Mitä mieltä "suuhun panemisesta"? (eng. face fuck)
Erityisesti kiinnostaa naisten mielipiteet. Kiihottaako se? Haluatko sitä? Suostutko siihen? Haluaisitko kokeilla?
En tarkoita mitään syväkurkku- tai kakomisjuttuja, vaan sellaista että naisen pää on paikallaan ja mies työntelee kaluaan suuhun (ja mahd. kurkkuun).
Itse kiihotun siitä todella paljon, ja mietin että onko tämä yleistä. :)
T. Nuori nainen
Kommentit (66)
Olen pyytänyt mieheltä sellaista, mutta hän on niin ylivarovainen ettei ole halunnut. Pelkää satuttavansa mua jne, vaikka olen vakuuttanut pärjääväni kyllä. Samasta syystä ei suostu piiskaamaan edes leikkimielisti, vaikka olen toivonut ja ehdottanut.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:32"]
Olen pyytänyt mieheltä sellaista, mutta hän on niin ylivarovainen ettei ole halunnut. Pelkää satuttavansa mua jne, vaikka olen vakuuttanut pärjääväni kyllä. Samasta syystä ei suostu piiskaamaan edes leikkimielisti, vaikka olen toivonut ja ehdottanut.
[/quote]
Sitähän kannattaa (etenkin alussa) tehdä niin, että pitää paljon taukoja ja nainen voi työntää miestä pois jos tuntuu ikävältä. Kerro miehellesi että se olisi kiihottavaa ja voitte ottaa "varotoimia" käyttöön. :)
Joskus pannaan niinkin mutta ei siitä kummankaan suosikkia ole tullut...kiihottaa kyllä molempia joskus
Kyllä pidän. Mutta mieheni työntää sen liian syvälle lauetessaan. Tulee se kakomisreagtio.Siitä en pidä.
Suuhun paneminen on ihan parasta! Se kiihottaa miestäni ja on se minustakin ihanaa kun näen miten paljon mieheni siitä tykkää.
Jos eläisisit muinaisen Rooman valtakunnassa, niin suuseksi olisi ehdottomasti rikollista ja näin ollen rangaistavaa, koska suu on varattu keisarin ylistämiseen.
No toisaalta anaaliseksi oli kyllä täysin sallittua ja itse asiassa suosittuakin varsinkin vanhempien miesten ja nuorukaisten kesken (nuorukaiset vastaanottavana osapuolena). Niin, että kaivahan vaseliinit esiin ja kunnioita historiaa..he-he
Kiihottavaa on! Tunnen itseni alistuneeksi, pidän myös itse alistamisesta. Vissiin joku fetissin tyyppinen, kun laukean nopeasti kun kalu on suussa. N21
Ihan parasta, kumminkin päin (siis myös niin, että nainen pillulla "panee" miehen naamaa). Tykätään kumpikin ihan hulluna, naista vaan korvista kiinni ja samalla kankea suuhun kovaan tahtiin. Ja nainen "kostaa" tämän sitten istumalla naamalle ja nussimalla sen turvoksiin. Nämä leikit vaatii ihan täyttä luottamusta, naiselle (ja miehellekin) tulee näissä helposti tukehtumisen tunne, joka voi pilata koko homman. Täytyy tuntea puolisonsa, mistä oikeasti tykkää ja miten.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:25"]
Erityisesti kiinnostaa naisten mielipiteet. Kiihottaako se? Haluatko sitä? Suostutko siihen? Haluaisitko kokeilla?
En tarkoita mitään syväkurkku- tai kakomisjuttuja, vaan sellaista että naisen pää on paikallaan ja mies työntelee kaluaan suuhun (ja mahd. kurkkuun).
Itse kiihotun siitä todella paljon, ja mietin että onko tämä yleistä. :)
T. Nuori nainen
[/quote]
Parasta mitä voi olla.
T: Uros 11w
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:46"]
Ihan parasta, kumminkin päin (siis myös niin, että nainen pillulla "panee" miehen naamaa). Tykätään kumpikin ihan hulluna, naista vaan korvista kiinni ja samalla kankea suuhun kovaan tahtiin. Ja nainen "kostaa" tämän sitten istumalla naamalle ja nussimalla sen turvoksiin. Nämä leikit vaatii ihan täyttä luottamusta, naiselle (ja miehellekin) tulee näissä helposti tukehtumisen tunne, joka voi pilata koko homman. Täytyy tuntea puolisonsa, mistä oikeasti tykkää ja miten.
[/quote]
Kyllä näin on. Meillä vaimo antaa naida suuhun ja "kostoksi" hän istuu lähes kasvojeni päälle, koska juuri siinä tulee se tukehtumisen tunne. Helvata että se on kiihottavaa ja nautinnollista, vaimoni olevan on myös märkä ja pillulimat valuvat kasvoilleni ja suuhuni nuollessani häntä. Joskus olen olen ollut niin kiihottunut että olen lauennut ilman nussimista, kannattaa kokeilla suosittelenM50+.
Vaimo haluaa että nain häntä suuhun, kiihottuu siitä tosi paljon. Kunnon ote tukasta ja munaa suuhun vaan. Minulle tuo ei ole mikään erityinen juttu, mutta mitäpä sitä ei rakkaudesta tekisi :-)
Ajatuksena ihan kiva, mutta tarvitsee viereen ison salaattikupon tai ämpärin oksennuksen ja liman takia.
Melko sotkuista hommaa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:47"]
Ajatuksena ihan kiva, mutta tarvitsee viereen ison salaattikupon tai ämpärin oksennuksen ja liman takia.
Melko sotkuista hommaa.
[/quote]
Ei tarvitse panna kurkkuun jos se aiheuttaa kakomista. Sitä varmaan tarkoitit? Voi laittaa ihan vain suuhun ja poskeen. :)
Ap
Mitä eroa on suihinotolla ja suuhun panemisella ? Eivätkö ne olekaan yksi ja sama asia ?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:18"]
Hyi vittu kun oksettaa tuollaiset pseudoväkivaltaiset seksileikit ja jos joku mies erehtyy mua suuhun nussimaan, niin puren siltä munan irti ilman varoitusta.
[/quote]
Mitähän väkivaltaa tuossakin on? kun molemmat tahtoo ja meillä ainakin nimenomaan nainen siitä enemmän vieläpä nauttii. Ei tarvii tykätä samoista asioista ja jos tällainen ei ole sinun juttusi niin ei kenenkään miehen sinulle sitä pidä myöskään tehdä. Kuitenkin joskus kannattaa vaan päästää irti ja antautua... luottamusta tottakai ensin oltava paljon.
Hei NO 17. Tiedätkö yhtään minten kirjotuksesi voi vaikuttaa seksiin?. Jollet ota suihin älä ota, jos et pidä meistä "epänormaaleiden" kirjoituksista, niin jätä jumalauta kijoittamatta. Tuo munan puraisu uhkaus voi pelottaa joitakin meistä miehistäM50+.
Suuhun paneminen on ok ja kyllä se kiihottaa. Erityisesti miehen kiihotus siinä tilanteessa kiihottaa.
N40
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:18"]
Mitä eroa on suihinotolla ja suuhun panemisella ? Eivätkö ne olekaan yksi ja sama asia ?
[/quote]
Tuossa aloituksessa sanoin, että tarkoitan suuhun panemisella sitä että "naisen pää on paikallaan ja mies työntelee kaluaan suuhun". Mielestäni suihinotossa mies on melkolailla paikallaan ja nainen tekee temput ja määrää tahdin. Suuhun panemisessa nainen on "alistettu" ja mies on aktiivisena osapuolena. Itseäni nimenomaan kiihottaa se olo ns. alistuneena olemisesta, ja että ei tavallaan "voi mitään" sille mitä mies tekee. Itse en aktiivisesti käytä käsiä tai liikuta päätä ollenkaan tms.
Ap
Minustakin se on kiihottavaa:)
- nainen 18v