Mitä hyödyttää laittaa noita työhakemuksia
kun ei pääse edes haastatteluun saati että saisi töitä! Kyllä tässä viimeinenkin harhaluulo omasta kelvollisuudesta työntekijänä karisee.
Kommentit (14)
Tärkein "ase" työnhakuun on myönteinen asenne ja hyvä motivaatio, vaikka tulisi vastoinkäymisiäkin.
Tärkein "ase" työnhakuun on myönteinen asenne ja hyvä motivaatio, vaikka tulisi vastoinkäymisiäkin.
Onko elämän tarkoitus todella pelkkä työn hakeminen???????????
Mä olen nyt tehnyt sitä jo pidemmän aikaa ja kärsivällisyys loppuu!
Tosi hyvät tyypit pitäis hakee himasta töihin ilman mitään prosesseja.
Tosi hyvät tyypit pitäis hakee himasta töihin ilman mitään prosesseja.
mutta kun kukaan muu ei tajua sitä, paitsi borgå72, tietty!
Mun työpaikalla oli just auki kaupallisen avustajan homma. Siihen tuli melkein 500 hakemusta ja pomokin oli ihmeissään ja tuskaili että kukahan tekis alkuseulonnan, ei hän jaksa näitä kaikkia käydä läpi. Siihen henkilöstösihteeri ehdotti vitsinä että tulosta kaikki paperille, heitä paperit ilmaan ja jatkokäsittelyyn otat ne jotka jää työpöydälle. Pomo ei kyllä oikein tykännyt vitsistä.
tärppää. Aina on kymmeniä muitakin hakijoita mukana. Miksi ap olisi yksi heistä tai miksi olisi olematta? Parempi unohtaa koko homma. Jos joku sinut oikeasti haluaa, niin kyllä kotoa haetaan.
tärppää. Aina on kymmeniä muitakin hakijoita mukana. Miksi ap olisi yksi heistä tai miksi olisi olematta? Parempi unohtaa koko homma. Jos joku sinut oikeasti haluaa, niin kyllä kotoa haetaan.
Työn haku on nykyisin kuin lottoamista.
oikeaan aikaan oikeassa paikassa tai sitten olemalla erittäin hyvin koulutettu johonkin speciaaliin hommaan. Tavallisella rivityöntekijällä, joita mahtuu 12 tusinaan on vaikeaa.
omalla alallani (siis tässä läänissä) on nyt eka vakipaikka auki yli vuoteen. Lähes kaikki ne opiskelukaverini, jotka on pätkätöissä, eri alan töissä, töissä joista eivät pidä tai vailla töitä, hakevat tuota samaa paikkaa. Minä myös. Hakijoita, ja hyviä sellaisia, tulee olemaan valtavasti. Ihan tuskasta hakea siinä mukana kun tietää että mahdollisuus päästä edes haastatteluun on tosi pieni.
...Tavallisella rivityöntekijällä, joita mahtuu 12 tusinaan on vaikeaa.
tekijällä on vaikeaa. Joskus voi onni potkaista tosin. Henkilökemiat vaikka mätsää niissä haastatteluissa erityisen hyvin. Täytyy toivoa.