Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?

Vierailija
24.08.2012 |

Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suostuisin, tuohan kuulostaa todella kiihottavalta jo ihan ajatuksenkin tasolla. Toki nainen saisi maksaa samalla mitalla takaisin, mutta se tuskin on ongelma.

Vierailija
22/183 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme vaimoni kanssa masturbointia ja kerromme siitä toisillemme, silloin kun se tuntuu hyvältä, joskus erillään olessamme se on normia kertoa omasta sormeilusta ja fiiliksistä toiselle. Joskus katson vaimoani hänen masturboidessaan, tavallaan esileikkinä. Joskus pelkästään masturboin hänen katsellessa esim. kun on hirveä himo itsellä, mutta vaimo ei jostain syystä halua harrastaa seksiä juuri silloin, yleensä hän kuitenkin haluaa katsoa toimitustani hyvinkin intensiivisesti. Periaate on yleensä meillä, että katsoa saa mutta ei koskea silloin kun masturboi:) Ja homma viedään loppuun asti, vaimo voi tehdä tietysti useamman peräkkäisen sessioin minun katsellessa, josta miehenä olen kateellinen naisten  fysikalle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni runkkaa nähteni, kiihottavaa mutta ei anna koskea itseensä samalla. Siihen en ole saanut koskaan selitystä? Voisin hieroa palleja tai nuolla kärjestä samalla mutta ei..

Vierailija
24/183 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoinen kokeilla tuommoista toimintaa, miten mahtaisi löytyä naisia katselemaan? pari kolme mimmiä, vaikka saunaillan ohjelma numeroksi ;)

Pohdiskelee mies keski-Suomesta.

Miehille on strippareita niin miten käviskö naisille runkrunkreita ;)

Vierailija
25/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei loppuun asti. On mielestään noloa ja liian henkilökohtaista

Vierailija
26/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en mielelläni.

Vierailija
27/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?

Jos meinaa satsit lennättää kasvoille niin pakkohan se on. Tuskin naiset silmiänsä kiinne pitää kun rojut tulee.

Vierailija
28/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei loppuun asti. On mielestään noloa ja liian henkilökohtaista

Olis ihana nähdä kuinka mies nauttii oman käden kautta... Mut jos hän ei itse pitäis tilanteesta, niin ei kai hän siitä nauttiskaan sillon.

-aloittaja

Vierailija
29/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näin tehnytkin. Hieman oli kyllä jännää!

Vierailija
30/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua panetta mutta vaimoa ei, hän saa sitten katsella kun hoidan asian itse. Joskus hän hieman poseeraakin, joskus on liian väsynyt. Ilmeisesti on ihan kiihottavaa tai ainakin ok hänenkin mielestään. Muutaman kerran en ole saanut hoidettua loppuun, kun hän on lämmennyt katsellessaan.

Vierailija
31/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aina naiseni lämmittelyn sillä, että vatkaan munaani. Rako kostuu sillä aikaa ja sit voikin jo mennä kuusysiin tai nisiä imeen.

Vierailija
32/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ja nauttisin siitä loppuun asti.

Vierailija
33/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää katsella kun lasti lentää, sopiihan se minullekkin.

Vierailija
34/183 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta vastaan silti. Meillä tuota harrastetaan usein :) Itse pyydän miestä runkkaamaan ja laukeamaan masulle ja rinnoilleni :) Se on ihanaa katseltavaa :) Joskus roiskuu pidemmällekin. Mutta, mulla onkin spermafetissi :)

N27

Vierailija
35/183 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masturboinut vaimoni pyynnöstä joskus esileikin yhteydessä. No olen minäkin saanut vaimolta masturbointi esityksiä. Huvittavaa että miehellä voi olla estoja asian suhteen kun kyseessä on kuitenkin oma vaimo joka pyytää esitystä. Voihan tuo tietysti olla jo jonkun mielestä "kinkyä".

Vierailija
36/183 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon masturbointi ja sauvaleikit kiihottaa kylläkin enemmän.

Vierailija
37/183 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi on syntiä, kerran jouduin masturboimaan yh äitini pakottaessa ja katsoessa lattialle ja nuolemaan rojut talteen. En ole masturboinut sen jälkeen enkä kyllä masturboi vaikka kuinka vaimoni haluaisi. Olette naiset sairaita

Vierailija
38/183 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella ja pyydän miestäni masturboimaan nähteni. Nättiä.

Vierailija
39/183 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaimon edessä runkkaaminen kiihotaisi, mutten uskalla, koska vaimoni on muutenkin aika rajoittunut.

Vierailija
40/183 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotenkin kainostuttaa. En ole juurikaan runkannut naiseni nähden muuta kuin silloin, kun on pitänyt saada nopeasti kovuutta lisää kaluun sisään laiton yhteydessä. Onko runkun katselu muka tosiaan kiihottavaa katseltavaa naiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi