Olisiko itsekästä jättää lapset kotiin ja mennä häihin miehen kanssa kahdestaan?
Sain siis kutsun häihin ensi kesälle. Nyt mietin kovasti että pitäisikö jättää lapset vaan kotiin ja mennä miehen kanssa kahdestaan?
Lapset ovat häiden aikaan 2kk ja 2v. Esikoinen on oikea ikiliikkuja ja ei viihdy paikoillaan edes 5 minuuttia. Pelkään että saisi kirkossa hepulin kesken toimituksen. Tietenkin olisi myös mukava päästä joskus jonnekkin ilman lapsia kun muuten tulevat aina sinne minne mekin.
Pelkään vain suvun reaktiota että ovatpa itsekkäitä kun jättivät lapset kotiin. Ovat muutenkin sellaista sakkia että pitävät lapsia esittely välineinä ja vertailevat kenen lapsi on hyväkäytöksisin. Muut suvun lapset ovat huomattavsti rauhallisempia ja vanhempia kuin meidän joten en myöskään jaksaisi kuunnella sitä supattelua että ovatpa leväperäisiä kasvattajia kun lapset tuolla tavoin riehuvat.
Asiallisia mielipiteitä kaivataan.
Kommentit (26)
Jos olisi omat hääni, toivoisin että sisarukseni otaisivat lapsensa mukaan, muista ei niin väliä :)
Appiukon mielipiteestä en välittäisi laisinkaan.
2v häissä. varsinkin kun en kuullut papin puhetta sen raivarin aikana... "tahdonko nyt vai..?" muksu ei itse juhlista kuitenkaan muista mitään.
Ei olla kyllä millään muotoa läheisiä ja olin hieman yllättynyt kutsusta.
-AP
Mulla olis kanssa tiedossa serkun häät kesällä ja lapset olis silloin 1kk ja 1v5kk
Taidan jättää suosiolla hoitoon vaan ja nauttia häistä :D
voihan sitä joskus olla ilman niitä lapsiakin ja nauttia hyvästä ruoasta ja juhlasta ihan rauhassa. Kauheeta jos joka asiaa pitäisi miettiä, että mitä kukakin siitä ajattelee. Ei äidin tarvotse olla 24h sen muksun kanssa, vaan joskus voi hankkia hoitajan ja käydä viihteellä.
Ihanaa, että joku ajattelee noin :-D
t. eräs vielä toistaiseksi lapseton
Pelkään juuri eniten sitä, että kun pappi kysyy vastustaako joku niin poika alkaa kiljua kovaa ja korkealta kirkossa. En todellakaan halua että morsian vielä vanhainkodissa ajattelee kuinka toimitus meni pieleen kun 2v huusi kurkku suorana :/
Ja appi ukkoni on kyllä jotain niin kamalaa että en kenellekkään soisi moista sukulaiseksi. :)
-AP