Miehen sheivaus
Minulla on tapana sheivata pallit ja peniksen varsi karvoista pois ja siistiä karvat lyhyeksi.
Ainut juttu että karvoitukseni on vaalea niin että näytän posliinilta.mitäpä siitä.
Joskus uimahallissa vain joidenkin miesten katseet viihvähtävät siellä mutta en niin välitä.Mitä mieltä naiset miesten sheivauksesta.
M 57
Kommentit (66)
Rupesin oikein uimahallissa katsomaan, ja siellähän on niin paljon posliineja ukkoja, että taidan itse lopettaa. Ei tässä ole enää mitään uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Höylän vika on, että palleissa tuntuu sänki jo muutaman tunnin jälkeen, viimeistään seuraavana päivänä --> ei kiva.
Pinseteillä nyppimällä pallit on sileempänä pidempään mutta nyppiminen jumalattoman työlästä.
Onko jollakin tiedossa hyvää karvojenpoisto ainetta, joka on tehokas ja soveltuu myös kasseille?
Veetiä olen kokeillut mutta se ei tehoa lyhyellä vaikutus ajalla ja ärsyttää ihoa pahasti pitkällä vaiktus ajalla...
Mulla niin ärsyttää kun höylällä vetelet peniksen esittelykuntoon ni kutiava sänki on jo seuraavana päivänä. Olen miettinyt vahausliuskojakin että saisi nuo tietyt hikoavat alueet pysymään karvattomana. Miesten karvanpoistosta pitäisi puhua enemmän. Kertokaa parhaat vinkkinne millä ne pallit pysyy pidempään siistinä ettei heti karvat tule takaisin??
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Mää on ruvennut ajelemaan mies ystävän posliiniksi ja samalla on jääny pois sauna illat ja mökki reissut.Seuraavaksi ajattelin hankkia munalukon joululahjaksi =)
Kyllä siellä (alle 50v) miestenkin saunaillassa on aina vähintään yksi sheivattu.
Ja muutama munalukossa. Tiirikoidaan auki ja tartutetaan HIV ihan kiusallaan.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin oikein uimahallissa katsomaan, ja siellähän on niin paljon posliineja ukkoja, että taidan itse lopettaa. Ei tässä ole enää mitään uniikkia.
Totta. Kävin vähän aikaa sitten Flamingossa, ja melkein kaikilla miesten puolella näkemilläni ukoilla oli posliini. Tultu aika kauas siitä kun miehillä oli jalkovälissä puskat.
Vierailija kirjoitti:
Pinseteillä nyppimällä pallit on sileempänä pidempään mutta nyppiminen jumalattoman työlästä.
Jos kärsit nyppiä, onnistuisiko epilointikin?
En ole epilaattoria kokeillut mutta jotenkin kuvittelisin, että epilaattori soveltuu vain "tasopintojen" ajeluun. Siis "bikini"rajat ja ehkä varsi mutta ei kasseihin
Vaimo joskus herjalla sanoi että kokeile epilaattoria. Yksin kotona ollessani kokeilin, kerran, en enää toista.. Vaimo nauroi kun kerroin. Brassikaan ei satu niin paljoa, muutaman käynnin jälkeen ainakaan. Se tai höylääminen on mun juttu.
Kyllä siellä (alle 50v) miestenkin saunaillassa on aina vähintään yksi sheivattu.