Gallup: Minkä ikäisenä menetit neitsyyden?
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?
Kommentit (160)
2. 14-vuotiaana (kohta 15)
3. 21-vuotias
4. Oli. Ei juurikaan sattunut ja turvallinen kumppani, jolle myös olin ensimmäinen. :)
2. 14-vuotiaana
3. 14-vuotias
4. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Miten onnistuneisuus nyt sitten määritellään..
2. 17
3. 17
4. hyvin mä panin ja kaksi kertaa heti peräjälkeen. Oli miellyttävä kokemus ja ilmeisesti tykättiin molemmat, kun heti jatkettiin uudestaan.
1.15,nainen , seurustelen 4 vuotta vanhemman kanssa
2.12-vuotiaana ,kadun sitä paljon. poika oli mua kaks vuotta vanhempi . Jos en olis sillo menettäny neitsyyttä olisin varmaa vieläki neitsyt .
3. 14 - vuotias .
4.semmosta sähläystä se oli , jälkeen päin ku ajattelee kaduttaa millanen kersa oon sillo ollu ku vieläki oon tosi nuori ja monet mun kavereista on vieläki neitseitä , huoranmaineen tosta sain vaikka seurustelin sen pojan kanssa 2 vuotta , vuos oltiin seurusteltu ku ekan kerran seksiä harrastettiin,ihmettelen et mitä semmonen teini poika näki kutos luokkalaisessa ? :D
N 35, avoliitossa, lapsia
14 vuotta ja 5 kuukautta
Humalassa erään miehen kämpillä reilusti yli 20 -kymppisen miehen kanssa. Runnoi kylpyhuoneessa täysiä ja pakenin itkien pois. Kohteli jumalattoman kuvottavasti myöhemmin. Vuosin, kuin tapettu.
Terveisiä Jormalle!
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 32, nainen, avolitto
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? juuri täyttänyt 13
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 19
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Ei, sattui aivan kamalasti, mutta neitsyydestä oli "pakko päästä eroon" jotta påystyi päteä kaveriporukoissa.
Tällainen gallup nyt...
1. 43 v, mies, naimisissa
2. 19 vuotiaana
3. 20 vuotias
4. Oli oikein onnistunut sekä omasta, että partnerin mielestä. Naiselle kerta ei ollut ensimmäinen, mutta kokemuksensa määrästä en tiedä.
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 34v, N, avoliitto
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? 17v
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 21v
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Siihen "kokemukseen" nähden kyllä. Vaikka itse toimitus ei kestänytkään kauaan, se tapahtui rakastamani miehen kanssa, tilanne oli herkkä ja hellä, muistelen sitä mielelläni. =)
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty? 24, nainen, naimisissa
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? paria kk:tta päälle 17
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 17
oli. :) kumppanini oli nykyinen mieheni, kummankin ensimmäinen kerta. :) sattuihan se, mutta parempaa tapaa en keksisi neitsyyttä menettää.
1. Mies 32 vuotta, naimisissa
2. 21-vuotiaana
3. 17-vuotias
4. Tavallaan ihan onnistunut, mutta jännityksen takia ei seisonut ja kortsu pahensi asiaa. Vaikea laittaa kortsua, kun seisokki hiipuu heti kun kumia laittaa. Liukuvoidekin olisi ollut hyvä siinä vaiheessa. Varsinainen yhdyntä tapahtui paljaalla joitakin viikkoja myöhemmin kun tyttöystävällä oli pillerit. Ratsastus tuntui älyttömän hyvältä ja eihän sitä kauaa kestänyt kun laukesi. Varmaan paras orgasmi mitä olen saanut. Omalla tavallaan.
ikä: 26v
neitsyys meni: 14v
eka kumppani: 17v
eka kerta oli ihan onnistunut. oli romanttista (savusaunan pukuhuone.. uunissa tulet. poika osasi hoitaa ekan työntyminen lujasti muttei runnoen. eikä sattunut kamalasti vaan tuntui ihan hyvältä. poika sai orgasmin ihan normiajassa jonka jälkeen sisäkkäin halailtiin ja herkisteltiin.)
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty , 29N,naimisissa,lapsia2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?
17V3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?
22V4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?
Partnerilla ola vähän ongelmia kun jännitti niin kovasti,ei oikein seissyt. Antoi kuitenkin hieromalla elämäni ensimmäisen orgasmin. Uusi yrityskerta jokunen viikko myöhemmin oli erittäin miellyttävä samoin orgasmi.
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty?
30v, nainen, avoliitto
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?
17v
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?
19v
Oli onnistunut. Hän oli ensirakkauteni ja hyvät muistot jäi. Sattuihan se ja aika nopeasti oli ohi, mutta jotenkin se oli niin viatonta ja kaunista. Hänelle se ei ollut eka kerta.
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 24, nainen, naimissa
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? 16
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 16
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Se lähinnä oli. Ensimmäistä kertaa oikeasti kännissä ja kumppanina poika jonka tapasin paria tuntia aiemmin
1. 45v, nainen, naimisissa
2. 21v
3. n. 45v
4. date rape :(
1. 29,nainen,avioliitto
2. 18
3. 28
4. oli ihanaa kun oli jo kokenut opettaja. ens alkuun ennen sisään tuloa lämmitteliu kahdella kertaa "vaan ihan" suihinotolla ja sormilla.
1. 39v, nainen, avoliitto
2. 14v
3. noin 45v
4. ei todellakaan! se oli raiskaus
1. 33v Mies avoliitossa
2. 15v
3. n. 30v
4. Aikaa tarkkaan ohjailtua toimintaa oli, olin enemmänkin väline vaikka toki tykkäsinkin. Nainen oli perhetuttava ja touhusta tuli jälkikäteen ase minulle jolla kiristin seksiä ja rahaa kun nuoruuteni tunnossa olin sitten 18-20 vuotiaana.
1. 31v nainen naimisissa
2. 18v
3. 37v
4. kadulta tempaistu vastaan tulija
2. En ole vielä menettänyt.
3. -
4. -