Jyväskylän vekaratori kirppari :)
Oletteko käyneet? Mitä olette tykänneet? Viimein saatiin tännekin kirppari, toivottavasti pysyy pystyssä. Olen kauan odottanut tänne vastaavaa :)Itse tykkäsin, toivottavasti vaan olisi siellä enemmän myyjiä niin olisi valikoima parempi. Kaikki vaan joukolla kannattamaan, jotta saadaan pidettyä se täällä :)
Kommentit (14)
Vaajakoskella urheilutalolla, 10--->.
Mulla myynnissä sitteri, hellansuoja, vaatetta 86-110cm ja 140cm--->, tuu ostamaan ;)
Nyt mielestäni valikoima lähinnä vauvan- tai taaperon vaatteita. Hyväkuntoista 110 cm en ole sieltä vielä löytänyt, vaikka aika monta kertaa olen käynyt.
Minäkään en tiennyt Vaajakosken kirppiksestä. Outoa että samana päivänä on sitten myös MLL:n kirppis Kuokkalassa Kristillisellä opistolla. Meinasin mennä sinne myymään, mutta eipä nyt varmaan sit kannatakaan.
en tiennyt noista kirppareista mitään. Voisin mennä tekemään ostoksia niin vauvalle kuin 3-vuotiaallekin.
poikien vaatteita, varsinkin kokoa 80-98 cm löytyy :) Jotain isompaakin on.
minä tarvitsisin juuri 98-senttisiä poikien vaatteita. Täytyy käydä siellä Vekaratorilla tällä tai ensi viikolla.
Nyt mielestäni valikoima lähinnä vauvan- tai taaperon vaatteita. Hyväkuntoista 110 cm en ole sieltä vielä löytänyt, vaikka aika monta kertaa olen käynyt.
Minäkään en tiennyt Vaajakosken kirppiksestä. Outoa että samana päivänä on sitten myös MLL:n kirppis Kuokkalassa Kristillisellä opistolla. Meinasin mennä sinne myymään, mutta eipä nyt varmaan sit kannatakaan.
Vaajakoskella on vaajakosken osaston ja JKL:N nuorisotoimen järkkäämä perhetapahtuma, ja en tiedä kenen tuo kuokkalassa, kuokkalan osaston?
vaatteita vein juuri sinne. MM. Remun vedenpitävä haalari 116 cm (hyvässä kunnossa, olen tarkka miten huollan varsinkin ulkovaatteet) Värinä on beige-sininen. Muutenkin isompien vaatteita löytyy ja hinnat laitoin niin, että toivoisin niistä eroon pääseväni ja rahoittavani isompien kokojen vaateostoja pojilleni. Huonokuntoiset vaatteet menevät joko keräykseen tai roskiin, kunnosta riippuen.
Oli paljon tavaraa ja vaatetta myynnissä. Monessa hyllyssä oli -50% laput (ilmeisesti loppumassa pöydänvuokra?!) ja hyväkuntoisille vaatteille ei jäänyt näin melkein mitään hinnaksi. Itse suosittelen kyllä ja aion käydä tulevaisuudessakin.
Vauvalle pitäisi saada suurempaa kokoa vaatteita...
Millaiset aukioloajat? Onko myynnissä lähinnä vaatetta, vai onko tavaraakin (sittereitä, imetystyynyjä jne. isompaa)?
Lähinnä vaatetta, myös rattaita, pinnasänkyjä jne.
http://www.vekaratori.suntuubi.com/
Tuolta kuvagalleriasta näkyy mitä rattaita ja isompaa on aina myynnissä.
etsin kurahousuja pojalleni ja kiersin kaikki kirpparit (+huuto.net) ja viimeinen toivo oli vekaratori. ensimmäisestä pöydästä löytyi kurahousut :D Muuta en oo löytänyt vaikka oon pariin otteeseen käyny. ei ollut minun mielestä hyväkuntoista vaatetta 3v pojalle. Mutta pitäis taas käydä!
Nyt ei varmaan siksi ole kauheasti myyjiä, kun lauantaina on Vaajakoskella se MLL:n ISO lastentavarakirppis, kaikki säästelee sinne vaatteitaan.