Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti nää exän touhut!!! P*RKELE!!

Vierailija
08.04.2010 |

Tosi pitkä stoori mut yritän kirjottaa lyhyesti. Eli oltiin yhdessä toista vuotta kunnes jäi kiinni pettämisestä ja valehtelusta (eikä mitään pieniä valheita vaan kunnon emävalheita jotka satutti mut tosi paljon!). Erottiin, annoin anteeksi kun lupasi ettei valehtele enää ikinä. No valehtelihan se ja erottiin taas ja vielä kolmannen kerran annoin anteeksi. Mutta vika tikki oli pienen pieni valhe, jolloin tajusin ettei valehtelusta tule ikinä loppua.

Siitä on nyt vuosi. Monta kertaa viikossa exä soittaa edelleen, laittaa viestiä ja jutellaan niitä näitä mesessä. Oon puhunu sille kaikesta, mun "miesseikkauluista" (minulla oli yks vakava suhde kesällä ja nyt tapaillu erästä miestä). Exä haluu mut takas, sata kertaa olen sanonut sille et en voi ikinä luottaa siihen enää, sanoo et vuos ilman mua on muuttanut sitä paljon. (tiedän kyl et puhuu paskaa)

Kertoo aina kuinka paljon sitä sattuu jos olen kertonut kuinka joskus viikonloppuna erehdyin väärään sänkyyn tms. On silti kuitenkin aina halunnut kuulla kaiken kun kysymällä kysynyt.

Pyys et menisin kesälomalla käymään mökillä (minun vanhemmillani mökki siellä missä tämä mies asuu) että voitais nähdä ja jutella yms kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunut, kun ei olla tosiaan nyt vuoteen nähty. Lupasin lähteväni jos saan kesälomalla tarpeeksi varattua aikaa. Ihan jotta vaan vois kaverina nähdä. TEIN SIIS SELVÄKSI ETTÄ MITÄÄN MUUTA EI OLE TIEDOSSA.

Sai exä kuitenki sellasen kohtauksen et nyt riitti. Rupesi HUORITTELEMAAN minua, että minä harrastan seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa, että kesälomallanikin on mökkini varmaan täynnä erilaisia munanheiluttelijoita, että mahtuukohan hän edes mukaan. Rupesi sitten leveilemään jollain ruotsalaisella hoidolla jolla kanssa mökki siellä päin, että kohta heillä on hekumainen loma tiedossa.

Olin ihan hoomoilaisena että mitä ihmettä se nyt selittää, niin sanoi vain että tuolta hänestäkin tuntui joka kerta kun kerroin hänelle miehistäni. (ok, niitä miehiä on ollut hänen jälkeensä tasan neljä!! se ei voi olla niin paljon että herne pitäisi nenukkaan vetästä?)

Mies sanoin että MINÄ olen estänyt hänen muuttumisensa valehtelijasta paremmaksi ihmiseksi. MINÄ olen syypää että hän ei ole voinut minua unohtaa. Sanoin vain että toivon ettei hän ota minuun enää ikinä minkäänlaista yhteyttä.

En voi muuta sanoa kuin että onneksi minä ainakin olen muuttunut. En ole enää niin tyhmä kuin ennen. Sen verran olen kuitenkin tyhmä että en pääse tuosta miehestä eroon!!! Sanokaa nyt mulle että se on idiootti ja vaihda puhelinnumeroo!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ex kerran haikailee sun perääsi, niin olet todellinen typerys, kun kerrot sille panoistasi, suorastaan kerjäät verta nenästäsi. Tää on näitä juttuja, kun saadaan iltapäivälehdistä lukea, kuinka mustasukkainen ex listi ex-puolisonsa tai sen uuden miehen. Pysy erossa tuosta tyypistä ja piste.

Vierailija
2/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti löydät paremman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin en tajua miks pidät mitään yhteyksiä? unohda tollanen valehtelija, ne ei KOSKAAN muutu.

Vierailija
4/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä selittelet exällesi nykyisistä miehistä? Miksi haluat roikkua exässäsi vielä (sillä roikkumistahan tuo on)?

Eli aikuistu vähän =)

Vierailija
5/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis pitänyt jo eka pettämisen jälkeen nakata se pellolle ja unohtaa! Viimeistään toisella kertaa! Nythän se vaan yrittää tehdä susta syyllista, ja aiheuttaa sulle pahan olon, vierittää kaiken sun syyksi, vaikka itsehän se on tiensä valinnut.

Eihän sillä äijällä ole mitään oikeutta edes mainita tai kysyä sun muista miehistä, ne ei kuulu sille pätkääkään, ei enää sen jälkeen, kun itse eka kerran petti sua.

Ota sinäkin nyt hyvä nainen itseäsi niskasta kiinni, äläkä millään tapaa ole yhteydessä tuollaiseen idioottiin.

Ala elää elämääsi, ja anna miehen tehdä/ajatella ja olla ihan miten lystää.

Vierailija
6/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin aikoja sitten esim. poistanut SEN mesestä ym. Jos on noin paskamainen tyyppi niin miks ihmeessä selität hälle omaa elämääsi ja miehiäsi?? Kummallista touhua. Leikkaa pois elämästäs äläkä tapaile missään mökeillä, miksi se tilanne siitä muuttuis?

Vierailija
7/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samoilla linjoilla kun muutkn vastanneet. Exään ei kannata pitää yhteyttä eikä sille kannata avautua omista asioista, vaikka kyselyjä tulisikin. Jos yhteisiä lapsia ei ole, on linja tyly mutta asiallinen: "ei kuulu sulle", "tästä en keskustele kanssasi" heti, kun se yrittää kääntää puheen sun yksityiselämääsi.

Älä pilaa lomaasi sopimalla tapaamista sen kanssa, kummaa, että edes suunnittelit moista ennen tätä viimeistäkään draamaa. Kundi pois mesestä ja uusi puhelinnumero. Käännä uusi lehti, jolla tuo mies ei esiinny lainkaan.

Hyvää jatkoa ja tulevaa kesää!

Vierailija
8/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin aikoja sitten esim. poistanut SEN mesestä ym. Jos on noin paskamainen tyyppi niin miks ihmeessä selität hälle omaa elämääsi ja miehiäsi??

Siksi, että toisen ihailu ja rakkaudentunnustukset hivelee itsetuntoa, vaikka sitä tyyppiä ei enäää haluaisikaan itselleen. Ja mikäpä sen kivempaa, kuin saada toinen vielä vähän mustasukkaiseksi?

Vierailija
9/9 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi se, että ap on lapsellinen ja tosi nuori ja olisi varmaan parasta odottaa vähän ennen uuden ukon ottoa.

Itse olen osannut pistää tarvittaessa välit poikki sulhaskandidaatteihin.

Todella. jos lapsia ei ole, niin yhteyttä ei pidetä. Ystävät ja rakastajat ovat erikseen. Ei kannata sotkea selviä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä