Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä käy kylässä vieraita? Sukulaisia ei

Vierailija
07.04.2010 |

lasketa. Onko normaalia, etten enää juuri kaipaa vieraita kotiin? Työpäivän jälkeen ei ehdi ja jaksa ja viikonloppuna vähän sama juttu + että haluaa tehdä lasten kanssa juttuja ja käydä sukulaisissa. Olenko erakkoluonne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvemmin ja joskus useammin, riippuen aikatauluista. Yleensä vierailijoina ovat naapurit. En ole mikään kovin sosiaalinen luonne.

Vierailija
2/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mekään ei keritä viikolla minnekkään kylään. (5 lasta jotka vie oman osansa) ellen sitten päivällä käy lasten kanssa.

Viikonloppusin on ihan kiva jos joku tulee kylään tai sitten itse käydään jossakin kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vieraita ja me käymme ystävillä suunnilleen saman verran. Talvella harvemmin, lämpimään vuodenaikaan useammin.

Jos olet erakkoluonne, niin ole vain ihan rauhassa! Ei siinä mitään vikaa ole :)

Vierailija
4/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
5/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläillään tai kutsutaan kylään. On niin vähän aikaa olla yhdessä perheenä, että ei oikein jakseta. Tuntuu, että sosiaalinen elämä oli vilkkaampaa 10-15 vuotta sitten.

Meillä tosin nyt taapero vähän määrittää sosiaalista elämään.

Maaliskuu oli kyllä tosi poikkeus kk. Oltiin miehen kanssa yhdellä keikalla, tupareissa, ulkona kaksiteen illall (juu - oli lapsenvahti, joka tuli klo 21, kun lapsi jo nukkui), yksi iso gaala (iltapuvut päällä ( : ja påskina oli kolme pariskuntaa syömäs. Mutta tammi- ja helmikuut olikin hiljaisempaa.

Vierailija
6/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramppaako teillä sitten sukulaisia kylässä viikottain?

Vierailija
7/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin käy vieraita tai käydään itse kylästelemässä, ehkä n.2 kertaa kuussa.

Vierailija
8/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin isovanhemmat saattavat vain käväistä ohimennen esim. tuomssa/hakemassa jotain. Eikä näitä voi pitää varsinaisina kyläilyinä. Meille esim. isovanhemmat ovat enemmän perhettä kuin vieraita.

Vierailija
9/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein, lähes joka päivä. Aikuisia tosi harvoin.

Vierailija
10/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku joskus käy, niin ne on sitte jotain mun läheisimpiä kavereita. Ex appivanhemmat jokusen kerran vuodessa. INHOAN vieraita, stressaan kun koti on kesken ja pieni ja sotkuinen ja olen surkea tarjoamaan mitään. Ei käydä paljoa itsekään.

Vierailija
11/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä mielelläni kylässä, mutta olen tosi laiska itse laittelemaan mitään ja viihdyttämään vieraita. Ehkä siksi vien aina kylään mennessäni avokätiset tuliaiset - omatunto soimaa... ;)

Vierailija
12/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nähnyt veljeäni lähes kahteen vuoteen, ja sovittiin sitten että tulevat kylään. Ihan oli normaali vierailu, kahvit keitettiin jne. Miksi tätä ei lasketa kylässä oleviksi vieraiksi? Veljeni ja avovaimonsa ovat lähes vieraita meille.

Vierailija
13/13 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme lähellä, pidän perheeseen kuuluvana. Toki eri asia jos käy harvoin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä