Miehen orgasmin kontrollointi
Olemme vaimoni kanssa viimeisen parin vuoden aikana ihan arjen piristykseksi harrastaneet muutamia kertoja tällaista pientä seksileikkiä. Ajatus alkoi kehittymään, kun jotain eroottisia tarinoita lukiessani huomasin kiihottuvani siitä ajatuksesta, että vaimo ottaisi ohjat käsiinsä ja kontrolloisi orgasmin saamistani. Ajatus oli siis aluksi täysin minun, mutta onnekseni elän sellaisessa parisuhteessa, jossa tällaisetkin tunteet ja toiveet uskaltaa kertoa ääneen. Näin parin vuoden kokemuksella voi nimittäin sanoa, että leikki on tuonut aika paljon säpinää seksielämäämme ja vaimonkin innostus asiaan on kerta kerralta kasvanut. Kirjoittelen aiheesta oikeastaan siksi, että olisi mukava jakaa ajatuksia "samanmielisten" kanssa ja vaikka saada jotain vinkkejä omiin leikkeihin.
Meillä homma toimii niin, että sovimme etukäteen tämmöisen session aloittamisesta. Näitä on siis ollut yhteensä ehkä 5-6 kertaa, joten pääosin harrastamme ihan "normaalia" seksiä ilman mitään tähän kuvioon liittyviä juttuja. Session pituus on ollut lyhimmillään muutamia päiviä ja pisimmillään vajaat kaksi viikkoa. Yleensä sovitaan vaimon kanssa minimiaika ja vaimo saa sitten päättää, missä kohtaa ja miten saan tulla. Tavallaan tuota aikaa on pidentänyt vielä se, että aika usein aloituksesta on sovittu kuukautisten jälkeen edellisestä tulemisesta on saattanut itsellä olla jo joitakin päiviä ennen tuota.
Hommaan kuuluu se, että vaimo ymmärtää minun nautintoni tulevan siitä piinaavasta odotuksesta, mikä kontrolloinnista aiheutuu. Ja vaikka varsinkin alussa vaimolla oli hankaluuksia olla niin "julma", että jättää minut tylysti siihen laukeamisen kynnykselle, on hänkin huomannut ja ymmärtänyt, että se on loppujen lopuksi oma toiveeni (vaikkei nyt ihan juuri siinä hetkessä helpolta tunnukaan). Omalta osalta homman kiihottavuus on jotenkin oudosti juuri tuossa ristiriitaisessa olossa, halut ja paineet tulemiseen on tosi kovat, mutta samalla toivoo että tuo kiihottuneisuuden tila vaan jatkuisi.
Elämme ihan normaalia lapsiperheen arkea ja siksi tämän leikin sisältö vaihtelee aika paljonkin arjen mukana. Asiaan kuuluu kuitenkin se, että vaimo kiusoittelee sillä, että minulla ei ole lupaa tulla. Samalla kun oma kiihotuksen asteeni nousee, minulla on aina vain suurempi halu miellyttää vaimoani. Olemme vaimon kanssa sopineet suunnilleen rajat, missä mennään, mutta vaimolla on lupa käyttää tätä miellyttämisen halua session aikana täysimääräisesti hyväkseen. Tyypillisesti vaimo pyytää (tai käytännössä käskee) nuolemaan itselleen orgasmeja, vaatii hierontaa tai jotain hellittelyä jne. Voin sanoa, että jopa noista ei-eroottisista hieronnoista tms. kaluni on kivikovana ja mieli tekisi tietenkin niin paljon enemmän. Puhumattakaan siitä, että vaimo kouristelee oman orgasminsa seurauksena ja itse jää odottamaan lupaa päästä vaimon sisälle. Sitäkin siis tehdään, yhdyntöjäkin harrastetaan ja se on varmaan itselle se kaikkein piinaavin hetki. Kun pääsee siihen orgasmin kynnykselle ja vaimo saattaa joutua muistuttamaan, että lupaa ei ole. Tulemisen varalta meillä on yleensä sovittuna joku tuntuva rangaistus. Sitten on iltoja, että vaimokin on niin väsynyt, ettei halua mitään "palveluja". Joskus vaimo tyytyy painamaan kätensä haaroväliini ja aiheuttamaan seisokin ennen nukahtamistaan tai käskee esim. ottamaan lusikka-asennossa rintansa käsiini ja nukahtamaan sillä tavalla. Itse siinä jää kiihotuksen tilaan ja nukahtaa siihen jossain vaiheessa. Aamulla herätessä tila on suunnilleen samanlainen ja joskus päivän aikana vaimo saattaa laittaa aiheeseen liittyvän kiusoittelevan viestin tms. Voin kertoa, että tällaisina viikkoina vaimo saa kukkia kotiin ja kotona on aika väsymätön remonttireiska, joka odottaa omaa palkintoaan. Vaimo on kyllä kehittynyt omassa roolissaan ja rohkaistunut olemaan juuri oikealla tavalla itsekäs, kiusoitteleva ja alistava.
Itse asiassa tässä leikissä matka on päämäärää tärkeämpi, eli vaikka se lopulta tuleva orgasmi on älyttömän voimakas ja salpaa hengen, tuo odotus ja piina on itselle tässä se isoin juttu. Vaimolle nautinnon tuottaminen saa itselle aikaan hyviä tunteita. Meille tämä ei ole mikään elämäntapa, eikä olla edes oikeasti harkittu vaikka siveysvyön käyttöä. Leikkien ulkopuolisena aikana elellään "normaalia" elämää ihan tasavertaisina puolisoina, itselläni tuo alistuminen rajoittuu tähän leikkiin, mutta on kyllä sitäkin kiihottavampaa.
Tulipas pitkä kertomus. Onko muilla kokemuksia tai vinkkejä jaettavaksi aiheesta?
Kommentit (85)
Oho, meitä onkin näköjään enemmänkin. Meillä on miehen eli minun orgasmikontrollia harrastettu jo pitkään, mutta ei toki koko ajan. Usein sovitaan yhdessä, että seuraavan esim viikon aikana ns. joudun tyydyttämään tyttöystävän vaikkapa 12 kertaa ennen kuin saan itse laueta. Sitten onkin ihanan piinallista panna parastaan seuraavat päivät nuolemalla ja naimalla, saamatta kuitenkaan itse tyydytystä. Asian harrastajat tietänevät sen tuskan ja samalla nautinnon kun ihmisdildolle tulee käsky lopettaa ja vetäytyä pois naisen saatua tyydytyksensä. Ja toki toisinaan saattaa jostakin napsahtaa pieni rangaistus, vaikkapa kaksi päivää lisää. Joskus taas sovitaan, että en saa tietää kuinka monta kertaa tehtävänä on saatella tyttis huipulle ennen omaa helpotusta. Se on melkein vielä enemmän ihanan kamalaa😄. Ja päivien aikana tietysti minua härnätään pienin kosketuksin, hipaisuin, ja joskus vähän enemmänkin, jotta pysyn koko ajan vireessä ja täpinöissä koko ajan. Tämä ei kai ole kaikkien juttu, ja varmaan joku pitää outona, mutta meille tämä sopii ja nautitaan molemmat.
Vierailija 82
Minä nainen, olen täysin samaa mieltä, että ei se päämäärä vain se ihana matka sinne päämäärään on se juttu. Meillä minä määrään milloin rakas mieheni on lukittuna ja kuinka kauan. Samoin minä annan rakkaalleni luvan tulla silloin kun katson sen oikeutetuksi. Seksiä meillä on liki päivittäin, halaillaan suukotellaan ja muutenkin leikitellään niin, että vireys pysyy hyvin yllä. Päivittäin pikku kuva ja video viestit on kiva lisämauste. Ja tämä leikki on meillä yhdessä sovittu ja turvasanalla se loppuu. Vielä ei ole turvasanaa tarvinnut käyttää ja minä toivon, että ei tarvitsekaan.
N🔑
Meitäpä onkin tosiaan monta eikä ihme, edgetys on iloinen asia.
Perjantai-illasta alkanut soolopidättäytyminen jatkuu täällä edelleen nyt maanantaiaamuna. Sunnuntai-iltana olin nimittäin niin ihanan kiimaisen tuskissani, että en halunnut katkaista putkea vielä. Jäykkänä olen edelleen aika lailla jatkuvasti, etenkin jos tulee joku ulkopuolinen virike, ja tässä tilassahan ne pienimmätkin ja hienovaraisimmatkin virikkeet iskee lujaa.
Terveisin 79
79 päivittää tilannetta: perjantaista siis alkoi soolopidättely ja päätin lopulta olla koko viikon laukeamatta, mutta tänään eli tiistaina kävi pikku moka. Edgetyksen aikana jotenkin pääsi purkautumaan useampi sykähdys lastia, vaikka olin jo irrottanut otteen koko vehkeestä. Purkaus ei siis ollut kokonainen eikä edes ns pilattu orgasmi, koska kumpi tahansa tuntuisi vähintään jossain, mutta tuo ei tuntunut käytännössä missään ja lisäksi orgasmin jälkeen seisokki laskisi, mitä ei nyt tapahtunut. Tästä lipsauksesta kuittasin itselleni pari lisäpäivää pidättelyn iloa, tai "iloa".
Jos joku miettii, että miten voi lasti lähteä ilman orgasmia niin kyllä, sellainen on mahdollista. Jos jotain tässä harrastuksessa olen oppinut niin sen, että orgasmi ei todellakaan ole mustavalkoinen joko-tai -juttu.
79 jatkaa... Eilen aloittelin perjantai-illan huviksi puolentoista tunnin hitaalla soolosessiolla, jossa annoin itseni päästä hyvin lähelle laukeamista. Sitten pilit pussiin ja myöhemmin illalla suihkuun, jossa suihkuttelin kivikovaa kullia kuumanlämpimällä vedellä. Hierova asetuskin suihkussa on, mutta minusta ihan tavallinen vedenpaine kihelmöi mukavammin. Siitä sitten nukkumaan kovalla kangella ja aamulla oli timantinkova kiimainen erektio heti jo herätessä. Lauantaipäivän mittaan on sitten seissyt about koko ajan on-off ja tarkoitus olisi päästää se laukeamaan sunnuntai-iltana aikaisintaan, mutta katsotaan fiiliksen mukaan sitten...