Leijonariipus: YÖÖÖÖK ja HYI!
Kaverini uudella poikaystävällä on leijonariipus ja kiitos 1939 - paita päällä, maastohousut ja maltanristihuppari! Inhoan tuota junttia ihan helevetisti, ne riipukset on suoraan sanottuna perseestä ja perussuomalaisten juttua. Hävettää ystävättäreni puolesta - en vain kehtaa sitä sanoa koska on niin umpirakastanut tähän "juntiin." HYI JA YÖÖÖÖÖKS! Sanon silti!
Kommentit (62)
kuinkahan moni hyväsydäminen kunnon mies on tullut torjutuksi vain käyttämänsä leijona-korun vuoksi. No, eivät tule sitä tietämään tässä elämässä. En ole tiennytkään, että ko. koru on naisille turn-off. Kannattaisiko kuitenkin tutustua vähän enemmän tyyppiin. Veljelläni on leijona-koru, vaimoltaan sai lahjaksi.
Tulin juuri Maltalta ja siellä niitä paikallisia kansallistunnuksia vasta näkeekin. Maltanristejä on joka paikassa ja niitä riipuksia myydään matkamuistoinakin. Minusta leijonariipus ei ole sen kummempi.
Eikä Suomi sitä paitsi ole mitenkään ainutlaatuinen sotamuisteluissaan. Maltalla turisteille näytettiin filmi, jonka lopuksi esiteltiin maltalaisten urheutta II maailmansodassa. Sitä ennen muisteltiin ritarien valta-aikaa ja sotia ottomaaneja vastaan.
on leijonariipus panssariketjulla kaulassa :) En kyllä ymmärrä mikä yökötys tuo koru on, mielestäni hyvännäköinen pojilla kaulassa.
"Taidat olla vasuri-viherpiipertäjä-pihtari-huora?!"
-> ööh, asioiden yhteys ja keskinäinen logiikka? Pihtari-huora?
Verbaalinen aggressiosi kertoo lähinnä rajoittuneisuudestasi, joka purkautuu, kun nk. älyllinen kapasiteettisi loppuu ja virtuaalinen keskisormenheilutus alkaa. IRL olisit varmasti jo nyrkit pystyssä, vai mitä?
leijonariipukset, Suomi- paidat ja Nokia-lippikset ja suomenlipunkuvia ja tarroja autoissa, suksissa, kypärissä jne. Eivät ole mitään maiharikansaa vaan kansainvälisiä, ulkomailla jo vuosia asuneita ihmisiä.
-> ...mutta silti niin juntteja.
tuolla tavalla pukeutuneet ole aika syrjäytyneitä, ei heitä pidä pilkata.
tämä on aika ikävä komentti, siis hyvällä tavalla :D
Ok mä en edes tajuu mikä siinä on nii vitu paha ja juntti homma jos käyttää jotai kaulakoruu jossa on leijona? Mun mielestä se on iha kivan näköne...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:21"]Ok mä en edes tajuu mikä siinä on nii vitu paha ja juntti homma jos käyttää jotai kaulakoruu jossa on leijona? Mun mielestä se on iha kivan näköne...
[/quote]
Mun lempparihuppari on Kiitos-huppari. Kaksi löytyy ja ne on todella aktiivisessa käytössä lähes päivittäin. Se on mulle tapa osoittaa kunnioitusta isoisääni kohtaan, joka oli rintamalla niiden vuosilukujen aikana, haavoittui ja en koskaan saanut mahdollisuutta edes tutustua isoisääni.
Kuitenkin syvästi kunnioitan jokaista veteraania ja haluan heille kunnioitustani osoittaa edes sen hupparin kanssa. Ja siitähän rahat on menneet veteraaneille suoraan.
Miten voi olla samaan aikaan huora ja pihtari?
T: leijonariipus on junttikuninkaiden säätykääty.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2010 klo 09:12"]veteraaneille - mitäs pahaa siinä on? Taidat olla vasuri-viherpiipertäjä-pihtari-huora?!
[/quote]
Ahhah. En oo Ap, mutta ompa osuva kuvaus minusta. Se, että jonkun on ollut pakko sotia, ei tee hänestä mitään palvonnan kohdetta, kunnioitan kaikkia ihmisiä, myös vanhempia. Paitsi ehkä niitä, jotka loivat nykyisen eläkejärjestelmän.
ja se on mulle ihan sama, me pukeudutaan miten halutaan ja mikä on mukavaa, ei sen elle-lehden mukaan tms. se se vasta junttia on.. Ja aika harvalla mä nään noita koruja edes niin että ne näkyy, paidan allahan ne on.. Miten mä edes jaksan kirjoittaa kaltaisillenne idiooteille, mutta kirjoitanpahan kuitenkin..
Tässä mun suomileijona-riipus-mies..
Armeijansa käynyt ja kunnolla, ammatin hankkinut ja työtä tehnyt koko opiskeluaikansakin, kantanut vastuunsa isänä ja aviomiehenä 100% ja omasta vapaasta tahdostaan ;)) menee töihin juoksen/pyöräillen/rullaluistellen? Kuinkas monen teidän miehet, eikä ole ihan pikkumatkasta kyse..
Kuinka moni teidän yökkis-tyyppien miehistä pärjäisi kolmen lapsen kanssa viikon jos minä lähden jonnekkin, tuskin ainoakaan, niin että talo olsii prikulleen siinä jamassa missä lähdin ja lapsetkin hengissä..
Mun mies on sentään mies ja pukeutuu niinkuin haluaa (ei niinkuin vaimmo käskee!) ja käyttää tuota korua, koska pitää siitä (ja minä kamala vaimo sen hänelle ostin) lahjaksi, kivittäkää minut! Itse aina verrastan kalevala-korut suomi-leijonaan joten julistan ne yhtä junteiksi, varsinkin joka toisella naisella oleva "talon sydän", ruma kun mikä, pyh!
Ainii, ja tällä mun kamalalla miehellä on ne maiharitkin...
ja se on mulle ihan sama, me pukeudutaan miten halutaan ja mikä on mukavaa, ei sen elle-lehden mukaan tms. se se vasta junttia on.. Ja aika harvalla mä nään noita koruja edes niin että ne näkyy, paidan allahan ne on.. Miten mä edes jaksan kirjoittaa kaltaisillenne idiooteille, mutta kirjoitanpahan kuitenkin..
Tässä mun suomileijona-riipus-mies..
Armeijansa käynyt ja kunnolla, ammatin hankkinut ja työtä tehnyt koko opiskeluaikansakin, kantanut vastuunsa isänä ja aviomiehenä 100% ja omasta vapaasta tahdostaan ;)) menee töihin juoksen/pyöräillen/rullaluistellen? Kuinkas monen teidän miehet, eikä ole ihan pikkumatkasta kyse..
Kuinka moni teidän yökkis-tyyppien miehistä pärjäisi kolmen lapsen kanssa viikon jos minä lähden jonnekkin, tuskin ainoakaan, niin että talo olsii prikulleen siinä jamassa missä lähdin ja lapsetkin hengissä..
Mun mies on sentään mies ja pukeutuu niinkuin haluaa (ei niinkuin vaimmo käskee!) ja käyttää tuota korua, koska pitää siitä (ja minä kamala vaimo sen hänelle ostin) lahjaksi, kivittäkää minut! Itse aina verrastan kalevala-korut suomi-leijonaan joten julistan ne yhtä junteiksi, varsinkin joka toisella naisella oleva "talon sydän", ruma kun mikä, pyh!
Ainii, ja tällä mun kamalalla miehellä on ne maiharitkin...
Paitsi olen nainen. Aika omituinen nain.. mies sinulla.
ja se on mulle ihan sama, me pukeudutaan miten halutaan ja mikä on mukavaa, ei sen elle-lehden mukaan tms. se se vasta junttia on.. Ja aika harvalla mä nään noita koruja edes niin että ne näkyy, paidan allahan ne on.. Miten mä edes jaksan kirjoittaa kaltaisillenne idiooteille, mutta kirjoitanpahan kuitenkin.. Tässä mun suomileijona-riipus-mies.. Armeijansa käynyt ja kunnolla, ammatin hankkinut ja työtä tehnyt koko opiskeluaikansakin, kantanut vastuunsa isänä ja aviomiehenä 100% ja omasta vapaasta tahdostaan ;)) menee töihin juoksen/pyöräillen/rullaluistellen? Kuinkas monen teidän miehet, eikä ole ihan pikkumatkasta kyse.. Kuinka moni teidän yökkis-tyyppien miehistä pärjäisi kolmen lapsen kanssa viikon jos minä lähden jonnekkin, tuskin ainoakaan, niin että talo olsii prikulleen siinä jamassa missä lähdin ja lapsetkin hengissä.. Mun mies on sentään mies ja pukeutuu niinkuin haluaa (ei niinkuin vaimmo käskee!) ja käyttää tuota korua, koska pitää siitä (ja minä kamala vaimo sen hänelle ostin) lahjaksi, kivittäkää minut! Itse aina verrastan kalevala-korut suomi-leijonaan joten julistan ne yhtä junteiksi, varsinkin joka toisella naisella oleva "talon sydän", ruma kun mikä, pyh! Ainii, ja tällä mun kamalalla miehellä on ne maiharitkin...
Paitsi olen nainen. Aika omituinen nain.. mies sinulla.
no vähäks oot huippu ja kovis! Mutta onhan se totta, ettei av-mammojen isät hoida lapsia, joten tekeehän se hänestä naisellisen.. Eikä av-mammojen miehet hoida kuntoaan vaan kittaa sohvalla kaljaa kaiket illat.. Ainii, onhan se homokin, kun tykkää peppuseksistä XDDD
veteraaneille - mitäs pahaa siinä on? Taidat olla vasuri-viherpiipertäjä-pihtari-huora?!
Todennäköisesti onkin. Yhteiskunnan hukkapala siis...
Leijona symboloi jumalauta Suomea mikä siinä on perkele vikana ettei omaa maataan saa tunnustaa. Helvetin ämmät voisitte mennä helvettiin valittamasta!
maastohousuja, maihareita,kaljua ...
Oikeesti masentaa, onneks on myös komeita hyvinpukeutuvia suomalaismiehiä... Jotenkin silti kyllästyin suomimiehiin, nyt olen afrikkalaisen kanssa :)