Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunaraskauden jälkeen kroppa ei enää toimi!!

Vierailija
09.04.2010 |

Mua ärsyttää ja itkettää ja vaikka mitä. Mulla todettiin tuulimunaraskaus viikolla 10+jotain tammikuussa. Sen jälkeen vuotoa oli pari viikkoa ja ekat kuukautisetkin tulivat mun mielestä ihan suht normaalisti noin kuus viikkoa tapahtuneen jälkeen. Olin ihan mielissäni ja rupesin sitten tikuttelemaan ovulaatiota, että josko uusi raskaus vaikka alkaisi heti uudestaan,no sitä ei kuulunut, eikä kuulunut seuraavia kuukautisiakaan. Kävin gynellä, joka sanoi, että kaikki näyttäis olevan ok, ja että pitää vain odotella. Sitten kuukautiset alkoivatkin pari viikkoa myöhässä ja jatkuvat nyt 11.:a päivää, eikä loppua näy! Mikä ihme mua vaivaa. Me ei varmasti ikinä saada sitä lastakaan. Mä vihaan mun paskakroppaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sun elimistölle aikaa toipua. Toisten ihmisten kohdalla vaan kestää, ennen kuin raskauden aiheuttamat hormonimuutokset korjaantuu ja kuukautiset palautuu normaaleiksi.

Ihan kuten synnytyksen jälkeen, jollain alkaa menkat heti kun jälkivuoto on loppunut ja jollain toisella menee puoli vuotta imetyksen loppumisesta ennen kuin kierto käynnistyy kunnolla.

Jos haluat tukea elimistösi toipumista, voisit käydä vyöhyketerapiassa.

Vierailija
2/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puoli vuotta palautua. Vasta sitten alkoi tulla ovulaatioita. Mun raskaudesta ei ollut varmuutta oliko se tuulimuna vai tavallinen, mutta raskaus se oli silti.

Koita antaa itsellesi aikaa. Tiedän miten raskasta se on. Mulla itsellä on monirakkulaiset munasarjat, jotka vaikeutti raskaaksi tuloa, mutta nyt mulla on 6kk tytär ja toinen tulossa mahassa, eli munkin paskakroppa kuitenkin sitten alkoi toimia kun vauhtiin pääsi.

Anna tilanteelle aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän kuukauden kuluttua olin taas raskaana. Vaikka aluksi tuntui siis siltä, että kaikki on hullusti.

voimia ap!

Vierailija
4/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kait välillä yrittää unohtaa koko juttu ja ajatelle ihan muita asioita. Vaikka tulevaa kesää:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä