Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tietäisit että kaverisi miehellä on sivusuhde, kertoisitko kaverillesi

Vierailija
08.04.2010 |

ja kaveri siis kuvittelee että perheessä kaikki hyvin, miehen suhde on kestänyt jo useamman vuoden ja siitä tietää todella moni. :( Lapsiakin näillä on... olen monta kertaa miettinyt mikä olisi "oikea teko"

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä tutullani on valtava tarve "sulkea silmänsä" eli ei edes uskoisi jos kertoisin. Vaikka asiasta tietää kaveripiirissä todella moni ja moni on myös tavannut sen miehen seurassa tämän toisen naisen.

En halua lähteä hajottamaan kenenkään perhettä!

Vierailija
22/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei millään lailla kuulu minulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lähteä hajottamaan kenenkään perhettä!

eiköhän se pettäjä tässä ole se hajottaja?

Juu, laitetaan vaan kaikki kiltisti silmät kiinni, niin mitään ei ole tapahtunut, eikä mitään ainakaan ole nähty eikä kuultu. Eikä varsinkaan vaimolle kerrota mitään, muiden kanssa kyllä voidaan asiasta spekuloida.

Vierailija
24/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan enää kestänyt sitä että jatkuvasti petti miestään.

Vierailija
25/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti, että minulle kerrottaisiin.

Tuntuisi kyllä tosi pahalle, jos joku kaverini tietäisi mieheni pettävän minua, muttei kertoisi sitä minulle!

Vierailija
26/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat pysyä nimettömänä ni laita postissa kirje missä kerrot..

Vierailija
27/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se heidän oma suhteensa onkin hyvin onnellinen? Vaimo tyytyväinen, lapset onnellisia jne. Tai jospa se vaimo jo osittain tietääkin asiasta, muttei edes halua tietää enempää?

Siskoni mies on sen tyyppinen, että voisin hyvinkin kuvitella hänellä välillä olevan muita naisia. Olemme tästä puhuneetkin joskus siskoni kanssa. Hän on sanonut, että jos on, niin hän ei halua tietää, koska heillä on kaikki hyvin. Joten jos saisin tietää jostain toisesta naisesta, en usko, että suin päin menisin siskolleni kertomaan. Ottaisin asian puheeksi miehen kanssa, mutta tuskin vaatisin häntä kertomaan siskolleni.

Yhteisiä vuosia on heilläkin takana jo yli 20, joten miksi joku syrjähyppy pitäisi olla sellainen, että se tuhoaisi kaiken?

Vierailija
28/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sanoin, että älä kerro mulle niitä miesjuttuja, kun olin tämän ystävättäreni kautta ystävystynyt myös hänen miehensä kanssa ja tuntui, että itsekin siinä petän, kun toinen ystävä vehtaa toisen selän takana. No, selän takana vehtaaminen ei riittänytkään ja ystävätär jäi kiinni melkein rysän päältä pari kertaa ja siinä vaiheessa tää mies alko kyselemään multa "varmistusta" pettämisistä. Puhuin ystävättärelle, että lopettaisi ja panostaisi nykyiseen suhteeseen ja useampaan lapseen, mutta ei. Ja mies kyselee koko ajan multa, mitä tiedän. Punnitsin sitten, että petänkö sen ystävän luottamuksen, joka toimii oikein vai sen, joka toimii väärin ja sen seurauksena kerroin miehelle kaiken, mitä tiesin; hän tosin "tiesi" jo suuren osan. Tietysti ystävyys tähän naiseen katkesi ja kaikkeen tuli jos jotakin yllätyskäännettä, mutta edelleen olen tyytyväinen, että vihdoin kerroin.

Jos jonkun naispuoleisen ystäväni mies pettäisi, kertoisin siitä, ellen varmaksi tietäisi, että nainen ei halua tietää. Onneksi aika monen ystäväni kohdalta tiedän, miten toivovat kyseisessä tilanteessa ystävien toimivan. Toki ratkaisu ei välttämättä tunnu oikealta sitten, jos sellainen tilanne tulee kohdalle; olisikin halunnut tietää heti tai sittenkin olla koko ajan tietämättä, mutta eihän kaikkea voi satavarmaksi etukäteen ennakoida.

Itse haluaisin tietää. Suhteesta haluaisin ainakin, yhden yön juttu on vähän eri asia, saattaisi olla vain kerran hairahdus ja voisimme jatkaa onnellisina senkin jälkeen, jos en koskaan saisi tietää. Silti onnellisena epärehellisen miehen kanssa..ehkäpä kuitenkin ei kiitos... Eli tietoa mullekin heti tilanteessa kuin tilanteessa, jos sitä on. :)

Vierailija
29/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin tietää. Ja jos saisin tietää, että kaikki muut ovat tienneet ennen minua, niin en antaisi ikinä anteeksi, ettei kukaan kertonut!!

Vierailija
30/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on ystäväsi, minä ainakin haluaisin tietää.

Vierailija
31/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiseen paskasoppaan ei kannata sivullisen sekaantua, vaikka käräytys tekisi kyllä häntäheikille gutaa.

Vierailija
32/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään luota kunnolla veljeeni, eikä oikeastaan kauheasti kiinnostakaan.

Vierailija
33/33 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka omahyväisyyttään tunkee nokkansa muiden asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä