Hyviä vastauksia, kun 7 v kysyy : Mitä on seksi?
Kommentit (9)
aikuisen välistä hellyyttä. Lapsille ei saapuhua liian monimutkaisesti, ja jos kyselee lisää niin sitten vastaa lisää.
T: 7 äippä, riittänyt meillä vastaukseksi.
Aikuisten välistä toimintaa, halailua, suutelua, hyväilyä.
Ei liity vauvantekoon eikä myöskään ole pelkästään miehen ja naisen välistä. Aikuisten välistä.
Aikuiset näyttää niin että rakastavat toisiaan, ja sillä tavalla voi tehdä vauvojakin.
Jos sen jälkeen vielä kyselisi, niin saattaisin sanoa että isällä on pippeli ja kivekset joissa siemeniä, niitä voi laittaa äidille mahaan niin vauva alkaa kasvaa.
Mulle kerrottiin aika varhain nämä jutut, tai siis sitten kun olin kiinnostunut. Ja musta se oli ok.
Seksi on sitä kun kaksi ihmistä rakastaa toistaan ja haluaa olla lähellä toisiaan ja tehdä lapsia. Miehellä on penis (näytä kuvaa lasten seksikirjasta) ja naisella vagina (näytä kuvaa). Käytä näitä termejä. Miehen penis menee naisen vaginaan. Mieheltä tulee siemeniä, joista yleensä vain yksi pääsee naisen munasoluun ja vauva alkaa kehittyä (näytä kuvaa). Seksi liittyy aina rakkauteen.
Laittaisin jonkun Leevi&Leavingsin biisin soimaan taustalle, himmentäisin hiukan valoja ja aloittaisin: Olipa kerran...
ei ole mitään tekemistä yhden illan juttujen kanssa, parin vaihdon, s/m-leikkiee jne. Ne ovat outoutta ja niihin ei tarvitse tutustua.
kiitos hyvistä vinkeistä!
7 v on siis lukutaitoinen ja aamun hesarin sarjiksista tuo lähti.. ei varsinaisesti ole herännyt kiinnostus tuohon aihealueeseen mutta kyselee jatkuvasti sanojen merkityksiä. On todella innokas lukija ja näitä uusia sanoja tulee tulvimalla päivittäin. Luulen että lyhyt ja ytimekäs vastaus tässä tapauksessa riittää.
Ensin kysyt, mitä hän luulee sen olevan.
Ja korjailet vastausta vähän sen mukaan.
Kerrot, että mies ja nainen osoittaa sillä tavalla rakastavansa toisiaan. Sisältää esim pussailua ja halailua (ja voihan siinä jotain sanoa esim. että liittyy myös vauvan"tekoon"). En mä tiedä :) Vieläkö menis läpi puheet iskän vauvansiemenestä äitin masuun?