Onko muita normaalipainoisia jotka aikovat tiputtaa "muutaman" kilon?
Itse olen 170cm ja painan tällä hetkellä 62kg.
Mulla olis tarkotus päästä 60kg. Musta vaan tuntuu että tästä ei saa äänen kenllekkään sanoa.
Pidetään vaan kummajaisena jos haluaa pysyä hoikkana.
Syksyn aikana mulle tuppas kertymään kiloja kun ei vaan tullut liikuttua ja tykkäsin syödä:)
Silloin kun painoin varmaan 65kg niin taisin erehtyä sanomaan että ois kiva jos saisin tiputettua 5kg. Katotaan vaan haavi auki ja ollaan sitä mieltä että mulla ei ole heidän mielestä tarvetta. Itse olivat kuitenkin huomattavasti painavampia kuin itse olen.
Kommentit (24)
170/60 on normaalipainoinen, ei edes normaalipainon alarajoilla.
Onhan se todella hoikka, ja riippuu paljon ruumiinrakenteesta miltä näyttää tuossa painossa. Jotkut näyttää alipainoisilta jo noissa mitoissa.
Itsellä on tavoitteena päästä painoindeksiin 22-23 joka on minulle se "sopivin", muuten näkyy kylkiluut jne... Aloitin 25,5:stä ja hassua miten monien mielestä tuommoinen pieni ylipaino on ihan ok, ja on suorastaan paheksuttavaa laihtua.
Ja juu, tiedän että ei noita indeksejä pitä aina tuijottaa, kunhan kirjoitin :)
Musta pikkuinen hyvä tavoite on aina hyvä, jos terve ruokahalu säilyy eikä mene alipainon puolelle, niin kaikki on tosi hyvin. Ite syön ainakin tosi paljon, 2kertaa ruuan päivässä, kunnon aamupalan ja mahd paljon hedelmiä. Syön itseasiassa paljon enemmän kuin monet isommat ihmiset, mutta ehkä vähemmän rasvaa ja kakkuja.
Ja sitten ruuan jälkeen pitää päästä liikkelle!
Pari ylimääräistä kiloa on talven aikana tullut ja niistä aion palautua hyvän olon mittoihini. Ei niitä kukaan ulkopuolinen näe, mutta housun kauluksessa tuntuu.
En varsinaisesti aio pudottaa. Ne tulee joka talvi ja lähtee kunhan pääsen liikkumisessani normaaliin kesävauhtiin.
En todellakaan aio julkisesti tästä kuuluttaa, koska tiedän miten paljon sanomista siitä tulisi. Mutta en myöskään halua käyttää ahdistavia vaatteita.
BMI on alle 20, mutta normaali.
ja ajattelin ton 3kg tiputtaa.Lähinnä haen kiinteytystä liikunnan avulla :)