Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita normaalipainoisia jotka aikovat tiputtaa "muutaman" kilon?

Vierailija
08.04.2010 |

Itse olen 170cm ja painan tällä hetkellä 62kg.

Mulla olis tarkotus päästä 60kg. Musta vaan tuntuu että tästä ei saa äänen kenllekkään sanoa.

Pidetään vaan kummajaisena jos haluaa pysyä hoikkana.

Syksyn aikana mulle tuppas kertymään kiloja kun ei vaan tullut liikuttua ja tykkäsin syödä:)

Silloin kun painoin varmaan 65kg niin taisin erehtyä sanomaan että ois kiva jos saisin tiputettua 5kg. Katotaan vaan haavi auki ja ollaan sitä mieltä että mulla ei ole heidän mielestä tarvetta. Itse olivat kuitenkin huomattavasti painavampia kuin itse olen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelin syksyllä muutaman kuukauden, sitten tulikin etelänreissu, joulu ja nyt synttäreitä, pääsiäsinen jne jne.

Ja tällä viikolla loppui ahrkkujen mussuttaminen. Tiedän, että sillä ja pienellä säädöllä muussa tuokailussa saan nuo kolme kiloa pois ennen kesäkuuta.

Pituutta 177, painoa oli 68, nyt 71. Tällaisella pitkäkinttuisella tuo tarkoittaa jo ihan kunnon jenkkakahvoja ja mahapömppöä.

Vierailija
2/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 164 ja painoa 57. Muutama kilo ois kiva saada pois. kellekkään ei vaan vihti sanoa tätä, ku alkavat kauhisteleen =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm ja painan 62 kg. Kyllä tuolle vyötärölle tekisi hyvää parin kilon pudotus.

Vierailija
4/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm ja 60kg..ennen raskautta 56,8kg..jos nyt pari kiloa saisi pois, niin olisi taas sellainen olo, että on omassa kropassaan.

Vierailija
5/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 174c m ja paino 63 kg, tavoite 59-60 kg kesään mennessä. Vuodenvaihteen jälkeen on lähtenyt 6 kg ja muutama jäljellä :)

Vierailija
6/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska osa teistä on oikeasti todella hoikkia..!

Vierailija
7/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin (vähentämällä kaloripommeja, lisäämällä kasvisten osuutta ja syömällä vain kun on nälkä) 58 -> 53 kg ja olo on paljon parempi. Kyllä ne ihan parikin ylimääräistä kiloa voi rassata ja hyvä niin! Silloin ei tule "huomaamatta" lihottua 15 kiloa, niiden karistaminen onkin sitten jo hankalampi homma.

Vierailija
8/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä 3 kertaa viikossa reippaalla sauvakävelylenkillä( 1h- 1 1/2h:n lenkki) lisäksi saatan käydä kerran viikossa jumpassa.

Vähensin herkut minimiin. viikolla en syö kotona mutta viikonloppuna saatan vähän ottaa kyässä sen piirakkapalsen. Tai jos meillä on vieraita.

Tuntuu että paljon parempi olo on jo tuon 3kg:n pudotuksen jälkeen. Vielä yritän jatkaa 60kg:) ihan vaan hiljakseen puhumatta kenellekkään mitään..

ap

Vierailija
9/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida päästä 65kg enää tässä elämässä :-( Jostain syystä makeanhimokin kaamea, vaikken sellaiset koskaan ennen ole kärsinyt. Mistä se johtuu?

Vierailija
10/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm ja painan tällä hetkellä 62kg.

Mulla olis tarkotus päästä 60kg. Musta vaan tuntuu että tästä ei saa äänen kenllekkään sanoa.

Pidetään vaan kummajaisena jos haluaa pysyä hoikkana.

Syksyn aikana mulle tuppas kertymään kiloja kun ei vaan tullut liikuttua ja tykkäsin syödä:)

Silloin kun painoin varmaan 65kg niin taisin erehtyä sanomaan että ois kiva jos saisin tiputettua 5kg. Katotaan vaan haavi auki ja ollaan sitä mieltä että mulla ei ole heidän mielestä tarvetta. Itse olivat kuitenkin huomattavasti painavampia kuin itse olen.

Sisarellani on sellainen. Huono itsetunto ja näkee itsensä läskinä. On yli 50-vee ja 165 cm ja alle 60 kg. On hoikka ja timmissä kunnossa. Urheilee törkeästi - ei syö juuri mitään.

170 sentiinen ja 60 kiloinen on alipainoinen.

On olemassa sairaalloisen lihavia ihmisiä ja vastapainoksi sairaita ihmisiä, jotka luulevat olevansa läskejä. Miettikää edes, millaisen kuvan annatte lapsillenne - etenkin tyttärille.

Vierailija
11/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 62 kg ja haluaisin 2 kg pouis;D eli pömppämahan ja se onkin vaikeeta, yritän nyt vähentää hiilareita ja tilasin Zumba CD`t ;))

Vierailija
12/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi. TOSIN noi edella kuvatut pittus/paino luvut hiukka erilaisia, itse olen 174 cm/70kg.

Mulla on tavoitteena saada toi 5 kg pois. Mulla kuitenkin on suuri osa lihasta, ennen painoin 55 kg mutta ihan yhtä paljon oli "löysää", nyt kun urheilen 6 pv viikossa niin massaa on toki tullut.

Mutta noi ikuiset ylimääräiset tuossa vyötärön seudulla..ei kiva. Ja myönnän, mulla ne johtuu syömisestä. Syön terveelliset ateriat ja monipuoliset, mutta NE YLIMÄÄRÄISET HERKUT. Ja iltasyöminen..tuntuu ihan mahdottomalta. Tarttis oikeasti tukea. Heti jos on positiivisella mielellä, pystyn olla syömättä, mutta useimmiten on huonoja päiviä jolloin tulee iltasella syöttyä turhia, etenkin hiilareita joita pitäis illalla välttää.

Ja tosiaa, näytän ihan normaalipainoiselta, mutta haluan nyt pysäyttää tämän painon nousun jasaada ne muutaman kilon pois. ON aika hankalaa vaan kun yrittää kieltäytyä esim. kylässä herkuista niin heti ollaan että ota nyt vaan ethän sä oo edes yhtään lihava saisit syödäkin enemmän.. ei kellekään tule mieleen etten halua myöskään tulla lihavaksi?

Vierailija
13/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin painoindeksi on 21 joten ihan normaalipaino.

Mulla ei ole koskaan ollut tissejä joten niissä ei ole painoa ollenkaan. Imetyksien jälkeenkin ne ovat kokoa aa(tyhjät ilmapallot)

Mulla todellakin on yrimääräistä takapuolessa.

Mulla housujen koko 40. Yhdetkin 40 kokoiset farkut kiristää.

ap

Vierailija
14/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 167 ja painoa 62kg ja hyvin vois muutaman kilon tiputtaa, olokin olisi itsellä parempi. mutta tän kun sanoo ääneen niin eihän muiden mielestä ole tarvetta. 5kg pois ja itsellä olisi hyvä olla, tää on todettu jo aikasemmin.

Vierailija
15/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 162cm ja 52kg. Aina täytyy olla pikku tavote alaspäin. Oon juuri saanut kaikki raskauskilot pois, mutta vielä vähän tekis mieli pudottaa. Jos sitä ei yritä alaspäin, niin menee helposti ylöspäin. Mutta en myöskään sano kellekkään. Mulle antaa tsemppiä se, et se on oma pikku salaisuus.

Vierailija
16/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm ja painoin joulukuussa vielä 62kg, juuri äsken vaaka näytti 58.6 kg. Tavoite on hyvänolonpainoni, eli 56kg.

Hoikka olen, mutta masussa on ylimääräistä, lähinnä turvonnut pallo, ei makkaroita. Kaikki vinkit tervetulleita.

Vierailija
17/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hetkinen pituus/paino on 163cm ja 54-55kg.

Olen laihtunut nykyiseen painoon 71kilosta lapsen syntymän jälkeen, ennen odotusta olin 64kg.

En jätä syömättä, ruokaa syön kyllä vaikka pari kertaa päivässä. Syön vain sen verran kuin tarvitsen, en vedä enää napaa nurin päin ja rajoitan sokereiden syömistä, siinäpä ne.

Vierailija
18/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/60 on normaalipainoinen, ei edes normaalipainon alarajoilla. Tässä keskustelussa ei ole yhtäkään vääristyneen minäkuvan omaavaa, yksikään ei ole himourheilija eikä kukaan haaveile karistavansa kiloja alipainon puolelle. Kerrankin tervehenkinen keskustelu ja ennen kaikkea TERVEHENKISIÄ NAISIA! HYVÄ TE!

170 sentiinen ja 60 kiloinen on alipainoinen.

On olemassa sairaalloisen lihavia ihmisiä ja vastapainoksi sairaita ihmisiä, jotka luulevat olevansa läskejä. Miettikää edes, millaisen kuvan annatte lapsillenne - etenkin tyttärille.

Vierailija
19/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos 52kiloon pääsisi niin kiva olisi mutta jos paino ei enää tästä laihduttamatta laske niin se on sitten voivoi. Tulis vaan se kesä, niin pääsisi taas käymään kävelylenkeillä.

Vierailija
20/24 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/65 ja 60kg olis tavoitteena.

Olen leveäharteinen ja lihaksikas joten sen alle paino ei voi enää mennä tai näytän pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi