Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on liian vaikeat työtehtävät

Vierailija
07.04.2010 |

Tuntuu että tämä työ hukuttaa minut, vaikka miten yrittäisin en saa hyviä tuloksia aikaan.

Joka päivä on taistelua ja vastoinkäymisiä ja joka asia vaatii valmistuakseen ponnisteluja.

En jaksa tätä jokapäiväistä taistelua ja siihen päälle asiakkaiden haukut kun työt ei edisty vaikka parhaansa yrittää.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin palat loppuun ja itsetuntosi on pirstaleina !! Ei tunnu olevan teidän työpaikalla kaikki kohdallaan, sinuna sanoisin pomolle , että "en voi tehdä kuin parhaani" jos ei kelpaa, lähden pois ja menen sellaiseen paikkaan jossa saan ansaitsemaani kohtelua työntekijänä.

Vierailija
2/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko ikinä saavani yhtä hyväpalkkaista työtä.

Pienemmälläkin palkalla tulisin toimeen, mutta saisinko sellaistakaan työtä.

En jaksa, tekisi vaan mieli itkeä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyse ei ole siitä että olisit jotenkin huono tai työ liian vaativaa vaan siitä että työ vaatii nykyään niin paljon eikä kukaan kykene yksin selviämään kaikesta vaan tarvitsee toisten ideoita ja vertaistukea.

Eli rohkeasti asia puheeksi pomon kanssa. Nykytyöelämässä EI arvosteta niitä jotak esittävät marttyyrisankaria ja pyristelevät itsekseen kunnes romahtavat ja firma kärsii vaan niitä jotka ovat valmiita jakamaan ja keskustelemaan ja saamaan ja antamaan ideoita niin että rattaat pyörii.

Vierailija
4/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osana ongelmaa se että työskentelen pitkän työmatkan takia 4 päivää viikossa kotoa käsin ja vain päivän konttorilla.

Vertaistuki jää siksikin vähiin ja lisäksi olen juuri mainitsemaasi marttyyrityyppiä eli apua/tukea on hankala pyytää.

Nytkin pelottaa jo huominen työpäivä.

Vierailija
5/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän näistäkin töistä selviäisi paremmin jos aikaa olisi/työtehtävä enemmän. Mutta koko ajan höökitään niskaan ja lisää "tämä pitää tehdä viikon sisällä" hommia sataa jatkuvasti.

Minun on ollut pakko hyväksyä se tosiasia etten ehdi tehdä kaikkia töitä huolella. Osan siis vain "sutaisen" vasemmalla kädellä ja toivon parasta.

Äitiyslomasta olen nyt alkanut haaveilemaan että pääsisi edes hetkeksi pois tästä oravanpyörästä...

Vierailija
6/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyöni on paljon tutkimista ja tietämistä vaativa, mutta kun sen lisäksi sataa koko ajan sellasta "helppoa" tekemistä ihan kamalasti.

Tällä viikolla jaoin töitäni eteen päin (kyselin kenellä olisi aikaa auttaa ja aika moni tarjoutui ;-D), pomo kyllä näytti pitkää naamaa, mutta muuten olisi kyllä kussut asiat aika pahasti. Ja kun olen muutamaan kerran huomauttanut, etten pysty ihan kaikkea hoitamaan, mutta muutosta vaan ei kuulunu, niin päätin itse organisoida asioita. Katotaan mitä tästäkin taas seuraa....

Vierailija
7/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä pitääkin tehdä, ja vastavuoroisesti tietenkin kun muut ovat pulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan