G: Kerro yksi ulkoinen piirre, josta et tykkää miesten ulkonäössä?
Kommentit (169)
Siellä taitaa yksi monesti mainittu mies kirjoitella.. Nojoo, itse vastasin vain karvattomuus, mutta meillä onkin se etu miehiin nähden, että meiltä löytyy mielikuvitusta ja vähän kriteerejä mitä sänkyymme huolitaan. Ja pk-seudulta muuten minäkin ja täällä tulee ihan helvetin paljon vastaan edellisten kaltaisia paskakasoja, oikeastaan joka kauppareissulla...
Olisi niin masentavaa lukea vastaavaa ketjua naisista ja nähdä kaikki omat piirteensä siellä listan jatkona.
Olkoon silti menneeksi:
- viikset (vain parran jatkona menee)
- yletön laihuus ja heiveröisyys
- leveät lanteet
- epämiellyttävä ruumiinhaju
(Lisättävä on että viiksiä lukuun ottamata kaikista on omaa kokemusta seurusteluajoilta; jos tyyppi vaikuttaa kivalta, en takerru ulkonäköön. Viiksiä en silti sulattaisi, EVER.)
Tatuoinnit, korvakorut, äärettömän suureksi bodattu kroppa, viikset.
Vastaan ketjuun: pullohartiat, harvat hiukset, epäsiisteys ja aggressiivinen tuijotus.
Muhun vetoavat harvahiuksiset tai lähes kaljut miehet. Tosin päässä olevat hiukset pitää olla siistit ja lyhyet, ei mikään liuhu peittämässä kaljuja kohtia.
Mutta ihan tärkein on, että mies hoitaa itseään: riittävä kuntoilu (ei tarvitse olla himokuntoilija), terveellinen ruokavalio, ei liikaa alkoholia ja hampaat kunnossa.
Epäreilua tietysti, kun itse olen feikkiblondi ;)
Lihakset on erikseen, mutta sellaista rasvaista.
Liian timmi kroppa on kanssa yök. Saa olla urheilullinen, mutta liian rasvaton... no thanks. Mielummin sitten mahaakin kuin jokainen vatsalihas näkyvissä. Samoin liian hintelä kroppa on kamala. Mun makuun on sellainen roteva perusmies, jolla saa olla vyötäröllä ylimääräistä, kunhan vaan hartioissa ja käsivarsissa on miehekkyyttä.
Liian pieni nenä on kanssa turn off ja viikset.
Mun inhokki numero 1 on miehellä liian kapeat hartiat - eli tykkään pitkistä miehistä (itsekin olen pitkä), joilla on leveät ja turvalliset hartiat.
Muuten tässä on kyllä aika kattavasti mainittukin kaikki mahdolliset asiat, mitkä ylipäätään voivat ärsyttää ;D.
Hauska ketju, ei pidä ottaa niin vakavasti!
iso aataminomena
pieni suu
heikko leuka
-liian leveä tai ihan kapea lantio
-lyhyys
-hintelyys
-lihavuus
-huonot hampaat
-viikset
-rokonarpinen iho
-pitkät tai muuten likaiset kynnet/kynnenaluset
-pujoparta
-löysät ja isot posket (sama koskee palleja)
varsinkin niin ettei naamassa sitten muita karvoja olekaan. Siis yökyökyök. Hyi. Ikinä, en ikinä voisi lähestyä fyysisesti sellaista mursua.
Kapeat hartiat, jos on liian laiha kukkakeppi, höttöpullukka siis ei ole ns, lihava mutta ihon alla on kauttaaltaan sellainen vauvarasvakerros, korut. Pituus jos on mun pituinen tai lyhyempi, ohuet ranteet ja sormet.. Onhan noita vaikka kuinka. Pidän aika miehekkäistä piirteistä vaikka ei mikään podattu tarvitse ollakkaan.
löysänahat ja revityt pimperot, vei oikeuden sinulta yrittää olla Jeesus täällä. Pata kattilaa soimaa jne.
-lyhyet miehet YÖK!
- mies joka ei urheile -> lihava tai sitten lihaksien puutteessa "luihu ja huonoryhtinen"
- pitkät hoitamattomat hiukset "heviletti"
- epäsiistit/ haisevat miehet kuvottaa
- huonolla itsetunnolla varustetut miehet
Pidän siis urheilullisista pitkistä miehistä jotka huolehtivat itsestään fyysisesti ja henkisesti. Urheilen itse paljon ja pidän itsestäni huolta, en voisi katsella kumppania joka ei niin tekisi. Luonne ja persoona kuitenkin loppupeleissä ratkaisee, ja onneksi olen löytänyt rinnalleni lähes tulkoon täydellisen uroksen :)
Mutta ei se minua häiritse kuin sellaisiisa miehissä ja tilanteissa, joissa olen miehestä kiinnostunut nimenomaan seksuaalisesti. Jos mies on tuttava tai ystävä, en kiinnitä ulkonäköön juurikaan huomiota.
1. pitkät hiukset
2. remppu vatsa
3. maitoiho
4. finnit
5. parta ja viikset
6. lyhyt
7. huono ryhti
8. epäsiisteys
9. kalju
noi nyt tuli ensiksi mieleen
Heipä hei arvon löysävatsat / revityt pimperot!
Lueskelin tässä näitä teidän juttujanne vähän aikaa ihan välillä hekotellen ja ihmetellen. Huomasin, että tuollaisia miehiä mitä kuvasitte, ei kyllä hirveästi tule vastaan ainakaan täällä pk-seudulla. Ehkä sitten jossain pohjoisemmassa? Mutta aloin myös miettimään sitä, millaiset naiset siellä toisella puolella kommentoi.. Tämähän on siis Vauva- saitti? Eli naiset "parhaimmillaan" täällä aamuyrjön jälkeen naputtelee. Olen joskus törmännyt tämän tyyppisiin kirjoituksiin foorumeilla, joissa käy pääosin miehiä. Siellä on sitä perusjuttua, eli "lättätissit" tai "iso perse". Ei sen kummempaa. Mutta te, kauniimman sukupuolen edustajat, löydätte vikaa jostain ihan "jees" miekkosestakin. Siis mikä on "iso sierain"?? Entä "lantio kuin naisella". Jotkut teistä olivat selvästi miettineet näitä jo pidempäänkin ja kirjoittaneet valtaisia litanioita näitä huonoja puolia.
Itse olen keskipituinen, minulla on hyvä ryhti, valkoiset hampaat, lyhyet hiukset, tyylikkäät ja puhtaat vaatteet, hyvä perse, katsekontaktitaito, puhetaito, rahaa, hieno auto, nätti naisystävä, habaa, leukaa, seksikäs pieni sänki ja niin päin pois. Sitten kun katson katukuvassa joskus näitä "pahempia tapauksia" (hyvin harvoin siis täällä pk- seudulla),niin jätkällä on yleensä ihan oikeasti nätti nainen kainalossa. Miten ihmeessä? Hänhän on aivan kamala. Sillähän näyttäisi olevan adidaksen housut ja pieni nenä josta pilkottaa ilmiselvä karva. Ja vielä syö suu auki! Sillä on varmasti myös pieni muna.
Naiset: te olette parhaimmillanne, kun hyväksytte sen luomen huulessa (treffit pimeässä, osa 4), tai kyömyn nenässä (ylähärmän shelli, viime talvi). Nämä ovat ominaisuuksia, ei vikoja. Kuten natina japsiautossa, you know? Minun naisystävälläni on karvoja kädessä mutta hän leikkaa ne pois. On hänellä myös länkisääret, mutta ne ovat osa häntä, eikä niille paljoa voi. Enkä minä tee siitä numeroa, tai kirjoittele miestenpalstoille miten ällöttävä hän on.
Nyt, tytöt ja naiset, hieman tsemppiä ja asennetta siihen elämänkatsomukseen. En minäkään suutelisi naista jonka hampaat on kuin vastasynnyttäneen lompakko, mutta jotain rajaa sentään.
Kesän jatkoja, kullannuput, pus.