Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun nuolenta

Vierailija
29.07.2010 |

Tykkäätkö nuolla tai olla nuoltavana? Miksei? Kauhee, ku vois vaan upottaa naamansa sinne...

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä he..tti nykymenossa on vikana. puolisoista aina toinen ongelmissaan itsensä kanssa ja seksi ei juuri suju toisen kanssa?

Vierailija
142/204 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuolee kyllä jos pyydän ja tekeekin sen hyvin... Huh. En vain viitsi kovin usein pyytää, jos hän ei pidäkään siitä kovin paljon. Meinaan, kyllä hän sitten varmaan tekisi sitä pyytämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyvää suuseksiä.

Just nyt haluttais vaan istua miehen naamalle, pistää nuoleen molemmat reiät ja antaan kunnon orgasmin, ja sitten kun olen saanut vois mies pistää mut polvilleen ja muna suuhun.

Surullista, ettei ole miestä jonka kanssa toteuttaa näitä jatkuvia himotuksia, joten joudun vain haaveilemaan.

Tykkään vielä katsoa peilistä kun mies nuolee minua, ja kiihottavalta näyttää myös kun näkee itsensä polvillaan muna suussa.

Vierailija
144/204 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nams! Juurikin se mitä haluaisin!

Vierailija kirjoitti:

Just nyt haluttais vaan istua miehen naamalle, pistää nuoleen molemmat reiät ja antaan kunnon orgasmin, ja sitten kun olen saanut vois mies pistää mut polvilleen ja muna suuhun.

Surullista, ettei ole miestä jonka kanssa toteuttaa näitä jatkuvia himotuksia, joten joudun vain haaveilemaan.

Tykkään vielä katsoa peilistä kun mies nuolee minua, ja kiihottavalta näyttää myös kun näkee itsensä polvillaan muna suussa.

Vierailija
145/204 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostais nuolla sinua ja peilin edessä olis mahtavaa mistä päin olet??

Vierailija
146/204 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostais nuolla sinua ja peilin edessä olis mahtavaa mistä päin olet??

Kouvolasta

Vierailija
147/204 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi minä olen turusta. Jos kiinnostaa jutela niin tule sokkotreffit sivustolle ja etsi mies 51v varsinaissuomi olen siellä nyt

Vierailija
148/204 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mies joka oli, sanoi minun maistuvan p****lta. Sen jälkeen olen aina pelännyt nuolemista, jota mieheni ei ymmärää ollenkaan. Haluaa aina nuolla mutta usein ahdistun siitä valtavasti. Syytä en ole kertonut koska tuskin se mitään auttaisi. Tiedän että mies saattoi olla vain ilkeä mutta en voi tunteelle mitään. Nyt 15 vuoden jälkeen olen pystynyt alkaa nauttia hieman mutta yhä välillä ahdistun.

Vierailija
149/204 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mies joka oli, sanoi minun maistuvan p****lta. Sen jälkeen olen aina pelännyt nuolemista, jota mieheni ei ymmärää ollenkaan. Haluaa aina nuolla mutta usein ahdistun siitä valtavasti. Syytä en ole kertonut koska tuskin se mitään auttaisi. Tiedän että mies saattoi olla vain ilkeä mutta en voi tunteelle mitään. Nyt 15 vuoden jälkeen olen pystynyt alkaa nauttia hieman mutta yhä välillä ahdistun.

Kyllä sun varmaan kannattaisi sanoa syy miehellesi, niin voisit päästä siitä yli. Miehesi ei taida makua moittia, kun kerta usein haluaa nuolla. :)

Vierailija
150/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdittäisiin!

M Lahdesta

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolasta

151/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täällä sama. Pidän samanaikaisesta kielihoidosta ja dildotuksesta

[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 22:49"]

nuoleminen ja samaan aikaan dildoa on lähes parempaa ku normiseksi. en itse saa orkkuja muutakuin nuolemalla. harmi vain, että nykyinen ei kovin paljon nuole, en oikein tiedä tykkääkökään vai ei. itse tykkäisin hirveästi -N20

täällä 44v nainen, vaimo, äiti. Jostain syystä elämässä on vaihe, jossa mies ei ole kovin innokas oikeastaan mihinkään aktiviteettiin, ja jos on niin se on sellaista hätäistä sohimista, en yleensä kerkeä ollenkaan mukaan. Ja just nyt haluaisin että minua nuollaan, dildotetaan. Haluisin jopa molempiin reikiin sopivasti täyttävät  dildot ja siihen kielihoito niin olisin tyytyväinen vaimo. Mutta kun kerran otin puheeksi, että voisinko saada suuseksiä, minulle sanottiin että siitä tulee karvoja kitalakeen jotka tuntuu ällöttäviltä. No, ehdotin että olisko posliini se ratkaisu - no sekään ei käy, koska aikuisella naisella pitää kuulemma olla häpykarvoitus, runsas. Mikä hittoa

Kuullostaa syyt jo aika kaukaa haetulta varsinkin olisit valmis tekemään asian eteen aika pitkälti kaiken.

No eipä tossa paljon muutakun yrittää puhumalla auki tai sitten vaan miettimään et mitä itse haluaa.

Vierailija
152/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Inhoan alapään nuoleksimista, ja exit-only osasto saa varsinkin jäädä siihen tarkoitukseen mihin se on tehty. Vastaavasti minunkaan mutteria ei tarvitse tulla imemään, en vaadi sellaista mitä en itse halua tehdä. M.

Vierailija
153/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun joku nuoliskin nyt. Se on niin ihanaa.

Vierailija
154/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun joku nuoliskin nyt. Se on niin ihanaa.

Onnistuu kun sovitaan ja yhteen sovitaan.

Vierailija
155/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Inhoan alapään nuoleksimista, ja exit-only osasto saa varsinkin jäädä siihen tarkoitukseen mihin se on tehty. Vastaavasti minunkaan mutteria ei tarvitse tulla imemään, en vaadi sellaista mitä en itse halua tehdä. M.

Tämä selvä, onneksi meidän ei tarvitse sekstata keskenämme.:D

Vierailija
156/204 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolasta

En ole Kouvolasta, enkä tapaamassa tämän keskustelun kautta ketään.

T: AP

Vierailija
157/204 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä, onneksi meidän ei tarvitse sekstata keskenämme.:D

Minäkin tykkään nuolla ja hyväillä muutenkin naista vaikka ei itellä ees panettais. Se on mukavaa vain pyöritellä kuviota klitorista kiusaten ja tehdä toiselle hyvää ja katsoa kun toinen ei pysy paikallaan :)

Vierailija
158/204 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo on molemminpuoleinen.

Vierailija
159/204 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä ja takaa, alta ja päältä ja aina yhtä herkullista ja kiimaista.

M50+

Vierailija
160/204 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuoleminen ja samaan aikaan dildoa on lähes parempaa ku normiseksi. en itse saa orkkuja muutakuin nuolemalla. harmi vain, että nykyinen ei kovin paljon nuole, en oikein tiedä tykkääkökään vai ei. itse tykkäisin hirveästi

-N20

Kannattaa hommata mies joka siitä tykkää. En ymmärrä miksei joku tykkää koska nuoleminenhan on parasta ja kiusottelu muutenkin. Sitä tekee ihan omaksi ilokseen ja olen aina tehnyt

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi