Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä mäkin sitten lopetan hiusten pesemisen ja hygieniasta huolehtisen

Vierailija
08.04.2010 |

kun kerran kukaan muukaan ei välitä.

Mä olen pitänyt kunnia-asiana olla siisti, puhdas ja hajuton. Mutta ehkä teidän muiden tapa onkin oikea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa, ei tarkoita sitä, että haisee, ainakaan mun kohdalla. Tee miten tykkäät, niin teen minäkin.

Jos sun mielestä joka toinen päivä peseytymällä ei voi olla "puhdas, siisti ja hajuton", niin miten voit olla varma, että kerran päivässä peseytyminen riittää? Eikö sittenkin pitäisi käydä 2 krt päivässä suihkussa, tai ehkä jopa kolme? Eikö kannattaisi sittenkin hangata ihoa superkloriitilla, että VARMASTI on puhdas?

Kyllä mä uskon, että normaali ihminen tietää itse, milloin haisee ja on likainen.

Vierailija
2/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan teet kuten haluat.

Mä kävin juuri äsken suihkussa enkä aio aamulla mennä. Enkä usko olevani mikään hajukasa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri, joka on niiiiin täydellinen ihminen. Paitsi ettei peseydy ja vaatteet; lasten ja omat; haisee. Se on ihan kamalaa.

Vierailija
4/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kylvyssä kaks kertaa viikossa (kesällä useammin, jos on tarvis). Iho EI kestä enempää vedellä läträämistä!

Hampaat pesen päivittäin, sama juttu alapään ja kainaloiden kanssa. Dödöä käytän jne.

Enkä kyllä haise! Jos mä kävisin joka päivä suihkussa, niin mä raapisin itseni verille!

Ja mä käyn ILTAISIN kylvyssä tai suikussa, en todellakaan aamulla! Mulla on puoleen selkään ulottuvat hiukset, joiden kuivaamiseen menee iäisyys. Yön aikana ne saavat kuivua itsekseen ja aamulla/aamupäivällä ne ovat kuivat. Jos pesisin ne aamulla, niin ne olisivat koko päivän märät. Ja föönaamiseen EI ole aamuisin aikaa!

Että mua ottaa kupoliin tollanen ap, jonka mielestä, ainoastaan HÄNEN tapansa on oikea, MUIDEN väärä!

Vierailija
5/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten tahdot. Jos alat haista vähemmällä pesulla, niin voithan palata omaan himopesurytmiisi. Meitä vähemmän suihkuttelevia on paljon, emmekä haise sen enempää.

Vierailija
6/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen todella vähän, rankkojenkin harkkojen jälkeen.

Alkkarit vaihdan päivittäin, sukat päivittäin/parin päivän välein (kesällä en pidä sukkia ollenkaan), housuja pidän pari päivää putkeen ja paidan vaihdan parin päivän välein.

Vierailija
7/7 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoita voi hyvin pitää 2 viikkoa, ei ne haise yhtään ja pikkareita voisi hyvin vaihtaa vain joka toinen tai ehkä kolmaskin päivä. Olen vaihtanut t-paidankin päivittäin mutta antaa olla vastaisuudessa. Sukkiakin voisin pitää ihan hyvin viikon, jalkahikeä mulla ei ole ollut koskaan.

Mä olen ollut ihan turhan siisti! Nyt se loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi