Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäjät, miten kauan nukuitte rintaliivit yllä?

Vierailija
08.06.2010 |

Olen jo alkanut puutua tähän jatkuvaan rintaliivien pitämiseen, yölläkin täytyy pitää tai muuten on lakana märkä. Miten monta kuukautta te muut olette pitäneet? Mulla alkaa 3. kuukausi..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kummalliset tissit, maitoa tulee älyttömästi mutta ne ei vuoda lainkaan. Toisaalta rintatulehdus vaivasi kun rinnat pakkautui helposti.

Vierailija
2/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun vuoti, laitoin pituussuuntaan taitetun käsipyyhkeeen t-paidan alle rintojen yli.

Minulla on selliaset desipelit, vuosivat vain aivan täynnä ollessaan parin ensimmäisen kk aikana. Ja tieytsi silloin, kun imetti toisesta ja toinen odotteli tyhjentämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kunnes maidontulo tasaantui. Yöimetykset lopetin 10kk kohdalla ja imetyksen kokonaan 1v5kk kohdalla.

Vierailija
4/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nyt 6kk ja juuri kiinteitä aloitellaan.

Vierailija
5/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä siis jatkuvasti. Mulla se on auttanut pitämään rinnat hyvin ryhdikkäinä. Eka lapsen syntymästä on 22 vuotta aikaa.

Vierailija
6/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä siis jatkuvasti. Mulla se on auttanut pitämään rinnat hyvin ryhdikkäinä. Eka lapsen syntymästä on 22 vuotta aikaa.

En pystyisi kyllä tuohon! Mä nukun aina alasti.

Vierailija
7/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden käytin, en muista tarkkaan miten pitkään. Maito pakkautui niin helposti ja aiheutti patteja, että luovuin liiveistä ja laitoin pyyhkeen kaksinkerroin alleni ja sideharsoa tarpeeksi paksusti sitten rintojen päälle. Nukuin siis selälläni.

Vierailija
8/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit oli käytössä koko imetysajan, eli vuoden. Mä käytin öisin näitä http://www.potito.fi/carriwell-drop-p-783.html ja tykkäsin kyllä. Ei mitään saumoja tai ylimääräisiä "nipsuja", jotka olisivat yöllä painaneet. Jos käytätte tavallisia liivejä yöllä, niin älkää nyt ainakaan mitään kaarituellisia käyttäkö, vaan mieluummin jotain toppeja.

Vierailija
9/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti kun maidontulo tasaantui ja rinnat ei enää valuttaneet. Joskus kokeilin noita pyyhkeitä ja harsoja mutta mulla ne ei toiminu, kun maitoa valui niin paljon.

Vierailija
10/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin 11 kuukautta eli lähes 2v yhteensä pidin rintaliivejä yöllä.

En ajatellut niinkään tuota maidon vuotamista vaan rintojen tukea. Nähtävästi kannatti koska rintani ovat nyt tismalleen samannäköiset kuin ennen raskautta joskin ne ovat jääneet yhtä kuppikokoa isommaksi (C:stä tuli D, imetysaikana ne olivat F).

Vierailija
11/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti kun maidontulo tasaantui ja rinnat ei enää valuttaneet. Joskus kokeilin noita pyyhkeitä ja harsoja mutta mulla ne ei toiminu, kun maitoa valui niin paljon.

joskus 3-4 kk:n paikkeilla lakkasin pitämästä liivejä öisin, mutta mulla oli pitkään sängyssä harso sitä varten, että yöllä imettäessäni peitin vapaan rinnan harsolla, niin ne muutamat tipat, jotka vielä tulivat, valuivat sitten siihen.

Vierailija
12/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippareiden syntymistä :( Onkohan toivoa vielä vaikka ne roikkuu jo... Eli jos tulen raskaaksi ja pidän liivejä?

Vierailija
13/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinkohan 14

Vierailija
14/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain ehkäistäkseni rintojen riipahtamisen. Eli periaatteessa koko sen ajan kun tissit on isommat kuin normaalisiti nukuin rintaliivit päällä. Ja eihän se toki mitään miellyttävää ole, mutta siihenkin tottuu.

Hyötyä taisi olla. Esikoisen jälkeen rinnat palautui täysin samaan kuosiin kuin ennenkin, Kakkosen jälkeen hieman pieneni, mutta ei kuitenkaan riipahtanut. Katotaan miten käy kolmosessa...

Vierailija
15/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on kaksi kuukautta ja täysimetys menossa. Nykyisin pidän äitiyspakkauksen harsoliinaa taiteltuna rintojen yli kainaloihin. Se pysyy yllättävän hyvin ilman mitään kiinnitystä. Olen harkinnut siitä luopumista, koska maitoa valuu nykyisin enemmälti vain toisesta rinnasta imettäessä.

Rintaliivit tuntuivat hankalilta, kun liivinsuojat eivät pysyneet paikallaan ja maitoa valui pitkin ja poikin.

Vierailija
16/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka imetin vuoden ja maitoa tuli tosi hyvin. Minulla ei juurikaan maito vuotanut muuten kuin toisesta rinnasta imettäessä toisesta. Joskus pidin taitettua sideharsoa tyköistuvan T-paidan alla.

Vierailija
17/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuuletellaan jos kokoajan täytyy pitää liivit yllä. neuvolssa just oli juttua että ilmaa kanssa välillä ja jossain oli että ei ainakaan liian tiukkoja liivejä, koska voivat niin aiheutaa tulehduksen(tukkoisuutta)?

no täällä vasta odotellaan ja rinnat vuotavat välillä öisin. mutta meillä vaihtuu vaan lakana.

Vierailija
18/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuuletellaan jos kokoajan täytyy pitää liivit yllä. neuvolssa just oli juttua että ilmaa kanssa välillä ja jossain oli että ei ainakaan liian tiukkoja liivejä, koska voivat niin aiheutaa tulehduksen(tukkoisuutta)? no täällä vasta odotellaan ja rinnat vuotavat välillä öisin. mutta meillä vaihtuu vaan lakana.

ja tuleehan sitä kuitenkin käytyä suihkussa ja vaihdettua rintsikoita+vaatteita, että kyllä kait ne siinäkin tuulettuu?

Vierailija
19/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vuosi ylimääräistä.

Vierailija
20/22 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ei juuri mitään vuoda. Olenkin ollut vähän hoo moilasena joskus, kun kaverit heittää läppää, että "onkos pinkeä fiilis, läntit paidassa?", jos kerron, että on aikaa, kun viimeksi imetin. Mulle on täysin tuntematonta, että esim. 3-4h päästä olisi tissit tupaten täynnä ja vuotaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän