Anoppi on ylpeä laihuudestaan ja vihjaa koko ajan
että olen lihava. En jaksa edes loukkaantua mutta ärsyttäähän se vähän :(
Minulla on 4 kk vauva ja olen vähän pulskemmasa kunnossa nyt, suklaa on maistunut vähän liikaa. Mitat 165cm/68 kg, normaalisti n. 62 kg. Anoppi on sen sijaan superhoikka urheilullinen terveysintoilija ollut aina.
Nyt hienovaraisesti vihjaa että olen läski antamalla vaatteita minulle kun olimme siellä kyläss. Esim. ihan hienot capri housut kun ne ovat "niin valtavan liian suuret hänelle". No olivat ihan sopivat minulle, halusi nähdä ne päälläni ja oli ehkä hieman yllättynyt kun ne mahtuivat.
Sitten halusi antaa kietaisuhameen, kun oli ostanut itselleen etelästä ja oli aivan tippunut hänen päältään?? senhän saa säädettyä sopivan kokoiseksi. No ei se mitään, otin senkin kun oli ihan hyvännäköinen.
Lopuksi sain vielä Vero Modasta ostetun nuorisopaidan. Olisi minulle sitten hyvä "kun saat vähän laihdutettua masua pois" No joo, totta tuokin.
Sain ihan kivoja vaatteita, mutta vähän outo olo jäi. Pitääkö nyt niin hirveästi kuusikymppisen korostaa kuinka laiha on ja kuinka paksu minä olen, kuitenkin pienen vauvan äiti.
Mitäs mieltä tällaisesta anopista? Pitäisikö loukkaantua?
Kommentit (42)
Itse kuulostat parikymppiseltä,
jos anoppisi on kuusikymppinen, niin onko sinulla aika iäkäs mieskin?