Olen kaksi kertaa ostanut liiviliikkeestä liivit asiantuntijan opastuksella
molemmilla kerroilla myivät minulle liivit, joissa kupit ovat niin suuret, että nännit näpöttävät paidan läpi. Syy, miksi myivät liian isot liivit, oli todennäköisesti siinä, ettei kaupassa ollut riittävän pieniä kuppikokoja. Myivät sitten vain pokkana liian isot. Ei niihin asiantuntijoihinkaan aina voi luottaa. Silloin olin vielä nuori ja ekoja liivejä ostamassa, joten en tohtinut väittää vastaankaan. Myöhemmin älysin ostaa rintsikkani marketista topattuina eikä enää näpötä :))
Kommentit (8)
Muuten en kyllä oiken ymmärtänyt viestiäsi... Tarkoititko, että liian isoissa kupeissa nännit eivät ole "painautuneena" ja siksi nöpöttivät
Miten iso kuppikoko muka aiheuttaisi nännien näpötystä? Toppaus toki vie sen pois, mutta ei pieni/ liian pieni kuppikoko...
niin ketunnenäni sojottavat suorina. *yrittää vääntää rautalangasta*
ap
Muuten en kyllä oiken ymmärtänyt viestiäsi... Tarkoititko, että liian isoissa kupeissa nännit eivät ole "painautuneena" ja siksi nöpöttivät
ap
kinteärintaisilla naisilla (varsinkin imettäneillä) nännit ovat sen verran kiinteät verrattuna muuun rintaan, että ne näkyvät AINA, jos liivi ei ole topattu. Niin liian pienissä kuin sopivan kokoisissakin liiveissä. Liian isoissa nänni voi itse asiaa hukkua siihen muuun ryppyyn, mitä liivistä tulee. Tähän on vain kaksi ratkaisua: topatut liivit (tiedätte varmaan, miksi niitä sanotaan t-paitaliiveiksi) tai teippirulla. Itse isompirintaisena käytän mieluummin teippiä kuin toppauksia.
kerran työkaverini (mies siis) sanoi hirveässä kännissä miten kiva on katsella kun sinun nännit nöpöttää. Sen jälkeen olen varmistanut joka helvetin aamu että yhtään ei nöpötykset näy.
Miten iso kuppikoko muka aiheuttaisi nännien näpötystä?
Toppaus toki vie sen pois, mutta ei pieni/ liian pieni kuppikoko...