Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on ylpeä laihuudestaan ja vihjaa koko ajan

Vierailija
07.04.2010 |

että olen lihava. En jaksa edes loukkaantua mutta ärsyttäähän se vähän :(

Minulla on 4 kk vauva ja olen vähän pulskemmasa kunnossa nyt, suklaa on maistunut vähän liikaa. Mitat 165cm/68 kg, normaalisti n. 62 kg. Anoppi on sen sijaan superhoikka urheilullinen terveysintoilija ollut aina.

Nyt hienovaraisesti vihjaa että olen läski antamalla vaatteita minulle kun olimme siellä kyläss. Esim. ihan hienot capri housut kun ne ovat "niin valtavan liian suuret hänelle". No olivat ihan sopivat minulle, halusi nähdä ne päälläni ja oli ehkä hieman yllättynyt kun ne mahtuivat.

Sitten halusi antaa kietaisuhameen, kun oli ostanut itselleen etelästä ja oli aivan tippunut hänen päältään?? senhän saa säädettyä sopivan kokoiseksi. No ei se mitään, otin senkin kun oli ihan hyvännäköinen.

Lopuksi sain vielä Vero Modasta ostetun nuorisopaidan. Olisi minulle sitten hyvä "kun saat vähän laihdutettua masua pois" No joo, totta tuokin.

Sain ihan kivoja vaatteita, mutta vähän outo olo jäi. Pitääkö nyt niin hirveästi kuusikymppisen korostaa kuinka laiha on ja kuinka paksu minä olen, kuitenkin pienen vauvan äiti.

Mitäs mieltä tällaisesta anopista? Pitäisikö loukkaantua?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse synnyttänyt vajaa vuosi sitten kuolleen vauvan, joka menehtyi napanuorakomblikaation takia. Voin sanoa kokemuksesta, että laihduttaminen on todella vaikeaa, kun on juuri menettänyt vauvan, suru musertaa ja elämä on pelkkää tuskaa. Yritä siinä sitten laihduttaa!!

Itselleni jäi vain 3-4 kiloa raskauskiloja, mutta kun kuollutta lasta ei voi imettää, tiesin, että helppoa ei tule olemaan. En aloittanut missään vaiheessa laihista, olen syönyt ja liikkunut niin kuin ennenkin. Lähtöpaino ennen raskautta oli 56 kg ja nyt olen lähes entisissä mitoissa. Kilot lähtevät pikkuhiljaa. Ei tässä maailmassa mihinkään kiire ole.

Onneksi sekä minun että mieheni sukulaiset ovat niin sivistyneitä ihmisiä, ettei kukaan maininnut sanallakaan kiloistani.

Ei kannata arvostella toisten ulkonäköä kovin hepposin perustein. Elämä voi todellakin joskus ravistella niin kovasti, ettei jaksa koko aikaa miettiä kuinka kaunis ja laiha pitäisi olla...Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Vierailija
42/42 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulostat parikymppiseltä,

jos anoppisi on kuusikymppinen, niin onko sinulla aika iäkäs mieskin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan