Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksu ja emätinorgasmi

Vierailija
01.08.2012 |

Miten arvon palstalaiset, saatteko paksulla kalulla ilman mitään lisäkosketusta? Olen monenlaista vempelettä kokenut, mutta koskaan tämä ei ole onnistunut. Suurin ollut luokkaa 5-5,5 senttiä paksu, joka oli jo kipua tuottava patukka.

Kivaltahan se iso toki tuntuu, mutta orkkua ei näy eikä kuulu :-(

Onko paksu kalu takuuvarma tie emätinorkkuun? Yhdynnässä klitorista hyväilemällä saan joka kerta, mutta ilman klitoriskosketusta ei ole toivoakaan.

N42

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskikokoa suomalaisittain. Saan silti tai siksi emätinorgasmeja.

Vierailija
2/4 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap ja muutkin kiinnostuneet,

minulla on juuri tuollainen 5,5 cm paksu ja lisäksi hieman alaspäin käyrä, jollainen tuntuu etenkin takaapäin todella hyvältä (niin on kerrottu) ja paksuudessa on eri kohdissa vaihtelua eli ei ole tasapaksu. Ranteenpaksuinen. Eräs tiukka ja vain pienimunaisten kanssa ollut nainen sai orkkuja kanssani koko ajan kunnes sanoi, ettei enää jaksa ja että nyt olisi valmis kuolemaan kaiken kokeneena. :)

Olen luotettava, terve, hoikka, sporttinen ja kestävä mies Helsingistä ja vapaa testaamaan, että voitteko saada emätinorgasmeja. Jos kiinnostaa, meilaa "ttt piste malli miuku gmail piste com" (piste=. ja miuku=@). Saat kirjoittaa raporttia tänne jälkeenpäin, että miten onnistui. Turvaseksiä kondomin kanssa, voin hieroakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne orgasmit tulee oikeasta kulmasta vähän ohuemmallakin vehkeellä.

Vierailija
4/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksua, pitkää tai mitään muutakaan erikoista kalua. Ihan tuollainen tavallinen riittää. Mutta eikö yhdynnässä aina tule jonkin verran klitoriskosketusta, siihen mun orkkuni ainakin luultavasti perustuu. Tuskin saisin jos olisi haarat metrin verran levällään ja mies puskisi alaviistosta päälleni. Mulla pitää olla jalat yhdessä, siten saan aina ja helposti. Muissa asennoissa harvemmin, takaapäin en koskaan ilman muuta kosketusta.