Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että urheiluhieronnan jälkeen selkä on mustelmilla?

Vierailija
08.04.2010 |

Mulla on selkä ihan kamalan arka eilisen hieronnan jälkeen mikä oli aika murjomista. Lisäksi selkärangan vieressä menee alhaalta ylös asti mustelmarivi ja selkärangan kohdalta iho punoittaa. Olkapäissä myös mustelmia ja alaselässä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnan tarkjoitus ei ole murjoa ekä tuottaa asiakkaalle vammoja. Kipuakaan ei tarvitse sietää- voit antaa palautetta hoitajalle. Tai vaihtaa hierojaa. Haluatko juuri urheiluhierontaa? Miksei klassista hierontaa tai vastavaa? Ns tavikselle ne voisi soveltua paremmin.

Vierailija
2/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai se niin kamalan yleistä ole, koska hierojalla seuraavalla kerralla kolmen päivän päästä tämä kauhisteli, että kuka sinua on näin murjonut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustelmia tulee herkemmin kuin klassisessa hieronnassa.

Mutta silti muistuttaisin, että asiakkaalla on oikeus sanoa jos hieroja hieroo liian kovaa. Hieronnan ei kuitenkaan ole tarkoitus sattua.

T: Urheiluhieroja

Vierailija
4/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai se pakosti sattuu kun kipeitä jumissa olevia lihaksia hierotaan? Mulla oli ainakin yhtä tuskaa ja itkua väänsin kun hieroja kyynärpäällä aukoi lukkoja selästä.

Vierailija
5/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt monilla hierojilla. Useimmat ovat murjoneet jalkani ja selän kamalille mustelmille, en käy heillä enkä kyllä suosittelekaan. Pari tyyppiä osaa ottaa kovaa mutta mustelmia ei heidän käsittelyssään juurikaan tule. Pari kertaa on tullut sääriluun viereen mustelma, mutta ei isoa. Tuo kyynärpäätekniikkaa kuulostaa murjonnalta, hui! Tulikin mieleen että pitäis taas varata aika...

Vierailija
6/8 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai se pakosti sattuu kun kipeitä jumissa olevia lihaksia hierotaan? Mulla oli ainakin yhtä tuskaa ja itkua väänsin kun hieroja kyynärpäällä aukoi lukkoja selästä.

Jos noin kipeää on tehnyt, niin olisi ehkä kannattanut kertoa siitä. Kun et kerro, hieroja saattaa ottaa koko ajan vaan lujempaa.

Hieroja kun ei kasvojasi näe!

Vierailija
7/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin typeryyksissäni hierojalle ja tuhosi selkäni. Sattuu niin etten saa nukuttua ja siitä on viikko. Varokaa hierojia. Ne tuhoavat terveytenne. Pakko tässä on mennä lääkäriin kohta.

Vierailija
8/8 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hieronnasta pidä jäädä mustelmia. Yhden kerran voin antaa anteeksi, jos en ole itse osannut sanoa että sattuu. mutta toisen kerran jälkeen, jos hieroja ei osaa säädellä voimakkuutta pyyntöni mukaan, aivan varmasti vaihdan hierojaa.