Tiedätkö muijasi rintaliivien koon
oletko siis oikein katsonut sen
Kommentit (34)
Kyllä ja muijan kavereidenkin. Olen nuoresta osannut katsoa kuppikoon aika tarkkaan tosin huomasin kerran varatun rouvan himaan ja arvasin vikaan olikin 85g eli muki muki
Ympärysmittaa en tiedä mutta kuppi on terhakka B. Tuskin olisivat terhakat kuusikymppisenä jos olisivat suuremmat. Me like :)
No vaikka tieyäisitkin niin ei sillä perusteella kannata ostoksille mennä. Niin paljon vaihtelee mallit ja koot keskenään.
Tykkään pikkutisuleista, kukaan naisista joiden kanssa olen rakastellut ei käyttänyt liivejä, muuton kuin uimarannalla mikäli annoin luvan.
Vierailija kirjoitti:
Ympärysmittaa en tiedä mutta kuppi on terhakka B. Tuskin olisivat terhakat kuusikymppisenä jos olisivat suuremmat. Me like :)
Eli et tiedä kuppikokoakaan, se kun riippuu ympärysmitasta. Esimerkiksi koossa 70 d kuppi on tasan samankokoinen kuin koossa 85 a.
Valmistajasta ja mallista riippuen D, DD tai E. Ympärysmitta 95-100. En lähtisi ostamaan omin päin.
Vierailija kirjoitti:
120A
A-kuppia pienenä pidetään, mutta tuolla ympäryksellä alkaa a-kupeistakin jo löytyä tilavuutta.
Eikö nuo liivien koot menekin suunnilleen niin, että viidellä pienempi/suurempi ympärys on seuraavalla/edellisellä kirjaimella saman tilavuuksinen?
Eli siis: 120a - 115b - 110c - 105d - 100e - 95f - 90g - 85h - 80i - 75j
Eli 120A-koon liiveihin sopivat rinnat ovatkin tilavuudeltaan jo melkoisen suuret, vaikka ovat "vain" a-kuppia.
Papparainen kirjoitti:
Valmistajasta ja mallista riippuen D, DD tai E. Ympärysmitta 95-100. En lähtisi ostamaan omin päin.
DD taitaa olla sama koko kuin E. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kyllä. 80G ja isot nännit