Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viivaa loputtomalta tuntuneen yrittämisen jälkeen :)

Vierailija
07.04.2010 |

Olo ihan käsittämätön. Mies tulee töistä tunnin päästä. Jänskättää, miten kertoisin vai jätänkö plussatestin vaan veskin lavuaarin reunalle...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kerrot itse että näet aidon reaktion!

Vierailija
2/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli vähän kiusata ja jättää testi vessaan ja katsoa, kuinka nopeasti se sieltä ampasee kyselemään tarkempaa infoo asiasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanomatta suoraan. Meillä ainakaan mies ei tajunnut mistään vinkeistä tai mistään. Annoin sille jopa testin käteen, mutta ei tajunnut. Eikä se edes ole mikään tyhmä mies. Sille vaan noin raskausjutut ja kuukautiset ovat hepreaa.

Vierailija
4/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite vaan menin tönkkönä herättään miehen ja väänsin itkua samaan aikaan että hei " mä oon raskaana,ootko hereillä?? tajuatko oon raskaana!" :D

rv 23+6 :P

Vierailija
5/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut mitään reaktiota kahdesta viivasta, mutta mies innostui sitäkin enemmän. Nyt vasta 8. viikolla alan tajuta, että olen oikeasti raskaana.

Vierailija
6/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa, vaan oli pakko soittaa=)

onnea!

Vierailija
7/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet malttanut odottaa etkä soittanut miehellesi. Mä soitin n. 5 sekunttia testin jälkeen, oltiin yritetty kauan ja oltu hoidoissa. Nyt tasan rv 39.

Vierailija
8/8 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten pety, vaikkei miehesi reagoisi kuten kuvittelet ;) Meillä molemmat lapset yhdessä toivottuja ja haluttuja. Silti mies oli vähän niinku "häh, ai jaa", kun sanoin testin olleen positiivinen... :D Innostui toki vauvoista/raskaudesta sitten myöhemmin. Mutta ei osannut olla niin "mukana" kuin toivoin/oletin.

Vauva-aika olikin sitten ihan eri asia. Parempaa isää lapsilleni en voisi toivoa.