Pano CV.ni
Sukupuoli Mies
Ikä 33
Siviilisääty Naimaton
Lapset 1
- Noin 250 eri naista
- Noin 60 perus räpläys/suihinottoa
- 3 neitsyttä
- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60
- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17
- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
- Noin 50 avioliitossa olevan naisen kanssa
- Noin 30 naista saannut elämänsä ensimmäisen
orgasmin kanssani
- lisäksi grans lam (4 eri panoa 4 päivän aikana)
- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana
Kommentit (71)
Sukupuoli Nainen
Ikä 20
Siviilisääty Naimisissa
Lapset 1
- 1 mies ja 1 nainen
- Ikäero ylöspäin. Minä 20, mies 23
-5 kertaa yhden päivän aikana saman miehen kanssa.
-Yhden suihinoton olen ottanut muulta mieheltä kuin nykyiseltäni, ennen tätä suhdetta.
Mies 28 v
-ei kokemusta seksistä
-ensisuudelma ala-asteella pullonpyörityksessä
-samassa tapahtumassa ensimmäinen perheeseen kuulumattoman naispuolisen halaaminen
-en enää käynyt bileissä sen jälkeen, siitä asti ei kosketusta naispuolisiin
-masturbointia n. 15 000 kertaa
Nainen
37vuotta
Kolme lasta
Kaksi seksisuhdetta miehen kanssa
Ikäero pari vuotta miesten hyväksi.
Ei peppuseksiä
Naimisissa kymmenen vuotta, ilman seksiä
Ei työpaikkakaatoja
En tunne mitään kiinnostusta seksiin.
Sukupuoli Mies
Ikä 53
Siviilisääty nnimaton
Lapset 0
- ihmiset 0
- reilu 40 eri lammasta
- reilu 30 eri poroa
- 25 lehmää
- reilu 10 eri koiraa
- Ikäero ylöspäin. ei ole
- Ikäero alaspäin. Minä 53 lammas 1
T. Vanhapoika Usko peräkammarista
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli Mies
Ikä 33
Siviilisääty Naimaton
Lapset 1- Noin 250 eri naista
- 3 neitsyttä- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60
- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
orgasmin kanssani
- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana
Enpä ole lukua pitänyt, mutta mututuntumalla sanoisin että noin 400. Ronkelit runkkaa.
Ihmettelijöille täytyy todeta, että yli 30-vuotiaalle yli 100 painoa ei ole kovinkaan paljon jos on ollut paljon sinkkuna. Etenkin jos on vähänkään komea ja/tai rima on kohtalaisen matalalla. Itse olen ollut sinkkuna nyt vuoden ja jos olisin lähtenyt mukaan saamiini lähestymisiin ja edes puolet noista olisi päätynyt seksiin, niin olisi kumppaneita tullut muutamia kymmeniä tässä vuoden aikana. Jos olisin itse aloitteellinen ja rimani olisi edes hieman matalammalla kuin se on, niin en usko, että minun tarvisi lähteä oikeastaan koskaan yksin kotiin yökerhosta. Silloin panoja kertyisi vuodessa noin 50 jos olisin oikeastaan joka viikonloppu menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli Mies
Ikä 33
Siviilisääty Naimaton
Lapset 1- Noin 250 eri naista
- 3 neitsyttä- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60
- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
orgasmin kanssani
- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikanaEnpä ole lukua pitänyt, mutta mututuntumalla sanoisin että noin 400. Ronkelit runkkaa.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt mitä tyydytystä saa siitä, että lähtee naisen matkaan, jota ei pidä edes viehättävänä. Mitä ihmettä saat tuollaisesta seksistä? Vai pidätkö lähes kaikkia naisia viehättävänä? Todellakin runkkaan mieluummin kuin lähden naisen matkaan, joka ei kiinnosta minua ulkonäöltään ja luonteeltaankin jossain määrin. Ei tarvitse olla mikään vaimoksi kelpaava nainen, mutta miellyttävä persoona kuitenkin.
minä panen vain siiderivalaita joita on tullut kerättyä helsingin baareista toistatuhatta
Nainen 37
Naimisissa
3 lasta
Tauteja/ei toivottuja raskauksia 0
Mennyt sekaisin laskuissa mutta sanotaan < 80 yhtä lukuunottamatta kaikki tullu nuorena ja parin viime vuoden aikana
Ikäero mä 36 mies 50
Ikäero mä 36 mies 19
Ehkä yksi poikuus
Yhden kanssa maksullisesti käsihoitoja ja yhden kanssa maksullista seksiä
2 työpaikkakaatoa/1 vanhalla, toinen nykyisellä, kolmas jonka kanssa oltu ennen joka nyt aloittanut mun työpaikalla, melkein neljäs vanhalla työpaikalla mutta se tuli jo reisille joten sitä ei lasketa. Seksiä myös töissä.
Kolmen kimppaa 5 eri parin kanssa. Harva noista sellaisia kenen kaa seksiä vain yhden kerran.
Pari muuta varattua mutta pyrin olemaan koskematta varattuihin.
Samana päivänä ollut miehen ja toisen kanssa.
Välillä viikon välein eri mutta ennestään tuttu mies.
Hyi miltä toi kuulostaa näin kirjoitettuna. En tiiä unohtuiko jotain oleellista
Vierailija kirjoitti:
Nainen 37
Naimisissa
3 lasta
Tauteja/ei toivottuja raskauksia 0
Mennyt sekaisin laskuissa mutta sanotaan < 80 yhtä lukuunottamatta kaikki tullu nuorena ja parin viime vuoden aikana
Ikäero mä 36 mies 50
Ikäero mä 36 mies 19
Ehkä yksi poikuus
Yhden kanssa maksullisesti käsihoitoja ja yhden kanssa maksullista seksiä
2 työpaikkakaatoa/1 vanhalla, toinen nykyisellä, kolmas jonka kanssa oltu ennen joka nyt aloittanut mun työpaikalla, melkein neljäs vanhalla työpaikalla mutta se tuli jo reisille joten sitä ei lasketa. Seksiä myös töissä.
Kolmen kimppaa 5 eri parin kanssa. Harva noista sellaisia kenen kaa seksiä vain yhden kerran.
Pari muuta varattua mutta pyrin olemaan koskematta varattuihin.
Samana päivänä ollut miehen ja toisen kanssa.
Välillä viikon välein eri mutta ennestään tuttu mies.
Hyi
Kuvaile millainen vulva sinulla on?
Sukupuoli Mies
Ikä 28
Siviilisääty Naimisissa
Lapset 0
- 22 eri naista, ei neitsyitä
- Ikäero ylöspäin. Minä 22 nainen noin 35
- Ikäero alaspäin. Minä 25 nainen 19 (katsoin varmuuden vuoksi henkkarit)
-3 eri naista kolmen päivän aikana
Varsin vaatimaton muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti: Sukupuoli Mies Ikä 28 Siviilisääty Naimisissa Lapset 0 - 22 eri naista, ei neitsyitä - Ikäero ylöspäin. Minä 22 nainen noin 35 - Ikäero alaspäin. Minä 25 nainen 19 (katsoin varmuuden vuoksi henkkarit) -3 eri naista kolmen päivän aikana Varsin vaatimaton muihin verrattuna.
Vaatimaton on myös ikäsi, et ole harrastanut penetraatioseksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa edes puolta elinajastasi.
Kokemukset karttunevat pian myös ryhmässä tapahtuvaksi harrastukseksi, kuten me muutkin palstanyymit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sukupuoli Mies Ikä 28 Siviilisääty Naimisissa Lapset 0 - 22 eri naista, ei neitsyitä - Ikäero ylöspäin. Minä 22 nainen noin 35 - Ikäero alaspäin. Minä 25 nainen 19 (katsoin varmuuden vuoksi henkkarit) -3 eri naista kolmen päivän aikana Varsin vaatimaton muihin verrattuna.Vaatimaton on myös ikäsi, et ole harrastanut penetraatioseksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa edes puolta elinajastasi.
Kokemukset karttunevat pian myös ryhmässä tapahtuvaksi harrastukseksi, kuten me muutkin palstanyymit.
Eihän tuon kirjoittajan tekstistä voi päätellä milloin hän aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sukupuoli Mies Ikä 28 Siviilisääty Naimisissa Lapset 0 - 22 eri naista, ei neitsyitä - Ikäero ylöspäin. Minä 22 nainen noin 35 - Ikäero alaspäin. Minä 25 nainen 19 (katsoin varmuuden vuoksi henkkarit) -3 eri naista kolmen päivän aikana Varsin vaatimaton muihin verrattuna.
Vaatimaton on myös ikäsi, et ole harrastanut penetraatioseksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa edes puolta elinajastasi.
Eihän tuon kirjoittajan tekstistä voi päätellä milloin hän aloitti.
Ei voikaan, perustan olettamukseni keskimääräiseen seksin harrastamisen aloituikään ja ottaen huomioon sen että kirjoittaja pitää itsekin partnereiden määrää vaatimattomana.
..2010 ??
- aloitettu tämä (s#koCV?!)
Miksi.
Ja kukaan 'kaivaa näitä p#skojavanhoja" ..12.2023?
Enää tänne. En ymm.
Mies 43 v
Kaksi halausta, 2002 ja 2014
Yksi suutelu, 2004
Vierailija kirjoitti:
Mies 43 v
Kaksi halausta, 2002 ja 2014
Yksi suutelu, 2004
Tää on kyllä jäätävä. Paikka on teidän!
joka tyydyttää elämänsä aikana satoja naisia, vaan se, joka tyydyttää elämänsä aikana yhden naisen satoja kertoja ;)