Pano CV.ni
Sukupuoli Mies
Ikä 33
Siviilisääty Naimaton
Lapset 1
- Noin 250 eri naista
- Noin 60 perus räpläys/suihinottoa
- 3 neitsyttä
- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60
- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17
- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
- Noin 50 avioliitossa olevan naisen kanssa
- Noin 30 naista saannut elämänsä ensimmäisen
orgasmin kanssani
- lisäksi grans lam (4 eri panoa 4 päivän aikana)
- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kuvitelmia teillä kyllä on
Aika isoja lukuja kieltämättä. Ei helposti tule ajatelleeksi että joku normi perheenäiti on ollut sadan eri miehen kanssa ja vienyt useampia poikuuksia. Ei kritiikkinä, vaan ihan ajatuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Hyviä kuvitelmia teillä kyllä on
Aika isoja lukuja kieltämättä. Ei helposti tule ajatelleeksi että joku normi perheenäiti on ollut sadan eri miehen kanssa ja vienyt useampia poikuuksia. Ei kritiikkinä, vaan ihan ajatuksena.
Suht pieni vähemmistö naisia kerää paljon kumppaneita. Ne on sitten ne samat jotka vastaa näihin galluppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suht pieni vähemmistö naisia kerää paljon kumppaneita. Ne on sitten ne samat jotka vastaa näihin galluppeihin.
Normipervo ei edes käy tällä palstalla, ainoastaan erikoisjampat ja -jaanat.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ainakin ihan tavallinen muutoin kiltti perheenäiti kenen elämä ja arki muuten pyörii vain lasten ja kodinhoidon ja työn ympärillä. Välillä on sitten omaa vapaa-aika viikonlopun tai si ihan nopea varastettu tunti tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 37
Naimisissa
3 lasta
Tauteja/ei toivottuja raskauksia 0
Mennyt sekaisin laskuissa mutta sanotaan < 80 yhtä lukuunottamatta kaikki tullu nuorena ja parin viime vuoden aikana
Ikäero mä 36 mies 50
Ikäero mä 36 mies 19
Ehkä yksi poikuus
Yhden kanssa maksullisesti käsihoitoja ja yhden kanssa maksullista seksiä
2 työpaikkakaatoa/1 vanhalla, toinen nykyisellä, kolmas jonka kanssa oltu ennen joka nyt aloittanut mun työpaikalla, melkein neljäs vanhalla työpaikalla mutta se tuli jo reisille joten sitä ei lasketa. Seksiä myös töissä.
Kolmen kimppaa 5 eri parin kanssa. Harva noista sellaisia kenen kaa seksiä vain yhden kerran.
Pari muuta varattua mutta pyrin olemaan koskematta varattuihin.
Samana päivänä ollut miehen ja toisen kanssa.
Välillä viikon välein eri mutta en
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
No mä oon ainakin ihan tavallinen muutoin kiltti perheenäiti kenen elämä ja arki muuten pyörii vain lasten ja kodinhoidon ja työn ympärillä. Välillä on sitten omaa vapaa-aika viikonlopun tai si ihan nopea varastettu tunti tai pari.
Kuka hommaa kumit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hommaa kumit?
Mulla on aina ja välillä toisella. Mutta se on ehdoton vaikka en raskaaksi tule.
M50
10 000 panoa. Yhden naisen kanssa
Ja jatkuu edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hommaa kumit?
Mulla on aina ja välillä toisella. Mutta se on ehdoton vaikka en raskaaksi tule.
Tuletko kumin kanssa ja onko teillä myös pyllykivaa?
Mies 37v
Joku halaus oli muistaakseni joskus? Vuotta en muista enää. Siinähän se sitten olikin.