laukeatteko anaaliseksissä?
Kommentit (13)
Hyvin harvoin pelkästä penetraatiosta anaaliini. Pieni määrä käsihoitoa kullilleni laukaisee tilanteen.
Kerran dildolla ratsastaessa onnistuin laukeamaan ilman käsiä. Samalla lailla kerran on onnistunut pelkän Aneroksen avulla. Olen siis mies.
m40+
pitää klittaa hieroa ja keskittyä enemmäån, mutta kyllä saan.
Klitasta saan, ei tarvii anukseen mitään
miksi vaivauduit edes vastaamaan. Mars takaisin sinne AV-puolelle.
Ps. Millaisena haluat pippuripihvin, kypsä, medium vai raaka?
Idiootti: ei tarvii pihviä, olen vegaani
Ap halusi tietää, laukeaako joku anaaliseksissä. Ja nyt täällä sitten jo soitetaan suuta. Näin nopeasti päästiin kilpailemaan pahan mielen tuotossa.
Itse varmaan laukeaisin anaaliseksistä, jos tässä parisuhteessa sellaista harrastettaisiin. Mutta kun ei, niin ei.
Pilluun se on kuitenkin mukavampaa, varsinkin jos on sopivan tiukka eikä mallia ämpäri.
Aina, kun ollaan anaalia kokeiltu, olen tullut suurin piirtein heti. Taitaa olla siis mulle se kiihottavin seksimuoto ylivoimaisesti.
Fyysinen stimulaatio ei ole peppupanossa se juttu vaan nimenomaan se tuhmuus joka tulee "väärään paikkaan" panemisesta. Bonuksena vaimo saa todella voimakkaita orkkuja peppupanossa. Win-win.
Aina, kun ollaan anaalia kokeiltu, olen tullut suurin piirtein heti. Taitaa olla siis mulle se kiihottavin seksimuoto ylivoimaisesti.
En koe minkäänlaista mielihyvää anuspanossa, ainoastaan epämiellyttäviä tuntemuksia. Siksi olen siihen suostunut vain muutamia kertoja. En käsitä, miksi naiset ylipäätään siihen suostuvat.
Miksi pitää kommentoida jotain sellaista mitä ei edes kysytty?
Kyllä saan anaaliyhdynnässä orgasmin. Vaatii vain erittäin kiihottuneen olon.
N40
En koe minkäänlaista mielihyvää anuspanossa, ainoastaan epämiellyttäviä tuntemuksia. Siksi olen siihen suostunut vain muutamia kertoja. En käsitä, miksi naiset ylipäätään siihen suostuvat.
miten joku voi tykätä suuseksistä? Nuoleskella nyt toisen paikkoja....
Itse kysymykseen. Kyllä saan mutta vaatii tosiaan aikamoisen kiihottumisen (jos en sitten hiero klittaa samalla). Peppuseksi on jo ajatuksenakin kiihottava, sellainen tuhma joten eipä oikeastaan paljoa vaadita.
pitää klittaa hieroa ja keskittyä enemmäån, mutta kyllä saan.