Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-v. virkkasi vastasyntyneelle siskopuolelleen myssyn - äitipuoli heitti roskiin :o(

Vierailija
06.04.2010 |

Lapseni virkkasi isänsä ja hänen uuden naisensa vauvalle suloisen hatun. Kun tyttö heitti roskia keittiön roskiin, siellä oli tytön tekemä hattu.

Äitipuoli sanoi, että villa kutittaa vauvan päätä, ja hattu on muutenkin liian pieni. Tytär toi roskista onkimansa lahjan takaisin kotiin ja ajatteli, josko se kelpaisi vaikka serkulle.

Tiedossa on, että äitipuoli inhoaa minua, ja kai sitten lastanikin. Mutta tuo oli surullista käytöstä minusta. Isänsä ei sanonut mitään, koska ei halua riitaa. Tyttö on sitä vastoin surullinen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät kykene pitämään lapsensa puolta. Onkohan mies nyt ylpeä itsestään, kun antaa omaa lastaan loukata tuolla tavalla? En kyllä äitinä enää haluaisi, että oma lapseni kävisi tuollaisessa perheessä. Mitä muuta siellä tapahtuu? Ei ole kovin terve pariskunta eikä varmaan kasva kovin terve lapsikaan siitä vauvasta... :(

Vierailija
62/64 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden häivääkään, olisi kiva kuulla tämän ilkeän äitipuolen oma näkemys asiasta. Itse ilkeänä äitipuolena en jaksa aina näitä exien tilityksiä niin todesta ottaa, jos on ilkeydellä monet kasvot, niin on katkeruudellakin. Ja yleensä se katkeruus nostaa päätään erityisesti siinä vaiheessa kun entinen puoliso saa lapsen uuden puolisonsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden häivääkään, olisi kiva kuulla tämän ilkeän äitipuolen oma näkemys asiasta. Itse ilkeänä äitipuolena en jaksa aina näitä exien tilityksiä niin todesta ottaa, jos on ilkeydellä monet kasvot, niin on katkeruudellakin. Ja yleensä se katkeruus nostaa päätään erityisesti siinä vaiheessa kun entinen puoliso saa lapsen uuden puolisonsa kanssa.

Minä ainakin olen vastauksissani olettanut että ap. puhuu totta.

Vierailija
64/64 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuolen käytös oli ala-arvoista, kohdistui syyttömään lapseen, vaikka kohde varmasti oli joku muu. Isän olisi pitänyt puolustaa omaa lastaan osoittaen näin kohtelevan tasa-arvoisesti lapsiaan. Mutta kuten mainitsin, mielestäni tämä tarina ei ole tosi, tai ainakaan tämä ei ole koko totuus.

t: 66 tjsp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän