Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-v. virkkasi vastasyntyneelle siskopuolelleen myssyn - äitipuoli heitti roskiin :o(

Vierailija
06.04.2010 |

Lapseni virkkasi isänsä ja hänen uuden naisensa vauvalle suloisen hatun. Kun tyttö heitti roskia keittiön roskiin, siellä oli tytön tekemä hattu.

Äitipuoli sanoi, että villa kutittaa vauvan päätä, ja hattu on muutenkin liian pieni. Tytär toi roskista onkimansa lahjan takaisin kotiin ja ajatteli, josko se kelpaisi vaikka serkulle.

Tiedossa on, että äitipuoli inhoaa minua, ja kai sitten lastanikin. Mutta tuo oli surullista käytöstä minusta. Isänsä ei sanonut mitään, koska ei halua riitaa. Tyttö on sitä vastoin surullinen.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kannattaisi varmasti puhua. Siis, että tyttö todella pahoitti mielensä.

Vierailija
2/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on kyllä todella kylmä ja julma ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu ettei isa puuttunut asiaan. Voisko puuttua asiaan viela, niin ettei tytto ole kuulemassa mutta aitipuoli jotenkin pahoittelisi kaytostaan.

Sina varmaan olet kehunut tyttoas hurjasti ja kertonut miten taitava huomaavainen ja suloinen han on. Ja kertonut senkin etta joskus aikuiset kayttaytyvat huonosti.

Antakaa hattu serkulle ja voisit viela valmistaa serkun aitia niin etta varmasti kehuu hattua ja tyttoa kun sen viette.

Vierailija
4/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti muutenkin ikävää että isällä on uusi perhe ja uusi lapsi ja sitten kun vanhempi tyttö yrittää hienosti sopeutua ja osallistua siihen, yritystä eivät tyhmät aikuiset osaa ollenkaan arvostaa. Kyllä tuossa olisi isän paikka pitää oman tyttönsä puolia.

Vierailija
5/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tyttösi pahan mielen! Itselläni 10-v tyttö, jonka isällä vauva nykyisen vaimon kanssa. Tuollainen tekisi tytön todella surulliseksi. Ja kyllä minunkin tekisi pahaa laittaa lapsi sinne joka toinen viikonloppu, jos olisi tuollaista.

Vierailija
6/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla noin paskamainen ja julma? :(

Parasta olisi, että lohduttaisit tyttöä sanomalla että siinä hatussa ei tosiaan ole mitään vikaa. Kaikkia ihmisiä ei vaan voi miellyttää, kun kaikilla ei pääkoppa toimi ihan miten sen pitäisi toimia. Tyhmä on ukkosikin, jos ei mitenkään puutu tollaiseen kusipäiseen käytökseen.

*Halit tytölle*

Vierailija
7/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin selvittää, että tytär pahoitti mielensä kovasti. Tyttö oli ihan oikeati tosi masentunut. Tutki vielä hattua, ja sanoi että "on tää oikeastaan aika ruma". Sanoi sen niin, että odotti että sanon, että se on oikesti tosi nätti. Niin kuin onkin, ja sanoin sen.

Tyttö virkkasi hattua aika pitkään. Huolellisesti on myssyn tehnyt. Isä oli vaan jotain, että "älä nyt.." jne. Ei siis oikeasti sanonut mitään, enkä mäkään halunnut alkaa jankuttamaan. Äitipuoli taasen höpötti puhelun taustalla jotain, että "tiesi, että tästä tulee mekkalaa". No hemmetti! Mä en tajua!

No, viedään se hattu tosiaan serkulle sitten. Olisihan sen hatun voinut edes säästää muistona siskopuolelle.

ap

Vierailija
8/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitten yhtään tollaisia miehiä, jotka antavat uusien vaimojensa käyttäytyä omia lapsiaan kohtaan noin julmasti. Ja sellaisia miehiä kyllä löytyy valitettavan paljon.

Vierailija
9/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, isän "uusi" vaimo (ollaan oltu yhdessä jo vuosia) vein miehen pojalle hänen kovasti toivomiaan tuliaisia ulkomaan työreissulta.

Kun poika esitteli saamaansa lahjaa äidilleen, äiti totesi tylysti: "Voidaan heittää ne roskiin, kun päästään kotiin".

No, poikapa oli fiksu ja laittoi tuliaiset kotonaan kassakaappiin :)

Vierailija
10/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saavat joskus maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
11/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienen teki? Onko kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
12/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toki roskiinkaan heittäisi.

Miksi ette yhdessä valinneet lankoja ja varmistaneet kokoa?

Vierailija
14/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikävä kyllä kohdistuu lapseen, mutta jollaiselle vain ko. vihaaja voi jotakin. Ihan sama mitkä langat olisi valittu. Kyse on paljon laajemmasta ongelmasta.

Itse vihaan erästä ihmistä niin paljon, että minun on heitettävä häneltä tulevat tavarat pois, koska ne edustavat minulle häntä enkä siedä mitään häneen liittyvää. Onneksi hän ei ole lapsi. Ja onneksi hoidan nämä roskiin heittämiset niin korrektisti, ettei niistä koidu vihaamalleni ihmiselle haittaa. Viha on minun, ei hänen ongelma. Minä tiedostan ongelman, tämä tyttäresi äitipuoli ei. Valitettavasti. Kauheaa jos viaton lapsi joutuu kärsimään.

Vierailija
15/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja ei missään tapauksessa heitetä roskiin niin, että lahjan anatja sen näkee - eikä varsinkaan kun kyseessä on lapsen itse tekemä juttu.

Ja asian vierestä

Ja miksei vauvalle villaa ?

en toki roskiinkaan heittäisi.

Miksi ette yhdessä valinneet lankoja ja varmistaneet kokoa?

Vierailija
16/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hieno ele tytöltäsi toivottaa pikkusisarpuoli tervetulleeksi tähän maailmaan! Ja todella törkeä temppu äitipuolelta! Se elehän siinä oli tärkein, ei väliä mistä materiaalista se hattu oli. Sen lakinhan olisi voinut laittaa jonnekin kunniapaikalle tms. jos ei käyttöön kelvannut. Tulee heti mieleen, että mitenköhän tuo äitipuoli muuten lastasi kohtelee?

Vierailija
17/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puupäät, jotka marmattaa ja mäkättää joka asiasta. Vaikka olisi kultalangasta tehty hattu, niin väkätystä riittää. Ajatushan ei ole tärkein, eihän, kun 11v. tekee hatun siskopuolelleen? Tuliko mieleen, että hatun kokohan tässä ei takuulla ollut äitipuolen pointti..? Äitipuoli oli tahditon moukka. Ja niin olette te pari vastaajaa myös.

Terkuin, näitä nähnyt

en toki roskiinkaan heittäisi. Miksi ette yhdessä valinneet lankoja ja varmistaneet kokoa?

Vierailija
18/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että myssy on epäkäytännöllinen, muttei sillä ole mitään väliä. Jos lahja on rakkaudella tehty ja annettu, ei sitä pidä roskiin heittää!

Minun pikkusisareni teki vanhimman sisareni ensimmäiselle lapselle takin vohvelikankaasta. Sisko oli silloin siis 6-vuotias, ja takista tuli juuri sen näköinen kuin kuusivuotiaan itse tekemästä tulee. Siinä oli niin kapeat hihatkin, ettei niistä mikään käsi läpi olisi mennyt. Silti isosisko tajusi lahjan erityislaatuisen arvon, ja säästi sen. Sanoi pikkusiskolleni, että ei ehkä voi sitä käyttää, eikä ehkä raaskikaan vaan tahtoo säästää sen aarteena. Näin olisi ollut kilttiä toimia myös tässä tilanteessa.

(ja jos se nyt ihan mahdottomasti itseä harmittaisi, niin laittaisi sen sitten johonkin laatikkoon odottamaan että vauva kasvaa isoksi niin voi sitten itse katsoa siskopuolen tekemää lahjaa)

Vierailija
19/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei varmaan alkuperäinen ongelma olekaan se, että osasiko 11v tehdä täydellisen myssyn. Vaan se, pitääkö lapsen lahjaa ylenkatsoa ja heittää se roskiin. Mä olisin kyllä, jos se villasta olisi tehty niin vähän venyttänyt sitä, varmasti olisi sopinut vauvan päähän, ja käyttänytkin sitä vauvalla ton isonsiskon nähden.

Paskamaista käytöstä aikuiselta ihmiseltä, loukata toista noin!

Vierailija
20/64 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat 11-v:n puolella.

t. äiti ja äitipuoli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi