Minkä ikäisille tytöille SISTERS CLUB on tarkoitettu?
Kommentit (6)
penny eläinlääkärinä, jotain high school juttuja, etsivä neiti jotain yms ihan ok kirjoja, pääasia että lapset lukee1
Kyllä minä ainakin katson että eivät lue tuollaista mainosmoskaa.
Kyllä minä ainakin katson että eivät lue tuollaista mainosmoskaa.
juupati juu
Olen aina ostanut lapsille kirjat kirjakaupasta. ja olen kyllä tutustunut näihin lasten kirjakerhoihin, yksi lykkää jotain Disneyroskaa luukusta sisään, HSM on myös pelkkää ohutjuonista mainosta. Miksi lapsille pitäisi syöttää huonoa kirjallisuutta? Sen takia kun ovat lapsia?
hölkäsen pöläystä tästä ap:n kyselemästä asiasta, mutta muuten kommentoin minäkin, että kyllä jotkut lastenkirjat ovat niin ällöjä, ettei nyt sentään ihan sama ole mitä luetaan. Tai sanotaan näin, että sen roskan lisäksi pitäisi lukea myös jotain ns. parempaa (josta lapsetkin, yllätys, yllätys, usein myös pitävät enemmän pidemmän päälle). Tänään juuri ostin Autot-lehden, ja yritän kärsiä sen läpi ;) Eniten mua inhottaa nuo "nykyiset Muumit", se kieli on ihan kamalaa, logiikka ontuu jne.
mulle on siitä puhelinmyyjät soitelleet jo pitkään, tyttäreni on 2. luokalla.
Ja tänään viimeksi soitti, miespuolinen myyjä... voi yrjö! Ei pitäisi äänen perusteella arvostella, mutta kyllä oli niin pervoheikin kuuloinen ääni. Oikein sellanen pehmeä matala ääni, "No heiiiiiiih, Sanna, olen tässä kivalla asialla liittyen tähän Sisters Clubiinnnhhhhhhhh..." tai jotenkin sinne päin, ihme läähättäjä.
Arvatkaas liityinkö? =0)