Gallup: Minkä ikäisenä menetit neitsyyden?
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2010 klo 21:52"]
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 46 vuotta, nainen, avioliitto
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? 18- vuotiaana
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 22- vuotias
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? En enää kamalasti muista siitä, mutta ihan ok. Jälkeenpäin vuosin vähän verta.
[/quote]
1. 38, nainen, sinkku
2. 23 (1 kk ennen kuin täytin 24)
3. 22
4. Koitimme monta kertaa, kun poika ei uskaltanut työntää tiukinta kohtaa läpi ettei satuttaisi minua. Eräänä iltana sanoin "työnnä vaan, ei se muuten ikinä onnistu." Tuntui mielettömän hyvältä, poika vaan liikkui turhan varovasti, enkä tajunnut itse liikkua.
1. 38, nainen, sinkku
2. 23 (1 kk ennen kuin täytin 24)
3. 22
4. Koitimme monta kertaa, kun poika ei uskaltanut työntää tiukinta kohtaa läpi ettei satuttaisi minua. Eräänä iltana sanoin "työnnä vaan, ei se muuten ikinä onnistu." Tuntui mielettömän hyvältä, poika vaan liikkui turhan varovasti, enkä tajunnut itse liikkua.
1. 19, nainen, sinkku
2. 18-vuotiaana menetin neitsyyden
3. 21?
4. Oli se ainakin parempi, kun mitä olin kuvitellu. :)
1. Nainen, 32v, naimisissa
2. 17 v
3. 19 v
4. oli oikein mukavaa. kokemuksesta hyvän teki lähelle omaa ikää oleva kumppani, ja se että tapahtuma oli harkittu ja oma päätökseni. kyseisen pojan kanssa tapailin vain muutaman viikon, enkä koskaan odottanutkaan että siitä kehittyisi mitään sen erityisempää.
1. 24, nainen, parisuhteessa
2. 13
3. 21
4. Ajauduin väärään seuraan, minulle juotettiin alkoholia, jossa oli jotain huumausainetta ja raiskattiin perhetutun toimesta.
1. Olen 39, naimisissa oleva nainen
2. 13v
3. 13v
4. Kivaa oli
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:35"]
1. Olen 39, naimisissa oleva nainen
2. 13v
3. 13v
4. Kivaa oli
[/quote]
Niin ja olimme olleet yhdessä yli vuoden ennen ekaa kertaa. Teinirakkautta. Ja suhde jatkui tuon jälkeen vielä kauan, olimme yhdessä 9 vuoden ajan.
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty: 25, nainen, parisuhteessa
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? Olin täyttänyt juuri 21
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 21
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Ihan mukavaa, mutta en saanut orgasmia :( Ei onneksi sattunut yhtään.
1. 21, nainen, avoliitto.
2. Itse olin 14
3. Poikaystäväni oli 15
4. Oli ihan onnistunut, ei sattunut kummemmin ja jo ensimmäinen kerta muistutti oikeasti etäisesti seksiä. Eikä jäänyt mitään katumusta yms vaikka olinkin nuori. Tosin eka kerta oli pitkäaikaisen poikaystävän kanssa, eikä mikään yhden illan juttu, että silläkin varmaan oli vaikutusta.
1. 14, nainen, varattu
2. 13v synttäreilläni :D
3. 15v
4. Oli onnistunut, kumpikin osapuoli nautti
[quote author="Vierailija" time="31.07.2010 klo 21:52"]
Tällainen gallup nyt...
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty 19v, nainen, avoliitto
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden? 13
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi? 18
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut? Oli, koska toinen oli niin kokenut.
[/quote]
M32, varattu miehelle
14
28
Ihan ok mutta ei mikään mahtava, pikapanot puistossa
1. 17, Nainen, Seurustelee
2. 15
3. 18
4. Oikein onnistunut, molemmat oltiin jännittyneitä mutta saatiin akti kestämään suht pitkään ja se oli molemmille tärkeä ja tunteellinen hetki. Siitä sitten meni muutama päivä kun päätimme seurustelun aloittaa. Se oli molemmille ensimmäinen kerta. Vielä kahden vuoden jälkeen sama kumppani ja mahtavia kertoja tullut moniamonia lisää ;)
1. 20v mies, Parisuhteessa
2. 17vuotiaana
3. 16vuotta
4. Sähläämistä ja lopuksi ei ollut aivan sitä elokuvista tuttua romanttista rakastelua
1. 29 v mies, seksisuhteessa
2. 26 v
3. 25-30 v
4. Joskus 18 v oli paineita päästä eroon poikuudesta, mutta silloin se ei onnistunut ja sitten asia ikään kuin unohtui, eikä seksi ollut mikään päämäärä nro 1. elämässä. Olin paljon naisseurassa ja sylikkäin jne, mutta en enää halunnut puoliväkisin päästä eroon poikuudesta. Sitten se kuitenkin tapahtui parin kielarin jälkeen kymmenen minuutin tuttavuuden jälkeen. Halukas humalainen kaunis nainen, minä selvinpäin. Auton takapenkillä, pimeässä, kaverit auton ulkopuolella. Kortsun kanssa kaikki hyvin, mutta seisokki ei pysynyt. Muutaman työnnön sai tehtyä, sitten nainen pyysi jatkamaan sormin. Se onnistui hyvin ja nainen ilmeisesti sai mitä halusi, minä jäin ilman. Sen jälkeen kunnon seksielämä käynnistyi jo muutaman viikon päästä, ja sen jälkeen olen harrastanut vain seksisuhteita.
1. 30-v, mies, sinkku
2. Olen neitsyt.
1. Ikä, sukupuoli ja siviilisääty
25, nainen, kihloissa
2. Minkä ikäisenä menetit näitsyyden?
22
3. Minkä ikäinen oli ensimmäinen kumppanisi?
28
4. Oliko ensimmäinen kerta onnistunut?
No ei siitä mitään traumoja jäänyt, mutta... Ensin piiiiitkän esileikin jälkeen mies laukesi huulille ja pian kun uudelleen yritettiin, ei sitten mies meinannutkaan laueta millään.
1. Nainen 45 v. naimisissa
2. 30 v
3.30 v
4. Jännittynyt, vähän nolo, molempien eka kerta. Naimisissa nyt 13 vuotta.
1. 17, nainen, seurustelen
2. 14
3. 16
4. Ei