Mitä mieltä? (päiväkoti)
Lapsellani on päiväkodissa tällähetkellä:
toppahaalari lokerossa (päällä ohuempi)
vara sisävaatteet
2tavalliset rukkaset
kumpparit
kurahousut
kuratakki
kurarukkaset
fleece puku
ja tänään sitten päiväkoti sanoi, että PITÄÄ olla 2 kurahousut,2kurarukkaset ja 2 kumpparit!!!
WTF??
Heillähän on siellä kuivauskaapit, että kerkee vaatteet kuivimaan ennen iltapäivän ulkoilua!!
Pitääkö nyt siis mennä ostamaan vielä yhdet?? Ei tosiaan olisi nyt varaa ja mielestäni lapsella on oikein hyvät vaatteet siellä.
Mitä mieltä?
Kommentit (2)
tarvii ostaa toisia. itselläni on yhdet päiväkodissa ja toiset kpl kotona, koska en jaksa raahata tavaroita edes takas. kahdet kurahanskat ei kyllä ole pahitteeksi pk:ssa, mutta jos vaatteita huoltaa ja pesee päivittäin kyllä yhdet pk:n riittää, sitä paiisi kuravaatteita ei saisi kuivattaa kuivauskaapeissa ja varsinkaan täydellä teholla, niiden saumat eivät kestä ja se on usein se mitä ne tekee, monesti kun haen lastani jo päivällä kuivauskaapit huutavat täydellä teholla ja kun avaan kaapin täys kuravaatteita, jotka tuli kuumia... sitten taas palautetta....
kysy heiltä miks pitää olla kahdet. Mun omalla lapsella o kyllä yhdet jokaista ja hyvin o pärjännyt. itse olen päiväkodissa töissä eikä meillä oo kyllä kenelläkään kahtia eikä tulisi mieleen pyytääkkään.. kyllä ne kuivaa sen päivän aikana et iltapäivällä o taas vedossa.