Öljypaini/Sänkypaini/ Painia Nainen vs Nainen/Mies
Kuinka moni on kokeillut?? :) Mieheni haluaisi kovasti että painisin toista naista vastaan öljyttynä.. Eli öljypainia.. Mieheni Fantasia! Voisi se olla kivaakin mutta en oikein tiedä.. Onko kellään kokemusta?? Tai haluaisitko kokeilla??
N36
Kommentit (106)
Olen mies 185cm ja painan 83kg ja haluaisin kokea miltä tuntuu luovuttaa naiselle painissa. Onko täällä kokemusta monella miten ootte hävinnyt naiselle tai miten naiset on saanu miehen luovuttamaan. Joskus kavereitten kanssa tullu testattua, mutta ei nuo naikkoset oikeen oo mahtanu mitään. Kerran yks yritti puristaa munista sillä ei ollu sääntöjä niin nopiaa käet jaloilla lukkoo ja nainen oli paketissa.
Ikä 24v
Olen paininut kuntoilumielessä sekä vapaapainia että kreikkalais-roomalaista painia. Jälkimmäisestä pidän enemmän. Mattopaini ja puolustaminen oli mun vahvuus.
Eilen tuli painittua! Oli muuten mukavaa!
Onko kellään uusia kokemuksia aiheesta? :)
Moi.
Aika on vierähtänyt nopeasti. Nyt Elokuussa voisi olla aika järjestää vihdoin öljypaini turnaus mökille! 😅 Huom. Vain naisille! 😉 Kuka haluaa mukaan ja selätetyksi?? 😀
T:Tiia
En tiedä selätetyksi joutumisesta mutta luovuta en sitten millään. Painissa voitan aina 😉 tiukalla kuristusotteella.
Moi. Onko Tiialla paljon kokemusta selättämisestä? Kysyy utelias
Tiiasku kirjoitti:
Moi.
Aika on vierähtänyt nopeasti. Nyt Elokuussa voisi olla aika järjestää vihdoin öljypaini turnaus mökille! 😅 Huom. Vain naisille! 😉 Kuka haluaa mukaan ja selätetyksi?? 😀
T:Tiia
Vaimolle etsin toista naista vastustajaksi bikinipainiin, olisko susta haasteeseen? :)
Voisit ottaa bikinipainin mun vaimoa vastaan :) Voittaja saa nöyryyttää häviäjää yhteisesti hyväksytyllä tavalla :)
Oletko itse paininut vaimoasi vastaan?
En ole mutta vaimo haluaisi koittaa onneaan toista naista vastaan :)
Adler kirjoitti:
Vaimolle etsin toista naista vastustajaksi bikinipainiin, olisko susta haasteeseen? :)
Mikä jottei!!!!😅 Mut tarvis tietää vähän mittoja? 😊Ikä? Et on tasavertainen lähtö.
170cm 58 kg vaimon mitat. Entäs sä? :)
Huvinsa kullakin vastailla itselleen :DDDDDD
Olen mies 185cm ja painan 83kg ja haluaisin kokea miltä tuntuu luovuttaa naiselle painissa. Onko täällä kokemusta monella miten ootte hävinnyt naiselle tai miten naiset on saanu miehen luovuttamaan. Joskus kavereitten kanssa tullu testattua, mutta ei nuo naikkoset oikeen oo mahtanu mitään. Kerran yks yritti puristaa munista sillä ei ollu sääntöjä niin nopiaa käet jaloilla lukkoo ja nainen oli paketissa.
Ikä 24v