Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Nainen milloin ensimmäinen orgasmi?

Vierailija
01.08.2010 |

Ikäsi nyt?

Minkä ikäisenä sait ensimmäisen orgasmisi?

Olitko yksin vai kumppanin kanssa?

Teitkö itse vai tekikö kumppani? (miten tulit, yhdynnässä vai hyväilemällä)

N29

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en tiedä pitäisikö jättää kirjoittamatta, joku kuitenkin pahoittaa mielensä...

Nyt olen 26 ja ekan orkun sain 11-vuotiaana ja silloin kyse oli sellaisesta suhteesta jota nykyään sanotaan seksuaalisesta hyväksikäytöksi. Olin ihan varma, että pissa tulee ja nolona, mutta ihmetykseksi tulikin vain ihanaakin ihanampi tunne. :) Mies sormetti ja nuoli mua. Sen jälkeen orkku oli helpompi saada ja mielenkiinnosta sormetin niitä itsekin.

Ensimmäiset yhdynnät (13 v) olivat kyllä aika pettymys ja mieli tekikin pitkään vain sormi- ja suuseksiä. Silloin tosin oli oikea poikakaveri ja seurustelusuhde.

Hiljalleen alkoi O tulemaan yhdynnässäkin.

Vierailija
22/69 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana, poikaystävän kanssa, suuseksissä. Nyt olen 30 plus. Yhdynnässö olen saanut aina tuosta 20 vee eteenpäin, kun opin miten lihaksia pitää supistaa. Omin sormin on orgasmi onnistunut vasta 37 v. Sitä ennen en oikeastaan osannut masturboida. Jotain positiivista seksittömäksi muuttuneessa liitossakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v masturboidessa. Yhdynnässä ei koskaan. Muuten on kyllä riittänyt. N

Vierailija
24/69 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotiaana oman poikaystävän kanssa yhdynnässä. Siitä on jo 20 vuotta. Ratsastin poikkiksen päällä ja orkku oli ihana yllätys. Olin seurustellut tuon tyypin kanssa jo kaksi vuotta, mutta tuo oli ensimmäinen orkku. Sen jälkeen aloin saamaan orkkuja kahdella kerralla kolmesta. Harrastimme eri seksiasentoja ja sain orgasmin vain ratsastamalla. Olin tiukka ja poikkiksen kalun saaminen sisään oli usein vaivalloista. Tuon poikaystävän kanssa esileikit oli lyhyet. Tyyppi oli neitsyt. On ikävä hänen pitkää ja isoa kaluaan.

Nykyisen kanssa esileikki on sormettamista ja rintojen imemistä. Nautin todella paljon molemmista. Munan imemisestä pidän paljon. Saan toisinaan jo esileikin aikana. Yhdynnässä saan joka kerta, vaikka mies olisi jo lauennut, uskomatonta kyllä. Edelleenkin saan orkun vain ratsastamalla yhdynnässä. Mieheni on kalu on exää pienempi ja haluaisin kokeilla eri asentoja, mutta esim. Lusikka ei onnistu, lähetyssaarnaajassa mies tulee heti ja doggystylessa munan asettelu on hänen kanssaan vaikeaa. Seisaallaan takaapäin muna liian lyhyt. Pöydällä tai sohvalla ei voi naida, kun on lapset aina kotona.

Vierailija
25/69 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi nyt?

30

6-7-vuotiaana.

Yksin.

Yksin.

En muista tarkkaan ensimmäistä orgasmia, mutta muistan jo hyvin nuorena masturboineeni, vaikken toki tiennyt siihen aikaan mitä se on mitä teen.

Orgasmin yhdynnässä olen saanut ekoista kerroista lähtien. Eka kerta oli 16-vuotiaana. Monta kertaa olen miettinyt, että varmaan vähän outoa kuinka nuorena aloitin itseni tutkiskelun, mutta monta kertaa myös miettinyt liekö se syy siihen, että orgasmi ei ole ollut ongelma koskaan miehen kanssa yhdynnässä. Miehen ei tarvii olla edes mikään penaalin terävin kynä sängyssä... Ihan perusjyystöllä saan helposti ja nopeasti, yleensä parissa minuutissa. Eikä tarvii edes erityisiä esileikkejä. Toki siis tykkään esileikeistä jne.

Itselleni helpompi saada orgasmi yhdynnässä (1-2min) kuin nuolemalla (kestää kestää ja kestää, mutta taidokkaasti toteutettuna toimii).

Saan useamman kerran, jos mies kestää mun orgasmin tulematta itse samaan aikaan (harvoin). Tosin se ei haittaa, jos mies tulee jo ekalla samaan aikaan. Meillä ei lasketa. Itse en todellakaan kestäisi olla saamatta kun mies saa...

Vierailija
26/69 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä nyt 37

Ekan orgasmin sain 9-vuotiaana - yksin tietysti. Pelästyin kovasti enkä tiennyt, mitä se oli. Pikku hiljaa opin pitämään siitä, kun huomasin, että ei se ollutkaan vaarallista.

27/69 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v istuin veljeni sylissä se näytti miten piti tehdä se teki mulla kolme orgasmia se kysyi tuntuiko se? Ja mä sanoin kauhistuneena (hyvällä tavalla) joo voi että joo se tuntui lisäää!!!

Vierailija
28/69 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi nyt?

53 v

12 v

Yksin

Itse hyväilemällä. Ikinä en ole saanut orgasmia miehen kanssa.

Vierailija
29/69 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44n

Ekat orkut ihan nuorena, tarkkaa ikää en muista. Ainakin teininä tuli jo säännöllisesti hyväiltyä orgasmeja.

Miehen kanssa en saa muuten kuin sormettamalla ja nämäkin ovat tulleet viimeisen vuoden aikana vasta. Minulla on klitoriksen pakko saada paljon ja pitkän aikaa stimulaatiota, että tulen. En oikein usko, että yhdynnästä tulen saamaan orkkua koskaan.

Vierailija
30/69 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi nyt?

20

Joskus 7v en ees tienny mikä se on. Sitte 11v tajusin et voin saada sen tyynyn kanssa tai suihkussa hierontamodella

Yksin

Koulun jumppasalin liaaneilla

N29

Vierailija
31/69 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tai 11 ikäisenä. Saman ikäisen parhaan ystäväni kanssa, siis tytön kanssa "naitiin" leikisti vaatteet päällä. Joku asento oli siten, että hänen jalka oli minun haaroissa ja ikään kuin ratsastin tai hieroin sitä jalkaa vasten. Molemmat kokeiltiin niin tehdä, koska kumpikin tajusi että se tuntui hyvälle. Minulta tuli ensin ja hetken olin hämilläni ja kaverini säikähti, että minuun sattui. Kerroin että jotain tapahtui ja tuntui valtavan hyvälle. Näytin sen tavan jolla onnostuin ja pian onnistui hänkin. Me leikittiin se kesä aika tiiviisti noita leikkejä. Ei siis täysin alasti kosketeltu toisiamme vaan juurikin eri tavoin hierottiin toisiamme vasten. Ihania muistoja kesästä -96

Vierailija
32/69 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin sain 15-vuotiaana. Miehen kanssa ensimmäisen kerran kun olin 33 v ja 7 kk. Yhdynnässä ratsastamalla kun mies nuoli rintoja ja sormetti samalla ja pisti toisen käden sormen peppuuni.

Olimme naineet jo puoli tuntia ja silloin vasta opin, että saan yhdynnässä varsin hitaasti. En ole saanut yhdynnässä koskaan alle 20 minuutin sisällä. Mutta toisaalta voin saada kolmekin tunnissa.

Nyt 49 v ja edelleen saman miehen kanssa, jonka kanssa sain ensimmäisen yhdyntäorgasmin. Hänen kanssaan saan myös suu-, sormetus- ja anaaliorgasmin. Ilman yhdyntäorgasmia jään alle kerran sadasta, mutta silloin saan kyllä vibraattorilla heti jälkeen itse tai miehen tekemänä.

Vierailija
33/69 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi nyt? 48

Minkä ikäisenä sait ensimmäisen orgasmisi? Taisin olla 14

Olitko yksin vai kumppanin kanssa? Vanhampi mies opasti

Teitkö itse vai tekikö kumppani? (miten tulit, yhdynnässä vai hyväilemällä) Hyväilemällä

N48

Vierailija
34/69 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 35 vuotias. Hyväilin kyllä itseäni jo 13 vuotiaana mutta en orgasmiin saakka. Taisin olla jotain 15 vuotias kun itseäni 5 vuotta vanhempi nuorimies nuoli pimpsaani ja sain sanoinkuvaamattoman upean orgasmin ja oli siis eka kerta. Se oli niin pervoa olevinaan silloin maata selällään jalat levällään kun hän antoi piiitikä sudelmia jalkojen väliin. Aikuisena en orgasmia muuten saakkaan kuin suuseksillä ja muistelen sitä ekaa kertaa vieläkin. 

Vierailija
35/69 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 33. Eka orgasmi ehkä 9-10-vuotiaana vahingossa, kun "ratsastin tyynyllä" tms hinkkasin sängyssä ollessa itseäni tyynyä vasten leikkiessäni jotain. Itsetyydytyksen aloitin ehkä viidennellä tai kuudennella käyttäen tuota samaa hinkkaustekniikkaa vaatteet päällä. Ja sain yleensä orgasmin sillä lailla, en aina, mutta silti se oli hauskaa. Aloin koskettelemaan itseäni omin sormin vasta monien vuosien jälkeen... ehkä joskus 18-vuotiaana?

Miesten kanssa en oikeastaan saa orgasmia ikinä.. eka kerta sitä lajia oli ehkä 17-vuotiaana ja seuraava vaikka 22v. Tai siis joo, jos itse koskettelen itseäni samalla tai käytän/mies käyttää vibraa niin se on mahdollista. Mutta mies ei ole omalla kosketuksellaan saanut minussa aikaan orgasmia kuin pari kertaa. Minua ei harmita, en ole seksissä orgasmikeskeinen ja se on toisaalta hirmu helppo tehdä itse jos haluaa.

Vierailija
36/69 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
37/69 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut

n41

Vierailija
38/69 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v ja en muista minkä ikäinen olin kun sain ekan orgasmin.

Ehkä n. 7-8 vuotias, koska osasin lukea jo. 

Luin siis kirjaa omassa huoneessa sängyllä maaten ja iski kauhea pissahätä. En kuitenkaan malttanut mennä vessaan, koska kirja oli mielenkiintoisessa kohdassa. Joten pidätin pissaa, laitoin toisen käden pimpille painamaan sitä ja puristin reisiä yhteen voimakkaasti. Sitten tapahtuikin jotain outoa, silmäluomet veti väkisin kiinni ,enkä enää voinut lukea, tuli voimakas hyvänolon aalto pimpistä lähtien koko kehoon, korvissa humisi ja sitten ajattelin, että sydämeni putosi sinne pimppiin ja sykki siellä vielä vaikka kuinka pitkään. 

En yhtään tajunnut mitä se oli. Mutta pissahätä kyllä katosi pitkäksi aikaa, joten olin tyytyväinen tähän uuteen keksimääni metodiin, ja käytin sitä sitten useasti, kun halusin lukea kirjaa ja pitkittää vessaanmenoa. 

Vasta joskus 14-vuotiaana tajusin tämän pissanpidättämisen ja orgasmien yhteyden, kun jostain kuulin mikä orgasmi on. Silloin olin kuullut jo seksistä, ja muistan pettyneeni valtavasti, että eihän se seksi kestäkään tuntikausia, jos se loppuu orgasmiin, että sehän kestää muutaman minuutin. Sitten muistan hävenneeni silmät päästäni, että se mitä käytin pissanpidättämiseen, olikin itsetyydytystä, enkä ollut tiennyt sitä. Tosin, siitä aukeni ihan uusi maailma, koska sitten halusin testata mille oikea itsetyydytys tuntuu, ja vertailla onko se orgasmi tosiaan sama juttu. Oli se. 

Vierailija
39/69 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 nyt. Olin tosi nuori, en muista ja toki ei mies aiheuttanut mitään jotain 9 veenä. Sitten 15 -16 ihan osaava ympärileikattu poikakaveri, hän osasi jo silloin heti tehdä kaiken oikein; nuoli, sormetti ja toki pani. Ja eka pano-orgasmi sitten oli aivan käsittämätön. Nuori kundihan laukeaa nopeasti toki, ja olin aivan liekeissä ja hän jo sai..muistan että löin häntä kasvoihin ja sihahdin" nyt et juma..auta lopeta, ja hän puolikovalla jatkoi sitten käskystä"! Ja sain yhden elämäni julmetuimman orgasmin sitten. Ja oli muuten kuukautiset vielä..ja patja aivan veressä. Mutta en ikinä unohda, en sitä orgasmia enkä sitä kundia. Ollaan muuten yhä yhteyksissä, ystävyys säilynyt suureen ekaan rakkauteen. Vuosittain yhteyksissä... Noh ei sen enempää.

Vierailija
40/69 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsena jo sain vahingossa pari kertaa polkupyörällä ajaessa.

Hyvin nuorena aloitin päivittäisen masturboinnin.

14-vuotiaana menetin neitsyyden ja seurustelin saman pojan kanssa kaksi vuotta. Oi sitä aikaa, kyllä nautin! Vieläkin näen kosteita unia hänestä, vaikka tiet erkanivat jo aikoja sitten :) Nyt ikää 29.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi