Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää miesten ulkonäössä?

Vierailija
07.04.2010 |

Mä aloitan: lyhyet hiukset.

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä miehiä. Piene kädet ja jalat, lyhyt muutenkin. Sitten värjätyt hiukset ovat tosi karseat. Erityisesti vaaleaksi värjätyt tai ihan mustaksi. HYI!

Vierailija
42/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, turpeat huulet. Ehdoton turn-off!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduudesta, lyhyydestä (alle 170 cm), paksuista huulista, karvoista selässä (yööööööök), liian bodatusta vartalosta, kapeista hartioista.

Vierailija
44/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää liian pitkistä miehistä. ihmettelen aina kun naisten ihannelistoilla on "pitkä". olen itse keskimittainen 162 senttinen ja paras miespituus on n. 170-176. Siitä kun menee yli, on liian pitkä mulle :)

Itse asiassa lyhytkin mies vois olla kiva. Niiltä yleensä löytyy jotain, millä kompensoida asiaa joko fyysisesti tai henkisesti..

Vierailija
45/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tää oli paras.

Vierailija
46/169 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että jotkut suomalaiset miehet hankkiutuvat avioon esim. thaimaalaisten naisten kanssa. Tämä ketju on aika valaiseva...

Jaa, ja kommenttisi ei liity mitenkään itse aiheeseen. Tässä keskustellaan miesten epämiellyttävistä ja huonoista piirteistä lähinnä ulkonäössä.

Vierailija
47/169 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinot saa olla, mutta väri olis hyvä olla valkoinen.

Vierailija
48/169 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että jotkut suomalaiset miehet hankkiutuvat avioon esim. thaimaalaisten naisten kanssa. Tämä ketju on aika valaiseva...

Jaa, ja kommenttisi ei liity mitenkään itse aiheeseen. Tässä keskustellaan miesten epämiellyttävistä ja huonoista piirteistä lähinnä ulkonäössä.

No, kyllähän se parsakaalijalkainen nakkimunakaskin voi haluta itselleen vaimon ja lapsia. Näiden kommenttien varjossa ei ainakaan onnistu suomalaisten (karkea yleistys) naisten kanssa...

Vierailija
49/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tarkoita että pitää olla treenattu. Mies on luonnostaan vähän roteva, hintelyys on jotain ihan karmivaa.

Vierailija
50/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää rumepaa karvakasvustoa miehen naamalla ollakaan!

Monella nuorella miehellä on nykään sellainen ja voi hyvä tavaton kuin se on RUMA!

Vierailija
51/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset,kaljamaha,huonot hampaat,kukkakeppi vartalo,lättä perse,huonosti leikattu ja likainen tukka.

Kiinnostaa,millainen on leveälanteinen mies???? kuvaa,haluan tietä?

Minua taasen viehättää:

Pitkä,tumma,hieman pehmeä mahaksa mies jolla trimmatut pulisongit ja lyhyt parta.nam.

Vierailija
52/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää rumepaa karvakasvustoa miehen naamalla ollakaan! Monella nuorella miehellä on nykään sellainen ja voi hyvä tavaton kuin se on RUMA!

parran voi aina ajaa pois, pusuhuulia tai muuta ei voi muuttaa..

Vierailija
53/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänki taas IHANA! Karvattomuus ei sytytä (miehet paljaine kiiltävine takamuksineen) ei tarvi mikään apina olla mutta snetään vähän karvaa siellä takamuksessa ja navan seutuvilla :)insinöörilook ei iske ollenkaan!

Vierailija
54/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää rumepaa karvakasvustoa miehen naamalla ollakaan! Monella nuorella miehellä on nykään sellainen ja voi hyvä tavaton kuin se on RUMA!

parran voi aina ajaa pois, pusuhuulia tai muuta ei voi muuttaa..

Mutta toi parta on kyllä nykyään tosi monella ikävä kyllä. Esim. en kestä jos miesmyyjällä on sellainen. Tekee tosi pahaa asioida sellaisen tyypin kanssa.

Vierailija
55/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mistään kinkun oloisista enkä varsinkaan mahakkaista.

Vierailija
56/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen huonoryhtinen, housut roikkuu, epäsiisti parta, pälyilevä katse, likainen, haiseva, kiroilee jatkuvasti...

Vierailija
57/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun yleensä ovat jotenkin niin kömpelön oloisia. Joko Jethro-tyyliisä läskejä tai sit vastaavasti pitkiä kukkakeppejä. Sopusuhtaisuus kaikin puolin on IN. Sit sellainen Teemu Selänne-tyyppi yököttää (vaatteet hiukset yms). Miehessä pitää olla särmää! Paha poika-look iskee muhun parhaiten...eli tautoinnit yms on HOT.

Vierailija
58/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen pieni karvapala jätetty leukaan, mä kutsun sitä "himonussijan parraksi", aina miehen kanssa nauretaan sille nimitykselle. sit on vaikea olla nauramatta kun jollain on esim. kaupassa sellainen. ajattelen vaan koko ajan, että tuokin tuossa yrittää olla "himonussijan näköinen" :D

Vierailija
59/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveälanteinen mies on yleensä sellainen roteva eikä välttämättä pahan näköinen, jos on lihaksikas. mutta jos on luisuolkainen, huonoryhtinen ja mahakas SEKÄ isoahterinen, niin ei hyvä.. ei ollenkaan.

leveälanteinen mies vois olla vaikka näyttelijä harvey keitel?

Vierailija
60/169 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton, lihaksikas vartalo. Yäk, en voi sietää. Lihaksia saa tietenkin olla, mutta en halua nähdä jok'ikistä lihassäiettä. Tulee mieleen anatomian oppikirja. Just katottiin miehen kanssa haarautuvan rakkauden talo, ja mun piti pitää kättä edessä, kun Tommi Eronen esiintyi ilman paitaa. Yäk.

Viime kesänä näin tuommiose, jo vähän iäkkäämmän miehen. Hänellä oli päällä pieni hihaton paita, jossa luki 'entinen pyykkilauta, nykyinen pesupallo'. Ihan kuin olisi odottanut että kaikki tulee innolla pyykkilautaansa kehumaan ja ihastelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan