Miehen orgasmin kontrollointi
Olemme vaimoni kanssa viimeisen parin vuoden aikana ihan arjen piristykseksi harrastaneet muutamia kertoja tällaista pientä seksileikkiä. Ajatus alkoi kehittymään, kun jotain eroottisia tarinoita lukiessani huomasin kiihottuvani siitä ajatuksesta, että vaimo ottaisi ohjat käsiinsä ja kontrolloisi orgasmin saamistani. Ajatus oli siis aluksi täysin minun, mutta onnekseni elän sellaisessa parisuhteessa, jossa tällaisetkin tunteet ja toiveet uskaltaa kertoa ääneen. Näin parin vuoden kokemuksella voi nimittäin sanoa, että leikki on tuonut aika paljon säpinää seksielämäämme ja vaimonkin innostus asiaan on kerta kerralta kasvanut. Kirjoittelen aiheesta oikeastaan siksi, että olisi mukava jakaa ajatuksia "samanmielisten" kanssa ja vaikka saada jotain vinkkejä omiin leikkeihin.
Meillä homma toimii niin, että sovimme etukäteen tämmöisen session aloittamisesta. Näitä on siis ollut yhteensä ehkä 5-6 kertaa, joten pääosin harrastamme ihan "normaalia" seksiä ilman mitään tähän kuvioon liittyviä juttuja. Session pituus on ollut lyhimmillään muutamia päiviä ja pisimmillään vajaat kaksi viikkoa. Yleensä sovitaan vaimon kanssa minimiaika ja vaimo saa sitten päättää, missä kohtaa ja miten saan tulla. Tavallaan tuota aikaa on pidentänyt vielä se, että aika usein aloituksesta on sovittu kuukautisten jälkeen edellisestä tulemisesta on saattanut itsellä olla jo joitakin päiviä ennen tuota.
Hommaan kuuluu se, että vaimo ymmärtää minun nautintoni tulevan siitä piinaavasta odotuksesta, mikä kontrolloinnista aiheutuu. Ja vaikka varsinkin alussa vaimolla oli hankaluuksia olla niin "julma", että jättää minut tylysti siihen laukeamisen kynnykselle, on hänkin huomannut ja ymmärtänyt, että se on loppujen lopuksi oma toiveeni (vaikkei nyt ihan juuri siinä hetkessä helpolta tunnukaan). Omalta osalta homman kiihottavuus on jotenkin oudosti juuri tuossa ristiriitaisessa olossa, halut ja paineet tulemiseen on tosi kovat, mutta samalla toivoo että tuo kiihottuneisuuden tila vaan jatkuisi.
Elämme ihan normaalia lapsiperheen arkea ja siksi tämän leikin sisältö vaihtelee aika paljonkin arjen mukana. Asiaan kuuluu kuitenkin se, että vaimo kiusoittelee sillä, että minulla ei ole lupaa tulla. Samalla kun oma kiihotuksen asteeni nousee, minulla on aina vain suurempi halu miellyttää vaimoani. Olemme vaimon kanssa sopineet suunnilleen rajat, missä mennään, mutta vaimolla on lupa käyttää tätä miellyttämisen halua session aikana täysimääräisesti hyväkseen. Tyypillisesti vaimo pyytää (tai käytännössä käskee) nuolemaan itselleen orgasmeja, vaatii hierontaa tai jotain hellittelyä jne. Voin sanoa, että jopa noista ei-eroottisista hieronnoista tms. kaluni on kivikovana ja mieli tekisi tietenkin niin paljon enemmän. Puhumattakaan siitä, että vaimo kouristelee oman orgasminsa seurauksena ja itse jää odottamaan lupaa päästä vaimon sisälle. Sitäkin siis tehdään, yhdyntöjäkin harrastetaan ja se on varmaan itselle se kaikkein piinaavin hetki. Kun pääsee siihen orgasmin kynnykselle ja vaimo saattaa joutua muistuttamaan, että lupaa ei ole. Tulemisen varalta meillä on yleensä sovittuna joku tuntuva rangaistus. Sitten on iltoja, että vaimokin on niin väsynyt, ettei halua mitään "palveluja". Joskus vaimo tyytyy painamaan kätensä haaroväliini ja aiheuttamaan seisokin ennen nukahtamistaan tai käskee esim. ottamaan lusikka-asennossa rintansa käsiini ja nukahtamaan sillä tavalla. Itse siinä jää kiihotuksen tilaan ja nukahtaa siihen jossain vaiheessa. Aamulla herätessä tila on suunnilleen samanlainen ja joskus päivän aikana vaimo saattaa laittaa aiheeseen liittyvän kiusoittelevan viestin tms. Voin kertoa, että tällaisina viikkoina vaimo saa kukkia kotiin ja kotona on aika väsymätön remonttireiska, joka odottaa omaa palkintoaan. Vaimo on kyllä kehittynyt omassa roolissaan ja rohkaistunut olemaan juuri oikealla tavalla itsekäs, kiusoitteleva ja alistava.
Itse asiassa tässä leikissä matka on päämäärää tärkeämpi, eli vaikka se lopulta tuleva orgasmi on älyttömän voimakas ja salpaa hengen, tuo odotus ja piina on itselle tässä se isoin juttu. Vaimolle nautinnon tuottaminen saa itselle aikaan hyviä tunteita. Meille tämä ei ole mikään elämäntapa, eikä olla edes oikeasti harkittu vaikka siveysvyön käyttöä. Leikkien ulkopuolisena aikana elellään "normaalia" elämää ihan tasavertaisina puolisoina, itselläni tuo alistuminen rajoittuu tähän leikkiin, mutta on kyllä sitäkin kiihottavampaa.
Tulipas pitkä kertomus. Onko muilla kokemuksia tai vinkkejä jaettavaksi aiheesta?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:18"]Sama homma sytyttää, jo pelkkä jutun lukeminen. Mies siis olen minäkin. Toteuttamispuoli on vaan haaveissa, kun sinkku olen. Olisko tässä kirjoituksessa jotain uutta ajatusta...
http://www.scribd.com/doc/6637603/Orgasmikontrolli
[/quote]Sama. Muakin kiehtoisi juuri tuo. Ei varsinaisesti dominointia mutta naisen leluna makuuhuoneessa kyllä kelpaa! :)
Meillä sama juttu kun ap:lla. Vaimo saa orgasmeja, minä nuolen ja sormeilen häntä. Saan myös luvan käydä sisällä mutta en laueta ilman vaimon lupaa. Samoin myös vaimo illalla saattaa hyväillä kalun kovaksi ja sanoa että eiköhän nukuta. Minä olen kalu kovana vaimon vieressä ja saan hyväillä rintoja kunnes vaimo nukahtaa...voin kertoa että uni ei itselle tule helposti, kalu sykkii kovana ja aamulla on seisokki päällä. Töissä koko päivän ajatus pyörii vaimossa, kotona taas vaimo kyselee oliko mukava päivä, hymyillen samalla. Ja illasta taas vaimo haluaa orgasmin, teen sen nuolemalla ja saan työntyä sisään ja vaimo laukeaa taas antamatta minun laueta. Sitten ehkä kolmen neljän päivän päästä vaimo antaa minun laueta, joskus sisään tai hän tekee minulle käsin, mutta juuri kun olen laukeamassa päästää kätensä irti ja laukean henkeä haukkoen, kalu vapaana sykkien. Näin meillä, leikki on molempien haluama. Toki myös normaali yhdyntä kuuluu suhteeseen, mutta tuo kontrollointi on aivan ihanaa, vaimo hallitsee sen ihanasti. Ps. Tässä olen kolmatta päivää jo ollut kalu kovana, vaimo lupasi että huomenna saan laueta.....ehkä ;)
Olisko ap:lla tai muilla jotain vinkkiä tämmöiselle aloittelevalle pikku valtiattarelle? ;) Sovittiin poikaystävän kanssa, että kokeillaan tätä ja kaikki kokemukset olis tervetulleita!
Muutama vinkki pikku valtiattarelle ja miksei muillekin. Suosittelen tekemään pelisäännöt selväksi heti alussa. Hommassa tärkeintä on tunnepuoli ja lataus katoaa tai ainakin kärsii, jos mies alkaa esittämään omia toiveitansa tai ajatuksiansa kesken kaiken. Eli puhutte asiasta ensin tarpeeksi ja sovitte, että sen jälkeen mennään täysin sinun ehdoillasi. Sitten vähän teidän molempien mieltymysten mukaisesti sopiva sekoitus alistamista, nöyryyttämistä, "hyväksikäyttöä" ja miehen vireystilan kasvattamista. Heti alkuvaiheessa suosittelen tavalla tai toisella miehen viemistä ihan tulemisen kynnykselle, mielellään useampia kertoja. Näin saadaan mies haukkomaan happea heti ja kokemuksesta tulee monta astetta voimakkaampi saman tien.
Sinulta homma vaatii ennen kaikkea julmaa sitoutumista siihen, että miehen mahdollisia toiveita ei kuunnella. Sen lisäksi paljon kiusoittelua ja armotonta asennetta.
Kun poikaystäväsi alkaa olla kypsä ja oikeasti paineet kasvaa sietämättömiksi, alat olla leikin ytimessä. Käytä hänen (seksuaalisia) palveluksia hyväksesi minkä ehdit ja varmista, ettei hän pääse esim. työpäivän aikana liiaksi irti näistä ajatuksista. Voit vaikka käskyttää hänet töihin/kauppaan/minne tahansa ilman alushousuja jne.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:20"]
Olisko ap:lla tai muilla jotain vinkkiä tämmöiselle aloittelevalle pikku valtiattarelle? ;) Sovittiin poikaystävän kanssa, että kokeillaan tätä ja kaikki kokemukset olis tervetulleita!
[/quote]
No miten menee?
Tuli ihan tämä ketju mieleen, kun meidän eilisiltaiset kiihkeät puuhat keskeytyi useampaan kertaan sairastavien lasten itkuhuutoihin. Lopulta kiihko laantui sen verran, että päätettiin jatkaa toimintaa seuraavana iltana. Nyt on koko päivän ollut sellaiset poltteet, että vaimo saa kyllä illalla kunnolla kyytiä! Musta ei olis kyllä tätä useampaa päivää kestämään, paineet tulisi varmasti tavalla tai toisella purettua. Mutta ymmärrän tavallaan tämänkin odotuksen viehätyksen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:56"]
Tuli ihan tämä ketju mieleen, kun meidän eilisiltaiset kiihkeät puuhat keskeytyi useampaan kertaan sairastavien lasten itkuhuutoihin. Lopulta kiihko laantui sen verran, että päätettiin jatkaa toimintaa seuraavana iltana. Nyt on koko päivän ollut sellaiset poltteet, että vaimo saa kyllä illalla kunnolla kyytiä! Musta ei olis kyllä tätä useampaa päivää kestämään, paineet tulisi varmasti tavalla tai toisella purettua. Mutta ymmärrän tavallaan tämänkin odotuksen viehätyksen.
[/quote]
itsensä hipelöinistä tulee rangaistus!
Minkälaisia rangaistuksia orgasmikontrollia harrastavilla on käytössä, jotta mies pysyy kiimaisena?
Pikku valtiatar kiittää vinkeistä. Nyt kolmas päivä menossa ja tuntuu, että poikaystävä alkaa katumaan koko juttua. Ajattelin kuitenkin pitää kiinni sovitusta, koska tuo anominen oli kai täysin odotettavissa. Aloitin jutun ehkä vähän rajusti, sillä perjantai-iltana pidettiin aluksi kunnon suuseksisessio ja jätin poikaystävän tuon jonkun vinkin mukaan ihan siihen rajoille aika monta kertaa.
Meillä on sama tilanne, mutta itse olen nainen, ja pidän siitä, että saan kontrolloida miestäni. Meillä voi myös leikit mennä pikkusen julmemmaksi, eli saatan 'pakottaa' miehen hyväilemään itseään,mutta sitten kun on melkein tulossa, niin käsken lopettamaan ja jatkan hänen kiusoitteluaan ilman, että koskettaisin häntä. Sitten jos alkaa vähän laskeutumaan se keppi, niin takaisin käsken hiplailemaan itseään, kunnes on miltei tulossa ja käsken taas lopettamaan.
Mä en tekis tollasella alistuvalla miehellä mitään. Olen vahva luonne, mutta seksissä pitää miehen määrätä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:34"]
Mä en tekis tollasella alistuvalla miehellä mitään. Olen vahva luonne, mutta seksissä pitää miehen määrätä.
[/quote]Minäkään en osaa oikein kuvitella tilannetta tänne meille. Joskus tykkään ottaa ohjat käsiini, mutta en halua tehdä vain ja ainoastaan sitä päivästä toiseen. Ehkä olen liian tosikko aikuinen, mutta haluan miehen, joka ei vikise.
Mukavaa, että tänne ketjuun on tullut näin paljon kommentteja. On varmastikin niin, että pari viimeistä kommenttia edustavat "valtavirtaa" eli on harvinaisempaa, että nainen syttyy alistuvasta miehestä. Meilläkään se ei näin varsinaisesti ole, vaimoa ei sytytä se käskyttäminen tai valta itsessään. Kuten tuossa aloituksessa totesin, tämä on meille leikki, piriste normaaliin (seksi)elämään. Vaimo ymmärtää hyvin toiveeni ja hänelle tämmöinen leikki sopii, sillä hän on todella oppinut ottamaan siitä itsellensä parhaat edut irti... ;)
Tiedän, että useilla nämä domina-jutut eivät rajoitu seksielämään, vaan se on enemmänkin elämäntapa ja normaalitila parisuhteessa. Joillekin se varmasti sopii ja ymmärrän sen hyvin. Meillä itse olen arkielämässä esimiesasemassa ja koen, että parisuhteemme on hyvinkin tasapainoinen. Olen vain huomannut oman viehätykseni tällaiseen juttuun ja kun se vaimolleni on silloin tällöin toteutettuna vähintäänkin ok, niin minusta olen vain onnellisessa asemassa. Olemme vaimon kanssa parisuhteessa hyvin avoimia ja tämä leikki jäisi meiltä heti, jos vaimo niin toivoisi. Onhan sekin nyt selvää, että pidemmän päälle vain toiselle nautintoa tuovat jutut eivät seksielämää edistä.
AP
Ajattelin kirjoitella aiheesta tänne pitkästä aikaa. Pääsimme nimittäin vaimon kanssa ensimmäiselle kahdenkeskiselle pikku lomalle vuosiin. Eihän tuo ollut kuin vähän pidennetty viikonloppu, mutta kovasti tervetullut kuitenkin lapsiperheen arjen keskelle. Omissa haaveissani oli ennen tuota lomaa tietenkin paitsi seksi ilman että tarvitsee miettiä lasten heräämistä ääniin jne., myös tämmöinen "kontrollointisessio". Ajattelin kuitenkin, etten lähde sitä edes ehdottamaan, ettei asiasta tule loman tärkein juttu. Mutta vaimo taitaa tuntea meikäläisen liiankin hyvin ja sanoi jo viikkoa ennen matkaa, että orgasmini on täysin kielletty ennen matkaa ja paikan päällä sitten katsotaan, miten asiat etenee.
Tuo viikko tuntui jo tällä kertaa tosi piinallisen pitkältä ajalta. Muutenkin tietenkin odotti lämpöön pääsyä ja rentoutumista, mutta olihan tässä aivan ylimääräistä latausta mukana. Seksiäkin harrastettiin ja vaimo joutui pariin otteeseen melko tiukastikin muistuttamaan minua lopettamaan työnnöt ajoissa.
Paikan päällä en oikein tiennyt mitä odottaa. Olin sanalla sanoen aivan kiimainen ja vaimo otti kyllä saamastaan huomiosta kaiken irti. Heti aluksi hän sanoi, että orgasmin kerjääminen on sitten täysin kielletty ja tulee vain ja ainoastaan lisäämään aikaa siihen, kun tuleminen koittaa. Loma sujui kaikin puolin hienosti muutenkin, mutta kyllähän sitä väritti voimakkaasti vaimon useita kertoja päivässä toistuva kiusoittelu tavalla tai toisella. Rannalla oltiin tietenkin muutenkin vähissä vaatteissa ja vedessä sylikkäin jne. Oli myös älyttömän kiihottavaa seurata illalla vaimon valmistautumista ulos lähtemiseen. Meikkaukset, seksikkäät alusvaatteet ja viettelevästi keinuva lantio sai minut pidettyä kivikovana koko illan. Ja edelleen, harrastettiin suu- ja käsiseksiä + pääsin kerran vaimon sisällekin ennen sitä viimeistä iltaa. Tuossa vaiheessa olin jo kiihottuneempi, kuin koskaan aikaisemmin. Olin kieltämättä kuvitellut, että hän olisi antanut minun tulla jo jonain aiempana iltana, mutta näin ei käynyt. Ja ei ollut ihan helppoa sekään, etten alkanut oikeasti kerjäämään lupaa tulla. No, ehkä se kerjääminen näkyi jatkuvana kiehnaamisena vaimon ympärillä, mutta tästä vaimo tuntui lähinnä nauttivan.
Viimeisen illan finaali meni lopulta niin, että vaimo hoiteli minut rakastelun päätteeksi käsin ja ulvoin kuin viimeistä päivää.
Jaoin tämän siksi, että haluaisin kannustaa asiasta kiinnostuneita edes kokeilemaan joskus. Homma ei varmasti sovi kaikille, mutta voi taivas että se tuo mukanaan voimakkaita tunteita meille, joille se sopii.
AP
AP:lle kyssäri. Mainitsit että vahinkolaukauksista tulee tuntuva rangaistus. Kiinnostaisi tietää minkälaiset rangaistukset on käytössä?
Vaihtarina vaikka tommonen linkki
http://teasegames.tumblr.com/
Jossain oli myös sen sorttinen peli tai leikki että pitää olla vaikeassa asennossa esim selällään ja jalat suorana kantapäät 20cm ilmassa ja tyydytystä saa paikan ilta niin kauan kun jaksaa asennon pitää.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle kyssäri. Mainitsit että vahinkolaukauksista tulee tuntuva rangaistus. Kiinnostaisi tietää minkälaiset rangaistukset on käytössä?
Vaihtarina vaikka tommonen linkki
http://teasegames.tumblr.com/Jossain oli myös sen sorttinen peli tai leikki että pitää olla vaikeassa asennossa esim selällään ja jalat suorana kantapäät 20cm ilmassa ja tyydytystä saa paikan ilta niin kauan kun jaksaa asennon pitää.
tyydytystä saa parilta*
tohon voi tietty kehittää muitakin asentoja
34: Kyllähän näissä leikeissä suhteen on parasta olla avoin ja hyvässä kunnossa, en usko että tämä on keino parantaa olematonta tai kehnoa seksielämää. Ei tuo huoli varmaan aiheeton ole, riippuu tyttöystäväsi, mutta jos keskusteluyhteys on kunnossa niin en huolehtisi etukäteen liikoja.