Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öljypaini/Sänkypaini/ Painia Nainen vs Nainen/Mies

Vierailija
10.02.2015 |

Kuinka moni on kokeillut?? :)  Mieheni haluaisi kovasti että painisin toista naista vastaan öljyttynä.. Eli öljypainia..  Mieheni Fantasia! Voisi se olla kivaakin mutta en oikein tiedä.. Onko kellään kokemusta?? Tai haluaisitko kokeilla??

N36

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli!!! 😃 Voittajan on myös helppo hymyillä!! 😎😎😅

Panos teki siitä vielä jännittävämpää ja paremman sekä mieheni lämmin syli voittajalle.. 😉

Ps. Minä tulen kaveriksi jos ei kukaan muu! 😉

T:Tiia 35v[/quote]

Millainen panos teillä oli?😲

Vierailija
62/106 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaverin kanssa painittu! Olipas hauska kokemus:D varsinkin kun oli tiukka matsi, jonka lopulta voitin selätyksellä💪😎 Tiia otan haasteen mieluusti vastaan! Katsotaan kumpi pysyy voittamattomana;)

T neito 27v 171cm 66 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoinen keskustelu täällä :)

Olisi kyllä mukavaa päästä kokeilemaan :)

Vierailija
64/106 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö näissä ikinä niin, että voittaja pääsee palkinnoksi panemaan häviäjää niin kuin haluaa tai että häviäjä tyydyttää voittajan?

Vierailija
65/106 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä olen hävinnyt kirjoitti:

Oli!!! 😃 Voittajan on myös helppo hymyillä!! 😎😎😅

Panos teki siitä vielä jännittävämpää ja paremman sekä mieheni lämmin syli voittajalle.. 😉

Ps. Minä tulen kaveriksi jos ei kukaan muu! 😉

T:Tiia 35v

Millainen panos teillä oli?😲

Lentoliput! 😎😉 Lähetään yhteiseen reissuun! 😊

Vierailija
66/106 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! 😊 Otetaan Neito27 vain paini! 😄 Luulen että jatkan voittoputkea! 😎😉 Oliko teillä mikä alusta? 🤔Meillä on ollut pressu yleensä...

T:Tiia 171cm 61kg

Vierailija
67/106 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut pressu:) joskus ollaan kyllä painittu ihan vaan nurmikollakin, sekin on tosi kivaa! Paini tuntematton kanssa kuulostaa jännittävältä:P mutta jos sovitaan selvät säännöt ja pidetään homma turvallisena, niin olishan se kiva päästä selättämään sut Tiia:D

Vierailija
68/106 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kisa ja milloin ottelu käydään, Tiia ja neito27? Pääsiskö tuomariksi tai edes katsomoon?

T. Penkkiurheija

Vierailija
69/106 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paini on mukavaa! On tullut painittua kotona patjalla, nurmikolla ja mökillä rannalla :).

Vierailija
70/106 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut tilanteesta, jossa nainen, ei rajoituksia, painautuu takaa päälleni ja kokonelson otteella lannistaa vastusteluni ja nöyryyttää ja alistaa ja tiukentaa otetta ja sanoo, että nyt saat painia naisen kanssa, paini nyt, olen 180cm 73kg hentovoimainen, hauiksen ympärys n. 24cm, seniori, en haluaisi hävitä naiselle, kuka täyttäisi ikuisen haaveeni,

Vierailija
71/106 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mehän voitais ottaa naisten kesken semmoinein Vauva.fi sivun öljypainiturnaus. 😀 Palkkio kerätään voittajalle.. 😉

Neito 27--> Olen valmis selättämään sinut milloin vaan. 😉😎

T:Tiia

Vierailija
72/106 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa mukavalta idealta tuo turnaus!  Olisin kyllä liian taitava vastustaja teille ;) Mua ei ole kukaan aikeisemmin pystynyt selättämään >:)

N: 32

Vierailija
73/106 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N:32

Hyvä. 😊 Mukaan vain niin on vastustakin. 😉😀 Olisi hieno selättää sinutkin. 😃😎

T:Tiia

Vierailija
74/106 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tapasimme painia kaveriporukan kanssa. Ensimmäisillä kerroilla me miehet voitimme huomattavasti enemmän, mutta kun naiset oppivat käyttämään jalkojaan paremmin alkoivat voimasuhteet kääntyä. Vain yksi mies, huomattavasti naisia isompi, pystyi pitämään puolensa, mutta meistä muista ei ollut naisille enää vastusta. Olisi kiva kokeilla uudestaan, tosin paikat eivät välttämättä enää kestäisi.

Vierailija
75/106 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran painin mökillä kaveria vastaan. Oli muuten mukava mittelö :D

Vierailija
76/106 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo turnaus kuulostaa hyvältä! Mites N32, ootko paljonkin paininut? Tietty jos et oo koskaan paininut ni silloin ei selätettykkään;P

Tässähän alkaa ihan innostua:D mites noi säännöt? Selätyksestä 1 piste ja paras kolmesta?

T: Neito 27

Vierailija
77/106 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran painin mökillä kaveria vastaan. Oli muuten mukava mittelö :D

Painitte ilmeisesti ihan nurmikolla? Vai oliko oikein öljypainia😉 ja kumpi vei ottelun nimiinsä?

Vierailija
78/106 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri voitti. Painittiin nurmikolla ja se pääsi mun taakse ja sitoi jalat mun kropan ympärille ja samalla otti kuristusotteen kaulanympäriltä. Yritin päästä otteesta irti mutta turhaan :/

Vierailija
79/106 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh☹ mutta ei siitä kannata lannistua, myöntää vaan reilusti tappion toiselle. Hauskaa se painiminen on vaikka joskus häviäisikin. Nyt vaan vaadit revanssin!💪

Vierailija
80/106 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö urheilulliselle 26v miehelle painiseuraa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi