G:Nainen milloin ensimmäinen orgasmi?
Ikäsi nyt?
Minkä ikäisenä sait ensimmäisen orgasmisi?
Olitko yksin vai kumppanin kanssa?
Teitkö itse vai tekikö kumppani? (miten tulit, yhdynnässä vai hyväilemällä)
N29
Kommentit (69)
13 tai 14. Jossain nuorten TV-ohjelmassa kerrottiin, miten suihkussa saa orgasmin. Menin kokeilemaan heti, kun olin yksin kotona, ja olipa huisia. Siitä tulikin sitten pysyvä harrastus. :D
Olin yrittänyt jo sitä ennen ihan sängyssä illalla, mutta en tiennyt mitä pitäisi tehdä, kun sormet pilluun sisälle ei oikein tuottanut tuloksia. Suihkutempun oppimisen jälkeen tajusin, että mistä oikein pitää kosketella, että saa sen hyvän olon.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 25.
Sain ekan orkun ollessani ala-asteella, en muista ikää. Olin siis vielä lapsi ja leikin. Meillä oli uintia ja kelluin sellainen pitkä pötkö (mikskä sitä sanotaan? :D) haarojen välissä. Yhtäkkiä valtasi ihana tunne. Sillon en vielä ymmärtänyt sitä, mutta myöhemmin olen tajunnut.
Itse ala-asteella ollessani vuotta vanhempi ystävä opetti mulle vähän köydellä kiipeämistä. Tai siis alapään hinkkaamista sitä köyttä vasten, kun kiipeää. En vielä silloin saanut orgasmia, mutta kiihottuminen ja sen tuoma hyvä olo tuli silloin tutuksi.
Ekan orgasmin sain 8-vuotiaana pikkupoikana ja todellakin vahingossa. Oli kesäloma ja ulkona oli tukahduttavan kuuma ja hiostava sää. Olo oli hikisen nihkeä ja voimaton, joten ajattelin käydä saunassa ja kylmässä suihkussa virkistäytymässä.
Pidän todella paljon saunomisesta, joten löylyissä tuli viihdytty pitkään. Ehkä helteinen ulkoilma ja kuumat löylyt saivat aikaan sen, että olo oli yhtäkkiä todella voimaton ja raukea.
En ottanut edes suihkua ja menin keittiön lattialle selälleni makuulle vilvoittelemaan. En halunnut mennä olohuoneen sohvalle hikisenä.
Lähes välittömästi makuulle menon jälkeen meidän saksanpaimenkoira tuli nuolemaan kasvojani. No sehän ärsytti minua ja hätistelin Anun (nimi muutettu) pois, mutta Anu jatkoi vatsan ja rintakehän nuolemista. Se tuntui itseasiassa niin hyvältä, että en hätistellyt Anua enää pois. Ilmeisesti hikinen iho maistui sopivan suolaiselta, koska Anu nuoli joka paikan ahnaasti ja huolellisesti siirtyen lopulta jalkoväliin.
VOI LUOJA! jo ensimmäisen nuolaisu tuntui TAIVAALLISELTA!
Anu nuoli pippeliä ja kivespussejani ahnaasti ja huolellisesti, ja minä nautin. Hymyilin mielessäni, että tottakai Anu hoitelee kaluani (pippeliäni) innoissaan, onhan se narttu. 😊
Yhtäkkiä Anun nuoleminen alkoi tuntua aivan käsittämättömän hyvältä.
Tätä on vaikea sanoin kuvailla, mutta tuntui, että kalussa ja kivespusseissa alkoi ensin hyvältä tuntuva värinä joka nopeasti räjähti muutaman sekunnin kestävään sähköiskumaiseen nautintoon. Sähköisku ei nyt mikään nautinto ole, mutta en osaa paremminkaan asiaa kuvailla.
Tuon nautinnon aikana mikään muu asia maailmassa ei ollut tärkeää. Vartalo tärisi ja kiemurteli tahattomasti nautinnon aikana.
Anun ansiosta aloin "opiskella" välittömästi kaiken mahdollisen itsetyydytyksestä, seksistä, orgasmeista, jne.
Eli siis runkkaaminen alkoi tuon tapahtuman jälkeen.
Kiitos Anu
ensimmäiset joskus pikkulapsena, en muista olinko jo koulussa, leikin itseni kanssa niin kuin lapset voivat tehdä enkä tietenkään tajunnut mistä oli kyse
Nelikymppisenä, yksin pienen värisevän kanssa.
Muistelen kyllä jo masturboineeni lapsena ja teininä, mutta en saanut orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
Nyt selvisi sekin kuka jaksoi lukea jokaisen viestin läpi ja alapeukuttaa niitä.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä saa ihmisen roikkumaan aamusta iltaan 365 päivää vuodessa foorumilla jonka aihe on vestenmielisin ja suurinta ahdistusta aiheuttava asia jonka tietää.
Vierailija kirjoitti:
13 tai 14. Jossain nuorten TV-ohjelmassa kerrottiin, miten suihkussa saa orgasmin. Menin kokeilemaan heti, kun olin yksin kotona, ja olipa huisia. Siitä tulikin sitten pysyvä harrastus. :D
Olin yrittänyt jo sitä ennen ihan sängyssä illalla, mutta en tiennyt mitä pitäisi tehdä, kun sormet pilluun sisälle ei oikein tuottanut tuloksia. Suihkutempun oppimisen jälkeen tajusin, että mistä oikein pitää kosketella, että saa sen hyvän olon.
Vautsi jos oikeesti on ollu noin rehellisiä nuortenohjelmia.
Vierailija kirjoitti
Vautsi jos oikeesti on ollu noin rehellisiä nuortenohjelmia.
Koulu-TV:n ohjelmisto on selvästi informatiivisempaa kuin minun nuoruudessani.
Seuraavalla viikolla Koulu-TV:ssä opetetaan miten annetaan ensiapua iskälle jolta ratkesi suoni päästä vesi- ja sähkölaskun saavuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 25.
Sain ekan orkun ollessani ala-asteella, en muista ikää. Olin siis vielä lapsi ja leikin. Meillä oli uintia ja kelluin sellainen pitkä pötkö (mikskä sitä sanotaan? :D) haarojen välissä. Yhtäkkiä valtasi ihana tunne. Sillon en vielä ymmärtänyt sitä, mutta myöhemmin olen tajunnut.
Itse ala-asteella ollessani vuotta vanhempi ystävä opetti mulle vähän köydellä kiipeämistä. Tai siis alapään hinkkaamista sitä köyttä vasten, kun kiipeää. En vielä silloin saanut orgasmia, mutta kiihottuminen ja sen tuoma hyvä olo tuli silloin tutuksi.
Köydellä reisiminen toimii myös meillä miehillä.. 🤭
Olisi kiva lukea enemmän tarinoita ensinmäisestä orgasmista.
Rohkaistukaa nyt, ja kertokaa kokemuksenne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva lukea enemmän tarinoita ensinmäisestä orgasmista.
Rohkaistukaa nyt, ja kertokaa kokemuksenne.
Wänk wänk wänk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köydellä reisiminen toimii myös meillä miehillä.. 🤭
Kuten myös grinding eli mahallaan jonkin haarojen väliin työnnetyn tyynyn tms paneminen.
Minä opin pikkupoikana 1. luokalla masturboimaan juurikin kiipeämällä kiipeilytelineen metalliputkea ja jumppasalin köysiä jotka hankasivat jalkoväliä.
Pippelin juureen ja pussien väliin kohdistunut paine ja hankaus alkoi tuntua mielettömän hyvältä kun seisovan pippelin piilotti kiinni vatsaan alushousujen kuminauhan alle jolloin hinkkaus sai esinahankin liikkumaan edestakaisin.
En muista koska opin saamaan kuivia orgasmeja mutta 3. luokalla tein niitä jo säännöllisesti 3-4 viikossa.
En ole vieläkään saanut, ainakaan mitään räjähtävää orgasmia, ja olen nelikymppinen. Masturboin muutaman kerran viikossa kuitenkin, koska panettaa ja se tuntuu niin hyvältä.
Olo on hieman surullinen, kun jotkut kertovat, että eivät ole koskaan saanut orgasmia.
Eka parikymppisenä vahingossa suihkussa. Luulin eka et kuolen tai jotain ku tajunta ja kaikki hämärtyi ja olin ihan kuutamolla.
N30+
Olen nyt 49v.
Eka orgasmi noin 14-15 -vuotiaana, itse hyväilemällä. En tehnyt sitä silloin ollenkaan usein, enkä muista tuolloin että orgasmit olisivat olleet yhtään niin voimakkaita kuin aikuisena. Mukava tunne se oli kuitenkin, josta tiesi että olin 'tullut' eikä tarvinnut enää jatkaa. Miehen kanssa orgasmia metsästin aika kauan, ja vasta toinen pitkäaikainen poikaystävä onnistui sen minulle sormillaan tekemään. Olin tuolloin 24v.
Ensimmäisen puolivahingossa tyyny jalkojenvälissä 13 vuotiaana. Miehen kanssa taisin olla 29. Kymmenkunta vuotta seksiä eri partnerien kanssa ennenkuin löytyi se joka tiesi miten naista käsitellään. Mies oli liki nelikymppinen ja opetti minulle yhtä ja toista ihanaa. Ekassa orgasmissa minua naitiin takaapäin ja taikanappi taisi olla peukalo pyllyssä. Kerkesin tajuta että nyt se tapahtuu ennenkuin huuto tuli
N 37
Olen nyt 25.