Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazer ja Vaasan leivät boikottiin! + muut lakkolaiset

Vierailija
07.04.2010 |

Jos kerran nyt joudun alkamaan itse leipomaan niin menee kyllä edellä mainitut firmat täysin boikottiin. Ja mä sentään olen molempia tukenut ja kannattanut monella jopa kymmenillä euroilla lähes päivittän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä siksi että ne oikeesti olis parhaita?

Vierailija
2/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mee kun viikko niin kannat taas niitä samoja leipiä kaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mee kun viikko niin kannat taas niitä samoja leipiä kaupasta

sen verran pitkävihainen olen, että jos joudun tekemään sellaista pakon edestä mistä en yhtään pidä, en ihan äkkiä lepy.

Vierailija
4/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aina kannettua halpaa leipää pakastimeen joten vaikka ne olis lakossa parikin viikkoa niin ei tunnu missään. Esimerkiksi Vaasan Ruispalat "yön yli levänneet" sellaiset maksaa 0,89€ paketti joten ostan mistä halvalla saan ja vielä kun ruispalat on hyviä, niin mikä jottei. Eipä ole tarvinnut, eikä tarvitse nytkään alkaa itse leipiä leipomaan, vaikka leipäkonekin kaapista löytyisi jos hyviä suupaloja haluaisin.

Vierailija
5/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne firmat lakkoile, vaan ne työntekijät. Eli haluatko osoittaa mieltäsi niille työnantajille vai työntekijöille?

Vierailija
6/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei tosiaankaan mene kun noi 5 suurinta lakkoon. mutta 21.-23.4 menemme kaikki lakkoon ellei firmat suostu neuvottelemaan asioista.

ja nyt siis kyseessä kiista, jossa työnantajat haluavat ihmisten tekevän yhtenä viikkona 20h/vk ja seuraavalla se saatettaisiin sitten tasata tekemällä 60h/6pv vko ja ylityökorvauksia ei maksettaisi. nyt puhutaan siis useamman sadan euron menetyksestä per nuppi/ kk

Vierailija
7/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kannatan muutenkin, Joten ei tule mitään ongelmaa vaikka vaasan tai Fazerin leipomon leipiä ei kaupasta saisikaan ja ei silti tarvitse alkaa itse leipomaan.

Mä vähän luulen, että en kanna jos joudun itse aloittamaan leipomisen sen verran pitkävihainen olen, että jos joudun tekemään sellaista pakon edestä mistä en yhtään pidä, en ihan äkkiä lepy.

Vierailija
8/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät tuontiviljasta ah niin muka-hyvää leipää suomalaisille. Ostakaa pienten lähileipomoiden leipiä, ovat hyviä, käyttävät monesti enemmän kotimaista viljaa ja ihan oikeaa ruista. Lisäksi tuette lähialueiden työllisyyttä. Kökköäkö ostelemaan muutenkaan tuollaisia mössöleipiä. Sinänsä kyllä mielestäni lakko-oikeus kuuluu kaikille.

Vierailija
9/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät tuontiviljasta ah niin muka-hyvää leipää suomalaisille. Ostakaa pienten lähileipomoiden leipiä, ovat hyviä, käyttävät monesti enemmän kotimaista viljaa ja ihan oikeaa ruista. Lisäksi tuette lähialueiden työllisyyttä. Kökköäkö ostelemaan muutenkaan tuollaisia mössöleipiä. Sinänsä kyllä mielestäni lakko-oikeus kuuluu kaikille.

Olen niitä joskus kokeillut, enkä toista kertaa osta.

Vierailija
10/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ammattiyhdistykseen itsekin ja silloin lakkoillaan kun muu ei auta. Täysi tuki lakkoilijoille täältä!

Vierailija
11/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa vittuun lakkoilijat/kommunistit ym...

Kyllä teidän kilpailijanne toimittavat ruokaa kauppaan ja esimiesvoimin/vuokratyövoiman turvin hommat hoituvat.

Ei tipu sympatiaa.

Vierailija
12/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin lakkoilisin myös.

Vierailija
13/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ammattiyhdistykseen itsekin ja silloin lakkoillaan kun muu ei auta. Täysi tuki lakkoilijoille täältä!

Niin paljon ole elämäni aikana leipäteollisuutta tukenut, että jos se ei riitä niin enempää en kyllä tue. Tästä lähin keksin jotakin muuta syötävää kuin mainittujen putiikkien tuotteet! Virossa kuulemma tehdään hyvää leipää.

Vierailija
14/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset huolehtivat nykyään vain omasta perseestään. Mihin on unohtunut solidaarisuus? Kohta ollaan taas siinä pisteessä että työnantaja sanelee työn ehdot ja työntekijä tekee niinkuin käsketään tai nostaa kytkintä!

Vierailija
15/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuo pakkopullat on loppu kaupasta.

Vierailija
16/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän työsuhteensa ehdot ovat kunnossa.

Ne firmathan ei lakkoile, vaan liittoon kuuluvat työntekijät.

Vierailija
17/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap ja kumppanit meinaa sitten syödä?

Vierailija
18/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset huolehtivat nykyään vain omasta perseestään. Mihin on unohtunut solidaarisuus? Kohta ollaan taas siinä pisteessä että työnantaja sanelee työn ehdot ja työntekijä tekee niinkuin käsketään tai nostaa kytkintä!

Mihinkäs sinulta on unohtunut se, että Kiinassa ja Intiassa on kolmatta miljardia ihmistä jotka tekevät lakkoilematta ja halvemmalla sen minkä me nyt täällä.

Leivän leipomiseen tätä ei ihan voi soveltaa mutta ei paljoa puutu.

Vierailija
19/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissas!

Vierailija
20/28 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissas!

Häh? Et lue yhtään lehtiä ilmeisesti...

Mutta lakkoile hei vaan rauhassa -katsotaan parin kymmene vuoden päästä mitä täällä enää tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän