Miehen orgasmin kontrollointi
Olemme vaimoni kanssa viimeisen parin vuoden aikana ihan arjen piristykseksi harrastaneet muutamia kertoja tällaista pientä seksileikkiä. Ajatus alkoi kehittymään, kun jotain eroottisia tarinoita lukiessani huomasin kiihottuvani siitä ajatuksesta, että vaimo ottaisi ohjat käsiinsä ja kontrolloisi orgasmin saamistani. Ajatus oli siis aluksi täysin minun, mutta onnekseni elän sellaisessa parisuhteessa, jossa tällaisetkin tunteet ja toiveet uskaltaa kertoa ääneen. Näin parin vuoden kokemuksella voi nimittäin sanoa, että leikki on tuonut aika paljon säpinää seksielämäämme ja vaimonkin innostus asiaan on kerta kerralta kasvanut. Kirjoittelen aiheesta oikeastaan siksi, että olisi mukava jakaa ajatuksia "samanmielisten" kanssa ja vaikka saada jotain vinkkejä omiin leikkeihin.
Meillä homma toimii niin, että sovimme etukäteen tämmöisen session aloittamisesta. Näitä on siis ollut yhteensä ehkä 5-6 kertaa, joten pääosin harrastamme ihan "normaalia" seksiä ilman mitään tähän kuvioon liittyviä juttuja. Session pituus on ollut lyhimmillään muutamia päiviä ja pisimmillään vajaat kaksi viikkoa. Yleensä sovitaan vaimon kanssa minimiaika ja vaimo saa sitten päättää, missä kohtaa ja miten saan tulla. Tavallaan tuota aikaa on pidentänyt vielä se, että aika usein aloituksesta on sovittu kuukautisten jälkeen edellisestä tulemisesta on saattanut itsellä olla jo joitakin päiviä ennen tuota.
Hommaan kuuluu se, että vaimo ymmärtää minun nautintoni tulevan siitä piinaavasta odotuksesta, mikä kontrolloinnista aiheutuu. Ja vaikka varsinkin alussa vaimolla oli hankaluuksia olla niin "julma", että jättää minut tylysti siihen laukeamisen kynnykselle, on hänkin huomannut ja ymmärtänyt, että se on loppujen lopuksi oma toiveeni (vaikkei nyt ihan juuri siinä hetkessä helpolta tunnukaan). Omalta osalta homman kiihottavuus on jotenkin oudosti juuri tuossa ristiriitaisessa olossa, halut ja paineet tulemiseen on tosi kovat, mutta samalla toivoo että tuo kiihottuneisuuden tila vaan jatkuisi.
Elämme ihan normaalia lapsiperheen arkea ja siksi tämän leikin sisältö vaihtelee aika paljonkin arjen mukana. Asiaan kuuluu kuitenkin se, että vaimo kiusoittelee sillä, että minulla ei ole lupaa tulla. Samalla kun oma kiihotuksen asteeni nousee, minulla on aina vain suurempi halu miellyttää vaimoani. Olemme vaimon kanssa sopineet suunnilleen rajat, missä mennään, mutta vaimolla on lupa käyttää tätä miellyttämisen halua session aikana täysimääräisesti hyväkseen. Tyypillisesti vaimo pyytää (tai käytännössä käskee) nuolemaan itselleen orgasmeja, vaatii hierontaa tai jotain hellittelyä jne. Voin sanoa, että jopa noista ei-eroottisista hieronnoista tms. kaluni on kivikovana ja mieli tekisi tietenkin niin paljon enemmän. Puhumattakaan siitä, että vaimo kouristelee oman orgasminsa seurauksena ja itse jää odottamaan lupaa päästä vaimon sisälle. Sitäkin siis tehdään, yhdyntöjäkin harrastetaan ja se on varmaan itselle se kaikkein piinaavin hetki. Kun pääsee siihen orgasmin kynnykselle ja vaimo saattaa joutua muistuttamaan, että lupaa ei ole. Tulemisen varalta meillä on yleensä sovittuna joku tuntuva rangaistus. Sitten on iltoja, että vaimokin on niin väsynyt, ettei halua mitään "palveluja". Joskus vaimo tyytyy painamaan kätensä haaroväliini ja aiheuttamaan seisokin ennen nukahtamistaan tai käskee esim. ottamaan lusikka-asennossa rintansa käsiini ja nukahtamaan sillä tavalla. Itse siinä jää kiihotuksen tilaan ja nukahtaa siihen jossain vaiheessa. Aamulla herätessä tila on suunnilleen samanlainen ja joskus päivän aikana vaimo saattaa laittaa aiheeseen liittyvän kiusoittelevan viestin tms. Voin kertoa, että tällaisina viikkoina vaimo saa kukkia kotiin ja kotona on aika väsymätön remonttireiska, joka odottaa omaa palkintoaan. Vaimo on kyllä kehittynyt omassa roolissaan ja rohkaistunut olemaan juuri oikealla tavalla itsekäs, kiusoitteleva ja alistava.
Itse asiassa tässä leikissä matka on päämäärää tärkeämpi, eli vaikka se lopulta tuleva orgasmi on älyttömän voimakas ja salpaa hengen, tuo odotus ja piina on itselle tässä se isoin juttu. Vaimolle nautinnon tuottaminen saa itselle aikaan hyviä tunteita. Meille tämä ei ole mikään elämäntapa, eikä olla edes oikeasti harkittu vaikka siveysvyön käyttöä. Leikkien ulkopuolisena aikana elellään "normaalia" elämää ihan tasavertaisina puolisoina, itselläni tuo alistuminen rajoittuu tähän leikkiin, mutta on kyllä sitäkin kiihottavampaa.
Tulipas pitkä kertomus. Onko muilla kokemuksia tai vinkkejä jaettavaksi aiheesta?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, jonka joku nosti, mutta pitääpä kommentoida tähän. Olisikohan ap tai joku asiaa harrastava mies vielä linjoilla?
Itse nauttisin suuresti mieheni orgasmien kontrolloinnista. Olen pienimuotoisesti kauan sitten edellisessä suhteessa sellaista harrastanut, ja rakastan vallantunteella leikkimistä makkarissa. Nykyinen mieheni on vähän ujo sängyssä, enkä oikein ole saanut häntä kertomaan mistä fantasioi, joten en yhtään tiedä syttyisikö hän tuollaiseen leikkiin. Luulen, että hän ei ainakaan tiedä kauheasti aiheesta.. Hän ei ole mielestäni mitenkään erityisen dominoiva sängyssä eikä toisaalta ole pyytänyt koskaan alistetuksi tulemistakaan, vaan on tavallaan sellainen hyvin "tavallinen" mies sängyssä.
Osaisiko joku neuvoa, että miten voisin hienovaraisesti edetä asiassa? Ja miten saada mies innostumaan tällaisesta leikistä? Edellisessä suhteessani oli tapana puhua suoraan seksistä ja ehdotella vaikka mitä niin suoraan kuin mahdollista, mutta sellainen tyyli ei tunnu toimivan tämän nykyisen mieheni kanssa.
Haluan, että saan mieheni rakastamaan tuollaista orgasmikontrollileikkiä. Millä opetan hänet rakastamaan sitä?
Ujohko mies todennäköisemmin on tällaisesta kiinnostunut. Ehkä voit varovasti kysyä sopivalla hetkellä, että haluaisiko hän kokeilla tällaista? Sano että se kiinnostaisi ja kiihottaisi sinua kovasti. Painota että kyse on kokeilusta ja mies voi halutessaan laittaa stopin koska vain.
Orgasmikontrolli vaatii ehdottomasti siveysvyön käyttöä, niin ettei pääse yhtään kaluaan hieromaan, siinä kyllä kiima vaimoa kohtaan tulee kovaksi
Vierailija kirjoitti:
Sama homma sytyttää, jo pelkkä jutun lukeminen. Mies siis olen minäkin. Toteuttamispuoli on vaan haaveissa, kun sinkku olen. Olisko tässä kirjoituksessa jotain uutta ajatusta...
Tämä on kyllä loistava kirjoitus, olisi kyllä mahtava, kun kumppani suostuisi kontrolloimaan orgasmejani
Te jotka olette harrastaneet miehen orgasmien kontrollointia, niin pystyykö mies oikeasti olemaan runkkaamatta, ihan vain, koska on sovittu, että ei saa runkata? Vai vaatiiko leikki aina siveysvyön käyttöä?
Orgasmien kontrollointi kiinnostaisi, ajatuksena ei olisi pitää miestä selibaatissa, seksiä saisi noin 1-2viikon välein. Mies kuitenkin saisi laueta vain yhdynnässä, eli kaikki omat runkkaukset jäisi pois.
Kun mies ei pääse runkkamaan, niin voisiko se kiimoissaan olla herkempi tarjoamaan hierontaa ym? Että pääsisi sitten yhdyntään?
Hyvin todennäköisesti ei tule onnistumaan ilman siveysvyötä. Ensimmäisen viikon jälkeen laukeamisen tarve on niin voimakas, että itsekuri pettää ennemmin tai myöhemmin. Silloin hän saattaa runkata salassa, mistä tulee paha mieli lopulta kummallekin. Naisen kannalta taas paras aika alkaa vasta siinä vaiheessa, kun miehen olo käy sietämättömäksi, joten on hyvä varmistaa vyöllä ettei hänellä ole mahdollisuutta luvattomaan tyydyttymiseen. Sietämätön olo ei ole ongelma ja mies kestää sen aivan mainiosti, vaikka helposti muuta väittääkin. Miehelle kannattaa antaa huomiota ja läheisyyttä etenkin silloin kun hänestä selvästi näkee että olo on tukala, mutta olla tiukkana sen suhteen, että lukkoa ei koskaan avata miehen vaatimuksesta, vaan ainoastaan naisen itsenäisellä päätöksellä. Vaatimisesta ja kaikenlaisesta muusta ruikutuksesta ja painostuksesta pitää seurata vain pidempi aika lukittuna, niistä ei pidä palkita. Vain tällä tavalla miehen energia alkaa kohdistua hierontaan ym. palveluun eikä sen miettimiseen, millä sanoilla saisi junailtua itselleen ansaitsemattoman helpotuksen.
Hänelle on hyvä kertoa selkeästi, mitä häneltä odotetaan ja millainen käytös johtaa lukon avaamiseen sitten aikanaan ja millainen tuottaa päinvastaisen lopputuloksen. Orgasmi kerran viikossa on luultavasti turhan usein, kerran kahdessa tai harvemmin ehdottomasti parempi. Erittäin hyvä käytös voisi johtaa lukon avaamisen esim. 10 päivän jälkeen, ja siihen sitten lisää päiviä sen mukaan paljonko huomautettavaa on ollut, niin että keskiarvo olisi jossain 14 - 18 päivän kohdilla ja yläraja taas selvästi kauempana. Toki aikaa kannattaa vaihdella ja kokeilla miten vaikuttaa.
Aloitusviesti kuvaa juuri sellaista mitä itseäni kutkuttaisi kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette harrastaneet miehen orgasmien kontrollointia, niin pystyykö mies oikeasti olemaan runkkaamatta, ihan vain, koska on sovittu, että ei saa runkata? Vai vaatiiko leikki aina siveysvyön käyttöä?
Orgasmien kontrollointi kiinnostaisi, ajatuksena ei olisi pitää miestä selibaatissa, seksiä saisi noin 1-2viikon välein. Mies kuitenkin saisi laueta vain yhdynnässä, eli kaikki omat runkkaukset jäisi pois.
Kun mies ei pääse runkkamaan, niin voisiko se kiimoissaan olla herkempi tarjoamaan hierontaa ym? Että pääsisi sitten yhdyntään?
Se on varmaan yksilöllistä pystyykö ja kuinka kauan pystyy. Toisilla on parempi itsekuri kuin toisilla.
Itse miehenä en haluaisi mitään siveysvyötä, vaan leikki perustuisi kunniasanaani. Miehen näkökulmasta koko leikissä ei tietenkään ole mitään järkeä, jos aikoo fuskata ja runkata, joten en olisi siitä kovin huolissani. Ja jos oikein pakottava tarve tulee, niin se pitäisi tunnustaa ja voisi sopia jonkun rangaistuksen etukäteen.
Ja todellakin mies on innokkaampi hieromaan, antamaan suuseksiä, tekemään pieniä palveluksia ja kaikin tavoin miellyttämään naista leikin aikana. Keskeistä on kuitenkin, että nainen vähän kiusoittelee, vihjailee ja pitää siten kutkuttavaa jännitystä ja miehen virettä yllä.
Meillä aina välillä orgasmin kontrollointi leikki, kestää 1-2vk, mies ei etukäteen tiedä, kauanko tulee kestämään. Se, kuinka hyvin mies naista huomioi, vaikuttaa aikaan alentavasti ja jos ei huimioi, tulee aikaa vastaavasti lisää. Kesto ja huomioimisen taso on täysin naisen päätettävissä ja tästä asiasta ei käydä keskusteluja.
Säännöt leikin aikana on, että naiselle ei saa vaivaa siveysvyöstä tulla, vaan mies huolehtii vyön päälle ja pois ja vie avaimen naiselle säilytykseen.
Naisella ei myöskään ole velvollisuutta miestä käskyttää tms, vaan voi elellä ihan normaalia arkea.
Aamuisin, kun mies lähtee aiemmin töihin(meillä näin), laittaa hän siveysvyön päälle jo makuuhuoneessa ja jättää avaimen yöpöydälle, josta nainen sen ottaa kun herää.
Nainen pitää avainta töissä mukanaan ja kotiin tullessaan laittaa avaimen keittiön hyllylle kippoon, josta mies sen hakee ennen iltatoimia.
Jos avain ei ole kipossa, niin mies pyytää avaimen naiselta.
Illalla mies ottaa siveysvyön pois ennen suihkuun menoa, suihkussa käydään niin, että pesuhuoneen ovi ei ole lukittu, jotta nainen voi halutessaan tehdä tarkistuksia, ettei mitään luvatonta puuhata. Jos illalla / yöllä tarvetta käydä vessassa, niin ovea ei tällöinkään lukita. Jos pesuhuoneen oven haluaa jostain syystä lukita, niin siveysvyö pitää laittaa päälle ensin.
Suihkun jälkeen vyötä ei tarvitse yöksi päälle laittaa, mutta mies ei saa ennen naista mennä makuuhuoneeseen, eikä myöskään jäädä olohuoneeseen, jos nainen menee jo nukkumaan.
Siveysvyön mies vie suihkun jälkeen makuuhuoneeseen valmiiksi odottamaan seuravaa aamua
Voisitko lopettaa tän paskan jauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa tän paskan jauhamisen.
Miksi luet netistä sisältöä, joka ei ole sinun juttusi? Mene vaikka katsomaan Pikku-Kakkosta.
Minä en ole nyt pariin kuukauteen runkannut, vaikka ei ole vyötä käytössä. Toki seksiä on ollut 4-5 kertaa viikossa ja minä saan orgasmin n. kerran viikossa. Yli 8 päivää en ole joutunut odottamaan, niin sen pidemmistä ajoista en tiedä omakohtaisesti, mutta uskoisin että pidempikin aika onnistuisi. Vaimo kyllä vähän vihjailee, että haluaisi kokeilla siveysvyötä minulle. Olen luvannut kokeilla, jos hän niin tahtoo, mutta jos se ei tunnu minusta hyvältä, niin sitten jatketaan kuten tähänkin asti. En siis tiedä tuleeko tuota vyötä käyttöön, minun mielestäni sitä ei tarvita. Tuossa ei varsinaisesti kysytä minun mielipidettäni kuin sen verran, että rajoja ei ylitetä. Vaimo päättää säännöt.
Outoa, että toisen orgasmin rajoittaminen koetaan näinkin positiivisena. Ottakaa oppia naiset, jotka saatte orgasmin harvoin tai ei ollenkaan. Vika on vain teidän asenteessa.
Olen nyt puolisen vuotta vältellyt itsetyydytystä, muutaman kerran olen siihen sortunut.
Seksiä meillä on noin 1-2vk välein, vaihtelee.
Olen kyllä huomannut itsessäni paljon positiivisia puolia.
Siveysvyötä olen käyttänyt silloin tällöin töissä, harjoitellut käyttöä.
Tarkoitus olisi, josko saisi vaimonkin mukaan juttuun, pitämään siveysvyön avainta.
En vain tiedä, kuinka asiaa lähtisin vaimolle ehdottamaan..?
Vierailija kirjoitti:
Meillä aina välillä orgasmin kontrollointi leikki, kestää 1-2vk, mies ei etukäteen tiedä, kauanko tulee kestämään. Se, kuinka hyvin mies naista huomioi, vaikuttaa aikaan alentavasti ja jos ei huimioi, tulee aikaa vastaavasti lisää. Kesto ja huomioimisen taso on täysin naisen päätettävissä ja tästä asiasta ei käydä keskusteluja.
Säännöt leikin aikana on, että naiselle ei saa vaivaa siveysvyöstä tulla, vaan mies huolehtii vyön päälle ja pois ja vie avaimen naiselle säilytykseen.
Naisella ei myöskään ole velvollisuutta miestä käskyttää tms, vaan voi elellä ihan normaalia arkea.
Aamuisin, kun mies lähtee aiemmin töihin(meillä näin), laittaa hän siveysvyön päälle jo makuuhuoneessa ja jättää avaimen yöpöydälle, josta nainen sen ottaa kun herää.
Nainen pitää avainta töissä mukanaan ja kotiin tullessaan laittaa avaimen keittiön hyllylle kippoon, josta mies sen hakee ennen iltatoimia.
Jos avain ei ole kipossa, niin mies pyytää avaimen naiselta.Illalla mies ottaa siveysvyön pois ennen suihkuun menoa, suihkussa käydään niin, että pesuhuoneen ovi ei ole lukittu, jotta nainen voi halutessaan tehdä tarkistuksia, ettei mitään luvatonta puuhata. Jos illalla / yöllä tarvetta käydä vessassa, niin ovea ei tällöinkään lukita. Jos pesuhuoneen oven haluaa jostain syystä lukita, niin siveysvyö pitää laittaa päälle ensin.
Suihkun jälkeen vyötä ei tarvitse yöksi päälle laittaa, mutta mies ei saa ennen naista mennä makuuhuoneeseen, eikä myöskään jäädä olohuoneeseen, jos nainen menee jo nukkumaan.
Siveysvyön mies vie suihkun jälkeen makuuhuoneeseen valmiiksi odottamaan seuravaa aamua
Tuohan on oikeastaan aika ironista, teet itsestäsi orjan kun joudut jatkuvasti kontrolloida, vahtia ja käskyttää
Jokohan on aloittajalla eturauhassyöpä puhjennut? Senverran älytöntä hommaa moinen päivien tai viikkojen pidätyssessiot, ettei olisi ihme.
On muuten aika seksikästä ja lopulta miehen helppo myös itse kontrolloida orgasmia (tosin alistuminen siitä sitten puuttuu).
Hyvä opas: https://nussimua.com/edging/
Meillä on sovittu, että runkkaamalla saa laueta vasta, kun viikko on mennyt edellisestä laukeamisesta. Yhdynnässä laukeaminen useammin on ok. Näin mies pysyy aina valmiina ja himokkaana.
Ajatus olisi, että tuon viikon voisi pidentää kahteen viikkoon...
Orgasmikontrolli on kyllä ollut lempiharrastukseni siitä lähtien, kun joku 7-8 vuotta sitten sen löysin. Joskus olen tehnyt sitä suhteessakin, mutta lähinnä niin, että toinen osapuoli on saanut toisinaan päättää saanko laueta vai en, koska sen kummempaan kontrolliin ei ollut kumppanilla kiinnostusta. Nyt vuosia sinkkuiltuani edgeilystä on tullut kuitenkin jo erottamaton osa omaa sooloseksiä.
Minulle ainakin pitkä kiihottaminen ja laukeamisen viivytys antaa kokonaisvaltaisen hyvän olon ja välillä koen jopa sellaisia hieman orgasminkaltaisia mielihyvän aaltoja, kun kulli oikein seisoo laukeamisen tuskassa. Niitä aaltoja ei siis tule joka kerta, mutta ehkä yhdellä kerralla viidestä. Varmaan kyse on jostain endorfiineista.... Sehän on ihan tutkittu juttu, että kiihottuminen vapauttaa endorfiinia ja dopamiinia, joten loogisesti seuraa, että mitä pidempi ja kovempi kiihottuminen on niin sitä enemmän vapautuu mielihyvähormoneja. Oman kokemukseni mukaan se viivytyksen ja nautinnon suhde ei kuitenkaan ole täysin lineaarinen, koska ainakin itselläni se kovin nautintohuippu kestää maksimissaan kolmisen päivää ja sen jälkeen alkaa kulli mennä virransäästötilaan, jos laukeamista ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy, mutta siihen vaaditaan oikea sitoutuminen hommaan. Ihan ekaksi ei kannata tähdätä edes yhteen kokonaiseen viikkoon, koska sekin on jo aika pitkä aika tottumattomalle. Kannattaa alottaa muutamista päivistä ja tunnustella, miten mies ja kulli vastaa pidättelyyn ja säätää sitten kokemuksen kerttyessä aikaa sellaiseksi, mikä tuottaa molemmille osapuolille parhaan nautinnon.
Jos antaisin vaimon päättää koska saan laueta, tuskin laukeisin enään ikinä, vaimoa ei paljo seksi kiinnosta, puoliväkisin joutuu aina vinkumaan