Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öljypaini/Sänkypaini/ Painia Nainen vs Nainen/Mies

Vierailija
10.02.2015 |

Kuinka moni on kokeillut?? :)  Mieheni haluaisi kovasti että painisin toista naista vastaan öljyttynä.. Eli öljypainia..  Mieheni Fantasia! Voisi se olla kivaakin mutta en oikein tiedä.. Onko kellään kokemusta?? Tai haluaisitko kokeilla??

N36

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:19"]kohtuu tasaväkiseen puuhasteluun :) saako kysyä mittojasi? exthainyrkkeilijä 177/70 [/quote] Saahan sitä kysyä mitä lystää. Ilmeisesti pitkä naiseksi enkä mikään nyrkillä tapettava varpu. Notkea kuin kuminauha (siitä on muuten ollut yllättävää hyötyä, minua on lähes mahdoton lukottaa tai sitoa). Kilpaillut ja valmentanut kahta lajia. Vapaaottelua ja ykkölajini jääköön salaisuudeksi, koska mut on aika helppo tunnistaa sen toisen lajin ja googlen avulla:) "Eläköidyin", kun aloin odottamaan esikoisiani. Ihan kohtuu tasaväkiset panopainit on kyllä ollut:) Suosittelen kokeilemaan, jos osaat painia:) N32v [/quote] Yksi kokemus on, mutta en kehtaa sitä tässä julkisesti esitellä :) ... vähän kovempaa vastusta jäin kyllä kaipaamaan ;) Ehdotomasti uusinnan arvoinen jos vielä joskus tilaisuus eteen tulisi! exthainyrkkeilijä/ nykyinen valmentaja  [/quote] Jos vain saisin mieheltäni luvan peuhata missä sattuu (asia työn alla), etsisin ehdottomasti itselleni sopivan vastustajan kunnon seksimatsiin;) Miehellä pitäisi kyllä olla taitoja, että se olisi oikeasti hauskaa ja kiihkeää:) Oon aika kova vastus lukkojen ja sidontataitojen kanssa. N32v [/quote]   Kaikkea sitä sadepäivänä löytää, täällä ilmoittautuu potentiaaliseksi haastajaksi muutaman vuoden nuorempi 181/81 mies. Toistaiseksi ei ole tasaista vastustajaa löytynyt, mutta nyt näyttää kyllä lupaavalta! :) onko mieheltä lupaa kyselty jo? [/quote] :) Mieheltä on kyllä lupaa kyselty jo monta kuukautta sitten, mutta tämmöset jutut pitää miettiä ihan rauhassa ja monelta kannalta, ettei mene rakastava liitto, 9 yhteistä vuotta ja neljän lapsen koti viemäriin. Kuulostat kyllä jo sen verran isolta, että saisin ihan tosissaan vääntää sun kanssa, jos niitä painitaitoja löytyy... Hmmm, mielenkiintoista:) Onko niitä taitoja? N32v [/quote] Se on ihan selvä asia ja sen ehdoilla siinä pitää muutenkin mennä, tämmöisen takia noita ei kuitenkaan kannata menettää. Heh, kyllä niitä taitojakin hieman löytyy, mutta niin taitaa löytyä sultakin joten etköhän sä puolesi saa pidettyä. ;) Onkohan sun kanssa mahdollista jutella jossain muualla aiheesta enemmän? [/quote] Mulla lämpeni kyllä pöksyt pelkästä ajatuksesta peuhata taas kunnolla. Tulee vanhat muistot mieleen;) Omasta miehestä ei ole mulle vastusta vaikka on 183/90, mutta kun ei ole sitä tietoa ja taitoa niin ukko on paketissa parissa minuutissa. Eihän siinä ole mitään hauskaa:D Mutta joo, mulla on privaattikeskusteluja menossa sen verran, että en pysty jakamaan huomiotani enää muualle. Joten juuri nyt muhun ei saa yksityistä yhteyttä. Piru, mieli kyllä tekisi:) Jos jonkun seksikerran saisin elää uudestaan, se olisi ehdottomasta räjähtävä orgasmi tiukassa kuristuksessa samalla varoen vääntämästä miehen polvea rikki...uh, huh... N32v

[/quote]

Eihän siinä tosiaan ole, saisi olla pitkä ja tasainen vääntö ja useampi erä... huh, alkaa kyllä houkutukset kasvaa täälläkin, jos sulla tosiaan osaamista löytyy. Parempaa seksiä kuin tuo kuvailemasi on melko vaikea edes kuvitella. :) Viime kerrasta taitaa olla aikaa? Pistähän nyt kuitenkin harkintaan, jos tänne rekisteröidyttäisiin ainakin!? Pelkkä juttelu piristää kummasti.. -M27

Vierailija
22/106 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:11"]

Eihän siinä tosiaan ole, saisi olla pitkä ja tasainen vääntö ja useampi erä... huh, alkaa kyllä houkutukset kasvaa täälläkin, jos sulla tosiaan osaamista löytyy. Parempaa seksiä kuin tuo kuvailemasi on melko vaikea edes kuvitella. :) Viime kerrasta taitaa olla aikaa? Pistähän nyt kuitenkin harkintaan, jos tänne rekisteröidyttäisiin ainakin!? Pelkkä juttelu piristää kummasti.. -M27
[/quote]

Juurikin niin, että pitkää ja tasaista, roolit vaihtelee ja tasotuksia ei anneta. Leikki loppuu vasta silloin, kun toisen on pakko luovuttaa. Usen on mennyt niin, että mies on luovuttanut, kun on ollut jo pakottava tarve päästä perinteisemmin panemaan. Tämä yksi kokemus oli kyllä poikkeus, kun pystyi jatkamaan vääntöä omaan laukeamiseensa asti ja sai siitä yhtä kovat sävärit kuin minäkin:) Samassa rytäkässä tajusin, että kuristus voimistaa orgasmia:D Noh, tästä kiimasesta yöstä on aikaa jo 10 vuotta. Mutta en takuulla unohda koskaan! Minkäs tasosta sutturaa sun petiin on eksynyt, jos ei sitä tasasta vastustajaa ole löytynyt? Vai onko kyse ollut siitä naisten halusta alistua miehelle? Se on ollut ainakin itselleni vähän haastava tilanne, kun tuntuu niin voimakkaalta se alitajuinen alistumisen tarve. Miehet on aina tehny jotain tosi röyhkeetä aluksi, että päästään siitä yli. Toimi joka kerta:D

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:11"] Eihän siinä tosiaan ole, saisi olla pitkä ja tasainen vääntö ja useampi erä... huh, alkaa kyllä houkutukset kasvaa täälläkin, jos sulla tosiaan osaamista löytyy. Parempaa seksiä kuin tuo kuvailemasi on melko vaikea edes kuvitella. :) Viime kerrasta taitaa olla aikaa? Pistähän nyt kuitenkin harkintaan, jos tänne rekisteröidyttäisiin ainakin!? Pelkkä juttelu piristää kummasti.. -M27 [/quote] Juurikin niin, että pitkää ja tasaista, roolit vaihtelee ja tasotuksia ei anneta. Leikki loppuu vasta silloin, kun toisen on pakko luovuttaa. Usen on mennyt niin, että mies on luovuttanut, kun on ollut jo pakottava tarve päästä perinteisemmin panemaan. Tämä yksi kokemus oli kyllä poikkeus, kun pystyi jatkamaan vääntöä omaan laukeamiseensa asti ja sai siitä yhtä kovat sävärit kuin minäkin:) Samassa rytäkässä tajusin, että kuristus voimistaa orgasmia:D Noh, tästä kiimasesta yöstä on aikaa jo 10 vuotta. Mutta en takuulla unohda koskaan! Minkäs tasosta sutturaa sun petiin on eksynyt, jos ei sitä tasasta vastustajaa ole löytynyt? Vai onko kyse ollut siitä naisten halusta alistua miehelle? Se on ollut ainakin itselleni vähän haastava tilanne, kun tuntuu niin voimakkaalta se alitajuinen alistumisen tarve. Miehet on aina tehny jotain tosi röyhkeetä aluksi, että päästään siitä yli. Toimi joka kerta:D N32v

[/quote]

Kovasti samalla aaltopituudella ollaan kyllä. Ja helposti ei luovuteta! :D Alkaa tuosta aikaa kyllä jo olemaan. Parhaimmillaan on ollut kamppailulajitaustaa ja lähes mun painoinen, mutta ei suoranaista painitaustaa niin se sitten näkyi vähän. Osansa on kyllä ollut usein myös juuri tuolla halulla alistua, joka on hieman rajoittanut. Pääsetkö sä tuolla siitä niin hyvin yli, että sen jälkeen on ainoana tavoitteena sulla se voittaminen myös? ;) -M27

Vierailija
24/106 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:11"] Eihän siinä tosiaan ole, saisi olla pitkä ja tasainen vääntö ja useampi erä... huh, alkaa kyllä houkutukset kasvaa täälläkin, jos sulla tosiaan osaamista löytyy. Parempaa seksiä kuin tuo kuvailemasi on melko vaikea edes kuvitella. :) Viime kerrasta taitaa olla aikaa? Pistähän nyt kuitenkin harkintaan, jos tänne rekisteröidyttäisiin ainakin!? Pelkkä juttelu piristää kummasti.. -M27 [/quote] Juurikin niin, että pitkää ja tasaista, roolit vaihtelee ja tasotuksia ei anneta. Leikki loppuu vasta silloin, kun toisen on pakko luovuttaa. Usen on mennyt niin, että mies on luovuttanut, kun on ollut jo pakottava tarve päästä perinteisemmin panemaan. Tämä yksi kokemus oli kyllä poikkeus, kun pystyi jatkamaan vääntöä omaan laukeamiseensa asti ja sai siitä yhtä kovat sävärit kuin minäkin:) Samassa rytäkässä tajusin, että kuristus voimistaa orgasmia:D Noh, tästä kiimasesta yöstä on aikaa jo 10 vuotta. Mutta en takuulla unohda koskaan! Minkäs tasosta sutturaa sun petiin on eksynyt, jos ei sitä tasasta vastustajaa ole löytynyt? Vai onko kyse ollut siitä naisten halusta alistua miehelle? Se on ollut ainakin itselleni vähän haastava tilanne, kun tuntuu niin voimakkaalta se alitajuinen alistumisen tarve. Miehet on aina tehny jotain tosi röyhkeetä aluksi, että päästään siitä yli. Toimi joka kerta:D N32v

[/quote]

Kovasti samalla aaltopituudella ollaan kyllä. Ja helposti ei luovuteta! :D Alkaa tuosta aikaa kyllä jo olemaan. Parhaimmillaan on ollut kamppailulajitaustaa ja lähes mun painoinen, mutta ei suoranaista painitaustaa niin se sitten näkyi vähän. Osansa on kyllä ollut usein myös juuri tuolla halulla alistua, joka on hieman rajoittanut. Pääsetkö sä tuolla siitä niin hyvin yli, että sen jälkeen on ainoana tavoitteena sulla se voittaminen myös? ;) -M27
[/quote]

Noh, mulla noi ipanat on jättänyt jälkeensä vähän kiloja, oon hivenen sua painavampi. Aikoinaankin kilpailin 75 kiloisena. Mutta eipä se kovin pitkälle siitä koosta ole kiinni. Kunhan ei ihan pieni ole:) Minkä lajin taustaa tällä hyvällä kokemuksella oli? Epäilisin, että sullakin jotain taustaa jostain lajista, jos uskoisit olevas mulle kelpo haastaja? En tiiä mikä nyt sitten lasketaan painitaustaksi, mutta matto on kyllä tullut tutuksi. Välillä ihan liiankin;) Kyllä mua on kanssa hyvin kokeneet isot jässikät pyöritellyt aika helpon oloisesti. Eipä siinä oikein ole auttanut, kun mennä mukana ja oottaa paikkaa:D

Toi alistumisen halu, tai enemmänkin koen, että se on lajityypillinen tarve, on oikeasti aika hankala juttu. Se on niin alitajuista ja alkukantaista käytöstä, naaras alistuu urokselle paritellessa, että aina en ole pystynyt sitä loppuun asti kiertämään. Tämä nyrkkeilijä onnistui rikkomaan viettini parhaiten. Pyysin tekemään jotain yllättävää ja ruoja sitten vetäsi litsarilla naamaan kesken kiihkeän suutelun:D Vähän hämmennyin alkuun ja sitten nousi sarvet:) Se oli tosin muutenkin niin kaveripohjalta, että ehkä sen takia toimi niin hienosti koko homma. Kuinka reagoisit siihen, että nainen sut selättäisi?

N32v

Vierailija
25/106 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 08:55"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:19"]kohtuu tasaväkiseen puuhasteluun :) saako kysyä mittojasi? exthainyrkkeilijä 177/70 [/quote] Saahan sitä kysyä mitä lystää. Ilmeisesti pitkä naiseksi enkä mikään nyrkillä tapettava varpu. Notkea kuin kuminauha (siitä on muuten ollut yllättävää hyötyä, minua on lähes mahdoton lukottaa tai sitoa). Kilpaillut ja valmentanut kahta lajia. Vapaaottelua ja ykkölajini jääköön salaisuudeksi, koska mut on aika helppo tunnistaa sen toisen lajin ja googlen avulla:) "Eläköidyin", kun aloin odottamaan esikoisiani. Ihan kohtuu tasaväkiset panopainit on kyllä ollut:) Suosittelen kokeilemaan, jos osaat painia:) N32v [/quote] Yksi kokemus on, mutta en kehtaa sitä tässä julkisesti esitellä :) ... vähän kovempaa vastusta jäin kyllä kaipaamaan ;) Ehdotomasti uusinnan arvoinen jos vielä joskus tilaisuus eteen tulisi! exthainyrkkeilijä/ nykyinen valmentaja  [/quote] Jos vain saisin mieheltäni luvan peuhata missä sattuu (asia työn alla), etsisin ehdottomasti itselleni sopivan vastustajan kunnon seksimatsiin;) Miehellä pitäisi kyllä olla taitoja, että se olisi oikeasti hauskaa ja kiihkeää:) Oon aika kova vastus lukkojen ja sidontataitojen kanssa. N32v [/quote]   Kaikkea sitä sadepäivänä löytää, täällä ilmoittautuu potentiaaliseksi haastajaksi muutaman vuoden nuorempi 181/81 mies. Toistaiseksi ei ole tasaista vastustajaa löytynyt, mutta nyt näyttää kyllä lupaavalta! :) onko mieheltä lupaa kyselty jo? [/quote] :) Mieheltä on kyllä lupaa kyselty jo monta kuukautta sitten, mutta tämmöset jutut pitää miettiä ihan rauhassa ja monelta kannalta, ettei mene rakastava liitto, 9 yhteistä vuotta ja neljän lapsen koti viemäriin. Kuulostat kyllä jo sen verran isolta, että saisin ihan tosissaan vääntää sun kanssa, jos niitä painitaitoja löytyy... Hmmm, mielenkiintoista:) Onko niitä taitoja? N32v

[/quote]

Se on ihan selvä asia ja sen ehdoilla siinä pitää muutenkin mennä, tämmöisen takia noita ei kuitenkaan kannata menettää. Heh, kyllä niitä taitojakin hieman löytyy, mutta niin taitaa löytyä sultakin joten etköhän sä puolesi saa pidettyä. ;) Onkohan sun kanssa mahdollista jutella jossain muualla aiheesta enemmän?
[/quote]

Mulla lämpeni kyllä pöksyt pelkästä ajatuksesta peuhata taas kunnolla. Tulee vanhat muistot mieleen;) Omasta miehestä ei ole mulle vastusta vaikka on 183/90, mutta kun ei ole sitä tietoa ja taitoa niin ukko on paketissa parissa minuutissa. Eihän siinä ole mitään hauskaa:D Mutta joo, mulla on privaattikeskusteluja menossa sen verran, että en pysty jakamaan huomiotani enää muualle. Joten juuri nyt muhun ei saa yksityistä yhteyttä. Piru, mieli kyllä tekisi:) Jos jonkun seksikerran saisin elää uudestaan, se olisi ehdottomasta räjähtävä orgasmi tiukassa kuristuksessa samalla varoen vääntämästä miehen polvea rikki...uh, huh...

N32v
Miten olisi kunnon öljypaini minun kanssa? :) Jos susta on vastusta!? ;) (puheitten mukaan ainakin.) T: Oilwrestling (Voittamaton! :) ) ps. ei seksiä N34v

Vierailija
26/106 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:00"]

[/quote] Noh, mulla noi ipanat on jättänyt jälkeensä vähän kiloja, oon hivenen sua painavampi. Aikoinaankin kilpailin 75 kiloisena. Mutta eipä se kovin pitkälle siitä koosta ole kiinni. Kunhan ei ihan pieni ole:) Minkä lajin taustaa tällä hyvällä kokemuksella oli? Epäilisin, että sullakin jotain taustaa jostain lajista, jos uskoisit olevas mulle kelpo haastaja? En tiiä mikä nyt sitten lasketaan painitaustaksi, mutta matto on kyllä tullut tutuksi. Välillä ihan liiankin;) Kyllä mua on kanssa hyvin kokeneet isot jässikät pyöritellyt aika helpon oloisesti. Eipä siinä oikein ole auttanut, kun mennä mukana ja oottaa paikkaa:D Toi alistumisen halu, tai enemmänkin koen, että se on lajityypillinen tarve, on oikeasti aika hankala juttu. Se on niin alitajuista ja alkukantaista käytöstä, naaras alistuu urokselle paritellessa, että aina en ole pystynyt sitä loppuun asti kiertämään. Tämä nyrkkeilijä onnistui rikkomaan viettini parhaiten. Pyysin tekemään jotain yllättävää ja ruoja sitten vetäsi litsarilla naamaan kesken kiihkeän suutelun:D Vähän hämmennyin alkuun ja sitten nousi sarvet:) Se oli tosin muutenkin niin kaveripohjalta, että ehkä sen takia toimi niin hienosti koko homma. Kuinka reagoisit siihen, että nainen sut selättäisi? N32v

[/quote]

Eihän se koko kaikkea ratkaise, mutta tuo että ollaan n. saman kokoisia on kyllä mun mielestä ihan huippua. Miten pitkä sä olet? Hänellä oli pääasiassa potkunyrkkeilyä melko hyvältä tasolta, eli ei suoraan painimista, joskin jotain kokemusta myös siihen suuntaan. Pääasiassa mulla on ihan painitaustaa, hieman harjoittelua myös muuten. Kaveripohjaltahan tämä "harrastus" muutenkin olisi parasta. Eiköhän se joku v-mäinen temppu ole keksittävissä mikä varmasti ärsyttää, mä olen myös melko hyvä provoilemaan suullisesti. :D Tuo on hyvä kysymys, vielä kokematta. Sanoisin että olisi huippua, koska tietäisi todennäköisesti tasaisia vääntöjä. Vaikka tytöillehän ei toki hävitä... ;) -M27

Vierailija
27/106 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

Mulla ei varsinaista painitaustaa ole, mutta olen aina haaveillut naisen kanssa painimisesta! En voisi kuvitella mitään seksikkäämpää kuin joutua tasaisen väännön jälkeen naisen selättämäksi!!;) Olisko täällä joku joka haluaisi kokeilla tällaisen urheilua muuten harrastavan 189 senttisen miehen selätystä? Ei tarvitse johtaa seksiin, ellei molemmat halua:P Oon ite 22 v mut mieluusti painin vaikka 10 tai 20 vuotta vanhempien kanssa!;)

Vierailija
28/106 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kiihotuksen aiheet.

No, meitä on näköjään moneen junaan.

Vierailija
29/106 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katsomossa vielä tilaa :)  Amatööri touhu olis kyllä mielenkiintoista .

Vierailija
30/106 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tekisi mieli painia 😊

Vierailija
31/106 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilakana , öljypurkki ja alasti peuhaamaan sängyn päälle liukkaana. Hieromista ja muuta hellää soveltä liukkaalla iholla, kunnes olemme lähellä orgasmia

Vierailija
32/106 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot!!

Vierailija
33/106 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan erästä painilajia eikä ole kyllä käynyt mielessä, että se voisi olla miehistä kiihottavaa kun kaksi daamia vääntää tosissaan. Ainakaan treeneissä ei ketään kiinnosta ja se on oikein.

Meheni kutsuu minua pikkupainijakseen kun kääntelen häntä menemään. Se on kivaa. Meillä on kuitenkin sen verran kokoeroa, että jos mies laittaa tosissaan vastaan minulla ei ole kunnon saumaa enää.

Vierailija
34/106 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm 76kg sivistynyt sympaattinen vanhempi mies ja haluaisin, että nainen opettaisi minua painimaan, olen heikkovoimainen ja häviän naiselle, löytyykö naista, joka haluaa alistaa minut painimalla, vastustelen, mutta nainen on fyysisesti vahvempi, ei ikä rajoja,.

Vierailija
35/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta öljypainista pikkusiskoani vastaan. Oltiin sisarustemme ja heidän perheidensä kanssa mökillä, jossa päätimme ottaa matsia. Voitin lopulta tiukan väännön ottamalla pikkusiskon kuristusotteeseen takaapäin. Sisko pyristeli kovasti irti, mutta olin vahvempi ja hän joutui luovuttamaan. Ihanaa oli!! Varsinkin kun yöllä juhlistimme mieheni kanssa voittoa makuuhuoneen puolella:-)

Vierailija
36/106 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kellekään käynyt niin että nainen on voittanut ja istunut päällee ja pakottanut nuolemaan lopuks. eli domnaattori

Vierailija
37/106 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ola moisen mies jos häviää naiselle reilussa ja väkevässä taistos oleens olut puheta tosta painista mutta musta kuitenkin on et jos mulla halukas vaimo niin varmasti pyytäsin painimaan joskus kansani kokeilisin naitinon kaa mutta en katso mielelään että vaimoni painis jonkun naisen kaa olisi joshän painissi useasti pidän niin paljon että antaisin mieluusti painia toisen naisen kansa jos olen näkemässä ja niin antaisin kyllä vainimoni kyllä painia toisen kansa kun sitä pyytä tai tarvisee pus mussuka kultasenni ihanins

Vierailija
38/106 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kans kiva kokeilla. Ip tausta, mutta taukoa muutama vuosi.

N29

Vierailija
39/106 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ja tosihyvä kun nainen  ottaa tosio selloin kun on tärkeä on toisen vähän joskus tuntuu joskus että nainen muuta mieltänsä vähän toisen vuoksi joka minusta ihan hyvä vähän huono aina rakassaniistä asiois minun kansa kuitenkin samaa mieltä on muuten niin nainen ihana että menee oma pultin tai meisseliksi kutsukaan tai joku muu esiin penis kalu aina kullan kansa peiton läpi pitkänä on muuten iso varsinkin kiihotus vaiheissa.

Vierailija
40/106 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwrwqrqwrqw kirjoitti:

onkohan kellekään käynyt niin että nainen on voittanut ja istunut päällee ja pakottanut nuolemaan lopuks. eli domnaattori

Niin, olen heikkovoimainen 180cm 75kg, alistumishakuinen, jos olet nainen, niin toki saat aloittaa painissa päältäni, vastustelen, mutta luultavasti häviän ja saat nöyryyttää vahvempana kuten haluat, nautithan, kun lannistat ja alistat, ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän