Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella outo ongelma.. (asiaa hiusten pesusta)

Vierailija
08.04.2010 |

Mä en oikesti ymmärrä miks mä en saa hiuksia puhtaaksi enää. Olen pitkään käyttänyt fructis? nimistä shampoota. sitä joka hilsettä vastaan. Hilseitä en ole enää nähnyt mutta tuntuu että vaikka pesen mielestäni kunnolla hiukset ja hankaan ihan juuria myöten niin saunan jälkeen hiukset kuitenkin ihan tahmassa?!

Mä kyllä käytän melkein joka päivä hiuskiinnettä jotta ne eivät nouse pystyyn. Kotona ollessa en laita. Ongelma on tossa edessä ylhäällä.

Onkohan mulla tosiaan niin paksussa hiuskiinteessä pää että toi shampoo ei pese niitä pois?

Muutaman viikon olen huomannut tämän ongelman.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fructis shampoo pitää sisällään erilaisia silikoni yhdistelmiä,mitkä muodostavat sitten kalvon hiuksiin.Suosittelen ostamaan vaikka ihan kampaamosta syväpuhdistavaa shampoota mitä käytät silloin tällöin ja vaihtamaan ei silikoni pitoiseen shampooseen. Itse käytän bonacuren syväpuhdistavaa shampoota,poistaa kaikki epäpuhtaudet sitten,niin lakat ja sun muut tökötitkin!

Vierailija
2/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on hyvät syväpuhdistavat shampoonsa. Monella muullakin sarjalla varmaan löytyy omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma El'vitalin shampoiden kanssa. Hiukset jäivät tai jopa tulivat yltiörasvaisiksi ja rasvakalvo ilmestyi hiuksiin. En enää käytä sitä merkkiä, muiden kanssa ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
4/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin myös puhunut tuon Look Fantasticin puolesta. Hyvät tuotteet ja hinnat, toimitusaika vaihtelee sen mukaan, onko mukana aerosoleja (näin olen ymmärtänyt).

Itse tilaan tuolta Dermalogicaa kymmenien prosenttien alennuksella Suomen hintoihon verrattuna, ja hiustenhoitokamaakin välillä.

Vierailija
5/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme matkailleet Euroopassa ja olen pessyt hiukset leirintäalueella. Hassua, kun edes maa ei vaikuta, vaan sama juttu kaikkialla. Kun pääsemme kotiin, on IHANA pestä tahmakasa meidän kaivovedellä, ja heti puhdistuu!

Vierailija
6/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan vesi on yleensä hyvin pehmeää, toisin kuin monessa keski-Euroopan maassa.

Vierailija
7/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim herbina. pesen sillä sílloin tällöin, jos käyn paljon uimahallissa. yleensä pesen Tigi bed headillä.

englannista tilaamalla ainakin näytti olevan tosi edukasta, mutta en ole saanut aikaiseksi ja taisin jo unhotaa kaikki linkitkin mitä kaverit jakoi.

Vierailija
8/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa ajatellutkaan tota silikonijuttua mutta mikä olisi hyvä merkki jos käväsen seuraavan kerran kauppaan mennessä kampaajan kautta. siis tuo syvä puhdistaja?

ap

Vierailija
9/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim lookfantastic.com, tigit ja sebastianit jne alle puolet mitä täällä ja edukkaat postikulut. onhan noita monia muitakin mutta tuo on hyväksi ja nopeaksi havaittu.

Vierailija
10/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen vaan kun olen kuitenkin kauan käyttänyt tuota samaa ja yhtäkkiä tulee tämmönen juttu. Hiuskiinnettä olen kuiten aina käyttänyt samaan tahtiin.

ap

Vierailija
11/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kampaamosta saatavaa syväpuhdistavaa!!

Itellöäni on käytössä eikä sitä tarvii käyttää ku kerran viikossa!!

Meillä on kaivovedessä paljon kuparia ja kalkkia joka tekee tukasta hiukan vihertävän...poistaa näitä mineraaleja ja samoin poistaa myös muita epäpuhtauksia ja muita hiustenhoitotuotteista jääviä jämiä kuten lakkkaa!!

Jos käytän kaupan pesuaineita ni vaihdan merkkiä tiuhaan sekin tuntuu auttavan..ei rasvotukkaa niin nopeesti...ja kai niisssäkin eroja...fruktiksesta jää mm semmone kummalinen silikoonipinta jos paljon käyttää!!

Kotikonsteista sitruunamehu sekoitettuna viileäänveteen puhdistaa hiusta epäpuhtauksista!

Vierailija
12/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fructis ei ole mikään hyvä shampoo. Siinä jää joku kalvo hiuksen pinnalle. Syväpuhdista hiukset ja vaihda shampoomerkkiä. Esim. xz on parempi kuin fructis.

Vierailija
13/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sama juttu kuin ap:lla. Kaiken lisäksi hiuksia lähti vähän aikaa sitten todella runsaasti. Ja nyt ne on erittäin kuivat. Miten hiukset saisi kiiltäväksi ja terveemmän näköiseksi?

Vierailija
14/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampooseen.

Aika ajoin on hyvä vaihtaa shampoota, hius ja päänahka tottuu ja kyllästyy. Eihän hiuksilla aina ole edes samat "tarpeet", välillä tarvitsee enemmän kosteutta ja välillä rakennetta tai volyymia. Tarpeiden vaihtelut johtuu jo pelkästään vuodenajoista. Tarpeet vaihtelee vielä enemmän, jos hiuksia käsitellään, värjätään ym.

Myös, jos käyttää paljon muotoilu-ja viimeistelyaineita, on hyvä käyttää syväpuhdistavaa shampoota ainakin kerran parissa viikossa, näin hiuksiin ei ehdi kertyä ylimääräistä, jota on vaikea pesussa saada pois.

Käy kampaajalta ostamassa kunnon tuotteet, samalla saat opastusta mitä kannattaa käyttää ja miten:-)

Vierailija
15/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemättä ja kokeilematta hiuksia! Menkää hyvät ihmiset kampaajalle, sieltä saatte asiantuntevia neuvoja!

Vierailija
16/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taas ihan kuivat hiukset vaikka työntäisin mitä hoitoainetta päähän ja tuo xz on siitä "kakkaa" että jättää hiukset takkuun..mutta sulla se saattas tehdä hiuksista "ei niin" rasvaisen näköiset

Vierailija
17/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa siirtyä kampaamotuotteisiin ja tilata ne ulkomailta, jolloin ovat samanhintaisia kuin marketti shampoot.. As simple as that.

Vierailija
18/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuulosti hyvältä! Miten kampaamotuotteita voi tilata ulkomailta? Netissä vai? Itse käytän kampaamotuotteita aina kun mahdollista mutta on oikeasti törkeän kalliita..siksi sorrun aina välistä markettimössöihin ja sen huomaa hiuksistakin :S

Vierailija
19/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa siis kampaamotuotteita joissa ei silikonia. Kerta viikkoon pesu syväpuhdistavalla, muuten kampaamon shampoo ja hoitoaine.

Tällä reseptillä pääsin eroon samanlaisesta ongelmasta kuin ap:lla :)

Vierailija
20/21 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee silikoni. Mulla loppui tahmoittuminen kun vaihdoin sikikonittomaan shampooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi