Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Minkä ikäisenä menetit neitsyyden?

Vierailija
31.07.2010 |

Tällainen gallup nyt...

1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty

2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?

3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?

4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen gallup nyt...

1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 32, nainen, avolitto

2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? juuri täyttänyt 13

3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 19

4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Ei, sattui aivan kamalasti, mutta neitsyydestä oli "pakko päästä eroon" jotta påystyi päteä kaveriporukoissa.

"Päteä kaveriporukoissa"

Kaikenlaisissa houkkaporukoissa sitä typerykset tuntuvat viihtyvän.

Vierailija
142/160 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 42, nainen, naimisissa.

2. 15v

3. 19v

4. Ei mahtunut sisään ekalla kerralla, tokalla sitten pääsi kunnolla painumaan. Kortsua käytettiin. Tehtiin se hänen isän sängyssä. Sattui jonkun verran koska olin tosi tiukka ja jännittynytkin, vaikka myös tosi kiihottunut. Olin jälkikäteen hellänä muttei juuri verta tullut. Oli tietyllä tavalla pettymys, koska olin jo kauan halunnut kokea yhdynnän ja odotukset oli korkealla. Olin kuitenkin onnellinen, että neitsyys lähti. Poikakaveri oli reilusti kokeneempi, muttei osannut silti pitää hyvänä. Olimme seurustelleet noin kuukauden ja seurusteltiin vielä lähes vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies 27 vuotta, sinkku

2. 17v

3. 16v

4. Pidän onnistuneena vaikka esinahka oli liian tiukka (myöhemmin korjattu). Olin nnin valtavan rakastunut että jo pelkästään kumppanin näkeminen alasti tuntui taivaalliselta

Vierailija
144/160 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 naimisissa

Olin 18v, hän (poikaystäväni)19v

Ihan ok. Oikeastaan vain ihmettelin, että tämmöstäkö tää on, mistä se kaikki hehkutus..seuraava seksikokemus olikin sitten nykyinen aviomieheni jonka kanssa on oltu 25v. 

Vierailija
145/160 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 26

molemmat 14, hän poikaystäväni eka sellainen

kirjastossa invavessassa oli meidän eka kerta. Ihana vaikka olisin halunnut odottaa kotiin. Yritin puhua että tehdään se meillä kotona sängyssä, ei siel oo ketään kotona, siel on pehmeempää mulle maata ja niin edelleen. Hän ei malttanut millään. Ehkä siks ei sattunut yhtään koska oltiin kiihoteltu toisiamme niin paljon, harjoiteltu kuivapanoilla jne..

Vierailija
146/160 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) N32, sinkku

2) Ei oo tapahtunut.

3) Katso kohta 2.

4) Katso kohta 3.

Näillä mennään, onneksi on huumoria matkassa 😂

N32

Vierailija
147/160 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38 eikä ole vielä tapahtunut.

Vierailija
148/160 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 61 v , naimisissa

Olin 15 ja silloinen tyttöystäväni samanikäinen 

Eka kerta todellinen farssi. Olimme etkäteen päättäneet että tänä arki-iltana se tapahtuu meillä kotona kun isä ja äiti muualla. Vanhempani tulivat kuitenkin ilmoittamatta herkeksi kotiin jakemaan jotakin, lähtivät pian pois, mutta taika oli kadonnut. Suoritimme aktin loppuun. Menetin poikuuteni, sain orgasmin, mutta se oli lähinnä tekninen suoritus.Tytölle se oli luultavasti vielä tylsempi kokemus. Seuraavalla kerroilla seksi oli tosin paljon hauskempaa

Vierailija
149/160 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39

Kummatkin olimme 15

Olin klassinen hevikundi pitkine hiuksineen, Nirvana-paitoineen, avainketjuineen, risaisine vaatteineen ja huomasin kaiken sen itsevarman kukkoiluni keskellä, että tytöt olivat minuun kovin ihastuneita. Eräs heistä viehätti kovasti ja aloin tosissaan pokailla häntä. Eipä siihen paljoa tarvittu, kun hän antautui seksiin kanssani isosina ollessamme rippileirillä. Teimme sen metsässä tyttö allani ja olin mielessäni seksipeto. Se tuntui huumaavan nautinnolliselta. Ensinnäkin itse yhdyntä, mutta myös tytön käytös. Tietty ujous ja suloisuus. Halusin seksiä koko ajan ja sama kuvio toistui. En oikeasti tiedä, miten onnistuin tytön näkökulmasta. En koskaan kysynyt, enkä itse aktissa koskaan odotellut tytön orgasmia. Päättelin vaan siitä, että hän suostui siihen uudestaan ja uudestaan, että tein oikein ja se taas nosti itsetuntoani vielä lisää, jos se edes oli mahdollista.

Vierailija
150/160 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. M. 44. Avoliitossa

2. 19.

3. 17.

4. Oli onnistunut. Ehkä hiukan oppikirjamainen suoritus molemmilta.

Oltiin selvinpäin, käytettiin kondomia ja muistettiin pitkät esileikit. Ihan niinkuin terveystiedon tunneilla siihen aikaan opetettiin. Olihan se kiihottaavaa, jännittävää ja nautinnollista.

Vierailija
151/160 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. N33, naimisissa

2. 16v

3. 17v

4. Oli onnistunut ja turvallinen kokemus, vaikkei nyt mitään suurta hekumaa ollutkaan. Oltiin puhuttu asiasta ja käsillä hyväilty puolin ja toisin useamman kerran ennen kuin mentiin sitten pidemmälle. Olemme edelleen yhdessä ja hyvin sujuu hommat edelleen.

Vierailija
152/160 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt ikähaarukka 14-19v  minä 16-24 poistin immekalvon aina tavattaessa mulkun päällä

Vierailija
153/160 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin noin 13

oikeastaan ensimmäinen kerta oli enemmän yhdynnän yritys, humalassa, enkä kokonaan "menettänyt" neitsyyttä; kundi oli vanhempi

toinen kerta suunnilleen saman ikäisenä, jätkän kotona hänen sängyssään, meni paremmin ja all the way, ei sattunut, mutta ei mikään hääppöinen juttu; kundi oli vanhempi; myöhemmin tyyppi osoittautui väkivaltaiseksi, mädäntykööt helvetissä

Vierailija
154/160 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty  - Nainen  54v

2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? 16

3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 21v

4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Oli pientä tupelointia, mutta toinen kerta onnistui jo paremmin kun isoin jännitys oli pois. Se oli hänelle myös ekakerta, Pillu kaikkineen oli uusi ja ihmeellinen asia  =)

Vierailija
155/160 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty

- 38v nainen, eronnut ja sinkkuäiti

2. Minkä ikäisenä menetit neitsyyden?

- 19v

3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?

- Muistaakseni 20v

4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?

- Ei kovin. Taisi olla ensimmäinen kerta pojallekin ja hän oli vielä melko humalassa, sammahti sohvalle aktin jälkeen ja menin yksin nukkumaan sänkyyn. Minua jännitti niin, että sattui vähän ja sain krampin pohjelihakseen. Muistan ajatelleeni, että tällaistako seksi on?!

Vierailija
156/160 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhä neitsyt. 

n 57. Vela

Vierailija
157/160 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 43v, N, eronnut, 

2. 17,5 vuotiaana

3. 28 vuotias 

4. Ihan ok. Jännitti tietysti, niin ei se mitään tajuntaa räjäyttävää ollut. Mies tiesi sen olevan mun eka kerta, niin osasi käsitellä kauniisti. Oltiin seurusteltu pari kuukautta ja hän odotti, että olin valmis ja aloite tuli minulta. Oli ainakin sen verran onnistunut, ettei eka kerta jäänyt viimeiseksi 

Vierailija
158/160 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 30N, kihloissa

2. 18v

3. 19v

4. sanoisin, että oli niin onnistunut, kuin mitä ehkä ekan kerran on mahdollista olla. Neitsyyden vei hyvä ystäväni (ei siis koskaan oltu parisuhteessa hänen kanssaan) ja hän oli hyvin hellä ja huomioiva ja huomioi varsinkin hienosti sen, että oli mulle eka kerta kyseessä. Kipeetähän se hetkittäin teki, mutta varsinkin suuseksiä saadessani nautin kyllä todella paljon!

Vierailija
159/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. M50, naimisissa

2. 15

3. 16

4. Räpellystä. Oltiin selvin päin, samassa huoneessa pani saman ikäinen kaveripari. Tyttöystäväni oli joku muu jo korkannut. Oltiin ennen tätä hyväilty toisiamme käsin, sitten vain sovittiin, että nyt ja hän haki kaveriltaan kortsun. Muistan, että seisokki oli vähän vajaa, mutta upposin pilluun kuitenkin helposti. Hän oli tosi märkä ja muistan, että pillu tuntui yllättävän väljältä. Sehän oli suoritus, joka tähtäsi minun orgasmiin, tyttö ei varmuudella saanut, en tiedä nauttiko. Saman viikon aikana naitiin monta kertaa. Seisokki oli itsellä sittemmin hyvä, ekan orgasmin jälkeen uusi kumi ja taas sisään.

Vierailija
160/160 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän