Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pano CV.ni

Vierailija
05.08.2010 |

Sukupuoli Mies

Ikä 33

Siviilisääty Naimaton

Lapset 1

- Noin 250 eri naista

- Noin 60 perus räpläys/suihinottoa

- 3 neitsyttä

- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60

- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17

- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)

- Noin 50 avioliitossa olevan naisen kanssa

- Noin 30 naista saannut elämänsä ensimmäisen

orgasmin kanssani

- lisäksi grans lam (4 eri panoa 4 päivän aikana)

- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v

Joku halaus oli muistaakseni joskus? Vuotta en muista enää. Siinähän se sitten olikin.

Vierailija
62/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kuvitelmia teillä kyllä on

Aika isoja lukuja kieltämättä. Ei helposti tule ajatelleeksi että joku normi perheenäiti on ollut sadan eri miehen kanssa ja vienyt useampia poikuuksia. Ei kritiikkinä, vaan ihan ajatuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika isoja lukuja kieltämättä. Ei helposti tule ajatelleeksi että joku normi perheenäiti on ollut sadan eri miehen kanssa ja vienyt useampia poikuuksia. Ei kritiikkinä, vaan ihan ajatuksena.

Suht pieni vähemmistö naisia kerää paljon kumppaneita. Ne on sitten ne samat jotka vastaa näihin galluppeihin.

Vierailija
64/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suht pieni vähemmistö naisia kerää paljon kumppaneita. Ne on sitten ne samat jotka vastaa näihin galluppeihin.

Normipervo ei edes käy tällä palstalla, ainoastaan erikoisjampat ja -jaanat. 

M48, guru

Vierailija
65/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ainakin ihan tavallinen muutoin kiltti perheenäiti kenen elämä ja arki muuten pyörii vain lasten ja kodinhoidon ja työn ympärillä. Välillä on sitten omaa vapaa-aika viikonlopun tai si ihan nopea varastettu tunti tai pari.

Vierailija
66/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37

Naimisissa 

3 lasta

Tauteja/ei toivottuja raskauksia 0

Mennyt sekaisin laskuissa mutta sanotaan < 80 yhtä lukuunottamatta kaikki tullu nuorena ja parin viime vuoden aikana

Ikäero mä 36 mies 50

Ikäero mä 36 mies 19

Ehkä yksi poikuus 

Yhden kanssa maksullisesti käsihoitoja ja yhden kanssa maksullista seksiä

2 työpaikkakaatoa/1 vanhalla, toinen nykyisellä, kolmas jonka kanssa oltu ennen joka nyt aloittanut mun työpaikalla, melkein neljäs vanhalla työpaikalla mutta se tuli jo reisille joten sitä ei lasketa. Seksiä myös töissä.

Kolmen kimppaa 5 eri parin kanssa. Harva noista sellaisia kenen kaa seksiä vain yhden kerran.

Pari muuta varattua mutta pyrin olemaan koskematta varattuihin.

Samana päivänä ollut miehen ja toisen kanssa.

Välillä viikon välein eri mutta en

.

Vierailija
67/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ainakin ihan tavallinen muutoin kiltti perheenäiti kenen elämä ja arki muuten pyörii vain lasten ja kodinhoidon ja työn ympärillä. Välillä on sitten omaa vapaa-aika viikonlopun tai si ihan nopea varastettu tunti tai pari.

Kuka hommaa kumit?

Vierailija
68/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hommaa kumit?

Mulla on aina ja välillä toisella. Mutta se on ehdoton vaikka en raskaaksi tule.

Vierailija
69/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50

10 000 panoa. Yhden naisen kanssa

Ja jatkuu edelleen

Vierailija
70/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Arajärvi.jpg

Vierailija
71/71 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hommaa kumit?

Mulla on aina ja välillä toisella. Mutta se on ehdoton vaikka en raskaaksi tule.

Tuletko kumin kanssa ja onko teillä myös pyllykivaa?