Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sheivaus

Vierailija
20.06.2010 |

Minulla on tapana sheivata pallit ja peniksen varsi karvoista pois ja siistiä karvat lyhyeksi.

Ainut juttu että karvoitukseni on vaalea niin että näytän posliinilta.mitäpä siitä.

Joskus uimahallissa vain joidenkin miesten katseet viihvähtävät siellä mutta en niin välitä.Mitä mieltä naiset miesten sheivauksesta.

M 57

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin sheivaamaan 16-vuotiaana luettuani muutamia eri foorumeita, mutta oikeita (ei siis trolleja/vittuilijoita) vinkkejä ja apuja ei ollut niin paljoa. Mutta sheivaus onnistuu hyvin kutakuinkin näitä ohjeita noudattamalla:

1. Aloita sheivaus partakoneen trimmerillä (tai millä tahansa muulla, jolla karvan saa lyhyeksi) rauhalisesti ja huolellisesti, ei hätiköiden. Helposti nimittäin säkkeihin osuu, mikä tietenkin sattuu ja alkaa vuotamaan verta.

2. Viimeistele sheivaaminen vaikkapa partahöylällä joka paikasta rauhallisesti ja huolellisesti tehden.

3. Noin, olet onnistunut sheivaamaan! Sheivauksen jälkeen ei juurikaan tunnu miltään, paitsi että iho tuntuu kuin vauvan pyllyltä.

4. Tämän jälkeen (riippuen kasvunopeudesta ja tietenkin ihmisestä) kannattaa odottaa, että näppylät (jotka kutisevat) katoavat hiljalleen ja jatkaa säännöllistä sheivausta parin päivän välein riippuen tietenkin ihon herkkyydestä jne.

5. Viimeistään muutaman viikon kuluttua sheivaus alkaa mennä rutiininomaisesti eikä kutinaa ole, tai jos on, se on lievää.

Mielestäni sheivaus kannattaa ja sileänä (eli posliinina) olo tuntuu hyvältä myös naisesta.

Vierailija
2/66 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan kunnon höylällä ja geelillä on toiminut ihan kiitettävästi. Ensialkkuun saattoi olla vähän ihon ärsytystä varsinkin alavatsan ja häpyluun ympäristössä mutta kun sitä on nyt jo vuosikausia sheivannut 2-3 kertaa viikossa niin ei mitään ongelmia. Ei kutise eikä kirvele ja koko alakerta (siis kanssa peräpuolelta) on silonen kuin vauvan pylly. Tosi hyvä suuseksissä ja myös jos harrastaa oikein öljysiä hierontoja, nam! Vaimo tykkää ja on itse myös täysi posliini pillu/peppu. 

Vierailija
4/66 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin polttelen pallinkarvat pois... Esim dödö purkin avulla . Pysyy pitkään posliinina!!

5/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi ihmeessä jotkut miehet haluavat karvat pois palleista? minusta jo pelkkä sheivaus miehillä on outoa ja epäseksikästä,mutta mitä haittaa on karvoista palleissa? :D no mielipiteitä on moniapitdän muutekin enemmän karvaisista miehistä :P

Vierailija
6/66 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon sheivannu alapään täysin posliiniksi lukuunottamatta tuota navan alapuolista "viivaa" jo viitisen vuotta ja kieltämättä vieläkin nolottaa mennä julkisiin saunoihin ja suihkutiloihin. Käy mielessä, että mitähän muut mahtavat ajatella tai tulevatko pian kommentoimaan jotain asiasta. Vaikka kyllähän sitä parrankin ajaa niin miksei alapäänkin? Vaimokin pitää sheivattua alapäätä mukavampana. Onko muilla vastaavia ajatuksia?

Kaveriporukassa tosin ei ole tuota nolotus ongelmaa. Myöhemmin osa kavereista on jopa itse alkaneet sheivaamaan alapäänsä posliiniksi.

M25

Vierailija
7/66 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallivaha on paras lääke karvanpoistoon miehille. Se kuumennetaan ensin juoksevaksi ja sit nostetaan siitin etusormen ja peukalon avulla kohti napaa, jonka jälkeen asetellaan pallit saunakauhaan.

Sitten kaadetaan kuuma vaha pallien päälle. Annetaan jäähtyä, jonka jälkeen vaha voidaan poistaa. Samalla lähtee karva ja tulee itku. Tulos on kuiteskin erinomainen. Pallivahaa saa muun muassa hvyinvarustetuista apteekesita juuri tuolla nimellä.

Vierailija
8/66 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei naisena ymmärrä että miksi ihmeessä jotkut miehet haluavat karvat pois palleista?

Joillakin, kuten minulla, se karvojen kasvu on runsasta. Tumma ja runsas karvan eikä edes mitään hentoa karvaa. No joskus siistiminen unohtuu ja se puska pääsee kasvamaan liikaa. Tuolloin karvoitus alkaa oikeasti haittaamaan kusellakäyntiä ja runkkailua. Niin ja kyllähän se vehjekin näyttää isommalta, kun karvat on siistitty :) Ihan posliiniksi en ole koskaan vetänyt. Sokeroidaanko muuten miesten pelivehkeitä? Naiset väittää, että sokerointi ei satu niin paljoa kuin normivahaus.

Vierailija
9/66 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivattu naisten makuun?

http://www.aijaa.com/1jrJkl

Vierailija
10/66 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin karvoitus on hyvin vaaleaa ja ohutta,niinkuin sanoin näyttää melkein posliinilta vaikka karvoitusta on.

Mitä tekemistä muna karvojen sheivaamisella on miehekkyyden kanssa.

Niin ja minulla on ihan tuuhea siistinä pidettävä parta jota kyllä saa ajella ja hoitaa viikottain.

Karkea pyyhe sopii vain alkuvaiheessa.

Jos testosteronitaso on noin alhaalla, voi olla hyvä naamioida se alhainen taso ajelemalla.

Vierailija
11/66 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin polttelen pallinkarvat pois... Esim dödö purkin avulla . Pysyy pitkään posliinina!!

Sopivaa dödöä ja liekkiä, niin saa eroottisen punaisen värisävynkin. Ainoa haitta on, että tuntoherkkyys on sen jälkeen aivan vääränlaista, mutta antaahan se hyvän syyn esitellä vaikeasti tavoiteltavaa. Paranemisen jälkeen lienee sitäkin enemmän haluja sitten.

Vierailija
12/66 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt ihan tavallista kynttilää. Pitää vain olla varovainen, ettei pallit pääse kärvähtämään. Karvat voi ensin sivellä kevyesti jollakin herkästipalavalla aineeella käyttämällä esim. pullasutia.

Vierailija
13/66 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaiken pois. Jätin vain ns "sytytyslangan". Ja siis ihan höylällä. Mutta tosiaankin se sänki kasvaa alle vuorokaudessa ja sänki taas aiheutti kutinaa ja pientä näppylää.

Nykyään ajelen vain pallit ja juuresta karvat pois

-CC-

Vierailija
14/66 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mitä se seivaus tarkoittaa? itse olen

ajatellut myös karvojen poistoa partahoyläyksellä se ei onnistu, pikkasen vikaan ja on haava.

Vierailija
15/66 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitko tosissasi vai pelleiletkö.Olen ostanut Lidl:stä normi partahöylän jolla onnistuu tosi hyvin.

Peniksestä kiinni ja pallien karvojen poisto onnistyy hyvin ja jälki on siistiä.

Penis karvoirus onnistuu saksilla mutta itse otan parta trimmerillä niin jälki on tasaista joka puolelta.

Pidän siististä karvoituksesta ja kun vaimo ottaa suihin niin varmaan mielyttävämpää imeä siistiä kullia kuin karvakasaa.pallien hyväilyssä ja kivesten imemisessä sama juttu.

Vierailija
16/66 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylän vika on, että palleissa tuntuu sänki jo muutaman tunnin jälkeen, viimeistään seuraavana päivänä --> ei kiva.

Pinseteillä nyppimällä pallit on sileempänä pidempään mutta nyppiminen jumalattoman työlästä.

Onko jollakin tiedossa hyvää karvojenpoisto ainetta, joka on tehokas ja soveltuu myös kasseille?

Veetiä olen kokeillut mutta se ei tehoa lyhyellä vaikutus ajalla ja ärsyttää ihoa pahasti pitkällä vaiktus ajalla...

Vierailija
17/66 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höylällä otin häneltä kaikki pois. (olen itse ollut posliini 3 vuotta mieheni toiveesta). Mutta enpä oikeen tiedä onko tuolla nyt mitään merkitystä, onko mies karvaton. Pidän nimittäin niiden karvojen hajusta ja on ihana ottaa suihin ja samalla saa nuuskia ihanaa kiihottavaa miehistä tuoksua. Seuraavana päivänä sänki on jo kasvanut ärsyttäväksi. Ennemmin karvat kuin nipistelevä sänki.

Vierailija
18/66 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on lyhyt karvoitus alla, peniksestä ja palleista kokonaan pois tai lyhyeksi. Lyhyt, terävä sänki on ikävän tuntuinen ja raapii naistakin, paras on pehmeäksi kulunut, sellainen sentin mittainen.

Niin se on miehet sen sheivauksen kanssa, että parin tunnin jälkeen pistelee. Naisillakin. Haluaisinpa muuten nähdä sen miehen, joka vahaa pallinsa... kuten naiset häppäreilleen tekevät. Ja todellakin, se sattuu. :)

Vierailija
19/66 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo reilut 10 vuotta höylällä pallit + varren! J a siis päivittäin, aina suihkussa!!!

Vierailija
20/66 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tosi" miehekästä....