Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on ylpeä laihuudestaan ja vihjaa koko ajan

Vierailija
07.04.2010 |

että olen lihava. En jaksa edes loukkaantua mutta ärsyttäähän se vähän :(

Minulla on 4 kk vauva ja olen vähän pulskemmasa kunnossa nyt, suklaa on maistunut vähän liikaa. Mitat 165cm/68 kg, normaalisti n. 62 kg. Anoppi on sen sijaan superhoikka urheilullinen terveysintoilija ollut aina.

Nyt hienovaraisesti vihjaa että olen läski antamalla vaatteita minulle kun olimme siellä kyläss. Esim. ihan hienot capri housut kun ne ovat "niin valtavan liian suuret hänelle". No olivat ihan sopivat minulle, halusi nähdä ne päälläni ja oli ehkä hieman yllättynyt kun ne mahtuivat.

Sitten halusi antaa kietaisuhameen, kun oli ostanut itselleen etelästä ja oli aivan tippunut hänen päältään?? senhän saa säädettyä sopivan kokoiseksi. No ei se mitään, otin senkin kun oli ihan hyvännäköinen.

Lopuksi sain vielä Vero Modasta ostetun nuorisopaidan. Olisi minulle sitten hyvä "kun saat vähän laihdutettua masua pois" No joo, totta tuokin.

Sain ihan kivoja vaatteita, mutta vähän outo olo jäi. Pitääkö nyt niin hirveästi kuusikymppisen korostaa kuinka laiha on ja kuinka paksu minä olen, kuitenkin pienen vauvan äiti.

Mitäs mieltä tällaisesta anopista? Pitäisikö loukkaantua?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin äitinikin antoi mulle juuri yhdet farkut kun ovat hälle liian isot..

Koitetaan kestää ja ollaan tyytyväisiä itseemme! :)

Vierailija
2/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla oikeus olla ylipainoinen, koska sinulla vauva?

T. Viisi pientä lasta(nuorin 2kk) ja minulla BMI 19 ja kroppa edelleen timmissä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Viisi pientä lasta(nuorin 2kk) ja minulla BMI 19 ja kroppa edelleen timmissä kunnossa.

Vierailija
4/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on edelleen normaalipainoinen!

Vierailija
5/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kaipaa viisastelua "oikeudestani" olla ylipainoinen. Totta helkkarissa minulla on oikeus olla ylipainoinen eikä sitä tarvitse kellekään selitellä. Vauvan mukana tuli ylimääräistä koska söin suklaata hurjasti, senhän jo kerroin aloituksessani.

Tulisit varmasti hyvin toimeen anoppini kanssa..

ap

Vierailija
6/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua aivan täydellisesti!! Jostain syystä munkin anoppi pitää tikkulaihuutta tooosi tärkeänä. On vihjaillut mulle silloinkin kun painoin 56kg.(163 olen pitkä)

Nykyään osaan nauttia itsestäni vähän "pulskempanakin". Normaalipaino siinä 60kg pintaan.

-kolmonen-

Vierailija
7/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän omituisen värisiä ja mallisia, ostat itse vaatteesi. Etkä muutenkaan halua toisten ihmisten vanhoja vaatteita. Ne tuottavat HUONOA KARMAA :D

Vierailija
8/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tiedä ettei ihmisiä ole samasta muotista tehty? Ei kaikilla vain lähde niin helposti kilot raskauden jälkeen kuin SINULLA! Voi että :) Ihania nämä ihmiset xD "No ku minulla oli näin niin TOTTAKAI sinullakin pitää olla!" xD

Hauska olet :)

Vierailija
9/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulee kehuskelemaan toisten ketjuihin kuinka ovat 5 lapsen jälkeen vielä timmissä kunnossa? Sulla on kuules näsäviisas p***u levähtänyt, tissit roikkuu maata kohti, jne. Laiha kroppa ei ole yhtäkuin timmi kroppa.

Vierailija
10/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisiköhän sinun syödä paremmin ettei tulisi noita ryppjä. Suosittele D-vitamiinia. Arvostele huonoja lihaksia, sano ettei se näytä hyvältä kun vanha ihminen on liian laiha, kysy käykö se salilla. Suosittele proteiinin syömistä.

Muistuta osteoporoosista. Kyttää sen hiuksia.

Jos ne eivät kiillä, muistuta, että vanhemmankin ihmisen PITÄÄ SYÖDÄ! B-vitamiinia!

Hahaha. tätä rataa.

Vierailija
11/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vaan aina lukkoon noissa tilanteissa, enkä muutenkaan halua loukata. Silti ärsyttää, prkl...ap

Että pitäisiköhän sinun syödä paremmin ettei tulisi noita ryppjä. Suosittele D-vitamiinia. Arvostele huonoja lihaksia, sano ettei se näytä hyvältä kun vanha ihminen on liian laiha, kysy käykö se salilla. Suosittele proteiinin syömistä.

Jos ne eivät kiillä, muistuta, että vanhemmankin ihmisen PITÄÄ SYÖDÄ! B-vitamiinia!

Hahaha. tätä rataa.

Vierailija
12/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vaan aina lukkoon noissa tilanteissa, enkä muutenkaan halua loukata. Silti ärsyttää, prkl...ap

Hahaha. tätä rataa.

Jos se loukkaa sinua, niin annapa palaa takaisin. Ja kunnolla!

Vierailija
13/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään sulla ei ole isää, joka ihmettelee, että kuinka toi sun mies ei jätä sua kun olet noin läski (3 kk synnytyksne jälkeen, painon nousu ja palautuminen täysin normaaleissa rajoissa).

En tiedä mitä vastais, tohon tai sun anopille.

Vierailija
14/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ymmärrät, että ylipaino on sairaus ja on ihan hyvä, että ympärillä olevat ihmiset asiasta huomauttelevat. Ymmärrän, että sinulla on pieni vauva, mutta ei vauva kiloja aiheuta, ihan itse ihmisen tulee sitä ruokaa mättämällä mättää sisäänsä. Lihavuus kertoo ihmisen luonteen heikkoudesta ja laiskuudesta, luonteenpiirteistä, jotka eivät ole ihailtavia. Ymmärräthän myös, että näytät kamalan huonoa esimerkkiä lapsillesi olemalla lihava. On tutkittu, että ylipainoisilla vanhemmilla ja anorkesiaan sairastuvilla lapsilla on yhteys. Tsemppiä laihikseen!

Vierailija
15/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa mulle vähän perusteita, tai bielä mieluummin tutkimustuloksia aiheesta

Vierailija
16/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ymmärrät, että ylipaino on sairaus ja on ihan hyvä, että ympärillä olevat ihmiset asiasta huomauttelevat. Ymmärrän, että sinulla on pieni vauva, mutta ei vauva kiloja aiheuta, ihan itse ihmisen tulee sitä ruokaa mättämällä mättää sisäänsä. Lihavuus kertoo ihmisen luonteen heikkoudesta ja laiskuudesta, luonteenpiirteistä, jotka eivät ole ihailtavia. Ymmärräthän myös, että näytät kamalan huonoa esimerkkiä lapsillesi olemalla lihava. On tutkittu, että ylipainoisilla vanhemmilla ja anorkesiaan sairastuvilla lapsilla on yhteys. Tsemppiä laihikseen!

Ja sä itse olet joku tikkulaiha tissitön lautaperse, joka täällä jakelee "tutkimuksiin" perustuvia neuvojaan ja kyttää joka ikistä suupalaansa? Voi hyvää päivää, ap:han on täysin normaalipainoinen. :DDDD

Vierailija
17/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalipainoinen, BMI 19, kauniit rinnat ja muodokkaan ja kiinteän pepun omaava kaunis nainen. Eikä minun ole tarvinnut kytätä suupalojakaan, kun on terveet elämäntavat ja ruokavalio muuten kohdillaan, ei tarvitse olla hampaat irvessä tai plösä. Siinä välimaastossa on se ihana, kultainen keskitie, jota suosittelen kaikille yli- ja alipainoisille.

Ja sä itse olet joku tikkulaiha tissitön lautaperse, joka täällä jakelee "tutkimuksiin" perustuvia neuvojaan ja kyttää joka ikistä suupalaansa? Voi hyvää päivää, ap:han on täysin normaalipainoinen. :DDDD

Vierailija
18/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että anoppi on tuollainen! Mulla on onneks mukava anoppi, joka ei huomauttele, vaikka mulla on oikeasti ylipainoa. Sun mitat ei pahalta kuulosta! :) Ja lähtee ne ylimääräisetkin siitä sitten! Itse en tasan aloita mitään laihiksia niin kauan kuin imetän. Saan luvan kelvata tällaisena muille, jos en kelpaa, niin se on heidän ongelmansa. Ei mullakaan mitään sairaalloista ylipainoa ole, mutta onpa kuitenkin. Raskausaikana ei kiloja tullut, mutta imetysaikana on tullut. Hirvee energiavaje ja joskus makeanhimo.

Eri ihmisiin vaikuttaa ne hormonitkin eri lailla! Tää vaan niille, joiden mielestä vaikkapa raskauskilot ovat aina tulosta ihmisen syömisistä. Ja vaikkei kiloja tulisikaan, niin yleensä jää sitä löysää nahkaa mahaan ja se ei siitä sitten palaudukaan ihan helposti. Aina ei ole muuta tehtävissä kuin leikkaus, jos haluaa taas kiinteän vatsan. Aika voi tietysti auttaa.

Tsemppiä ja jaksamisia anopin kanssa ap! Mä ymmärrän, ettei osaa ilkeillä takaisin.

Vierailija
19/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se hinta, jonka niistä vaatteista maksoit, ap. Olette mun nähdäkseni anopin kanssa sujut: hän sai päsmäröidä, sä sait vaatteita. Sun ei siis mun mielestä ole mitään syytä loukkaantua.

Vierailija
20/42 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hyvä hyvä, laihdutapas taas lisää, ei tarvi ostaa kovin isoa arkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi