Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sheivaus

Vierailija
20.06.2010 |

Minulla on tapana sheivata pallit ja peniksen varsi karvoista pois ja siistiä karvat lyhyeksi.

Ainut juttu että karvoitukseni on vaalea niin että näytän posliinilta.mitäpä siitä.

Joskus uimahallissa vain joidenkin miesten katseet viihvähtävät siellä mutta en niin välitä.Mitä mieltä naiset miesten sheivauksesta.

M 57

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sheivattu paremmalta näyttää ja kaikin puolin mukavampi käsitellä :)

http://mysmoothdick.tumblr.com

Vierailija
42/66 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kans ite sheivailtua pallit, väliliha ja siittimen juuri sekä tietysti varsi. Jos on päässy kasvamaan pitkäksi niin ajelen sängen ensin partakoneen trimmiosalla sitten RFSU:n easy shave geeliä ja naisten venusta hyväksi käyttäen. Naisystäväni tykkää enempi sheivatusta ja silloin saakin sitä parempaa hoitoa koko alakerta. Jos taas karva on päässyt pitkäksi niin silloin kyllä tulee vaan melko maltillista hoitoa varren yläosaan. Tämä karva selkeästi vaikuttaa naiseni halukkuuteen toimia koko alueella. Tarkkana vain sitten sen trimmerin kanssa kun puskaa niittää että ei aja liian läheltä jolloin yleensä hiukkasen honasee :) sheiverin terällä sitten kanssa ajetaan vain suoria veroja eikä terää tule liikuttaa lainkaan sivuttain muuten taas honasee ja tekee kipiää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh itse olen joskus tinder treffiläiselle luvannut namia jos ensin ajelee kaikki pois. Yleensä mies suostunut aika helposti. No sitten kun herra x on ilmestynyt paikat ajettuna niin olen purskahtanut nauruun ja haukkunut naurettavaksi ja lähettänyt herran kotiin .

Itse olen nautin tuosta alistamisesta ja miehen ilmeestä sillä hetkellä kun tajuaa ajelensa kaikken pois ihan turhaan. Mahtaa jäädä sauna illat ja muut hoidot väliin. 😂

Vierailija
44/66 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 kirjoitti:

Heh itse olen joskus tinder treffiläiselle luvannut namia jos ensin ajelee kaikki pois. Yleensä mies suostunut aika helposti. No sitten kun herra x on ilmestynyt paikat ajettuna niin olen purskahtanut nauruun ja haukkunut naurettavaksi ja lähettänyt herran kotiin .

Itse olen nautin tuosta alistamisesta ja miehen ilmeestä sillä hetkellä kun tajuaa ajelensa kaikken pois ihan turhaan. Mahtaa jäädä sauna illat ja muut hoidot väliin. 😂

Sit sä heräät ja päästät kissan ulos.

Vierailija
45/66 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulee sheivattua päivittäin, on puhdas, siisti ja itsevarma olo. Kaluni on suurehko vain jäykistyneenä, joten naiseni saa tästä kontrastia, myös silmän iloa. Sheivattuna on myös varren ja navan puoliväliin, eli noin 10 cm alue on myös täysin sileänä, tykkään kun nainen suukottelee myös tuota aluetta, on sileänä myös hyvin herkkä.

Tosiaan sänki kasvaa vielä 55 ikäisellä nopeaan, kannattaa sheivata enintään pari tuntia ennen seksiä.

Vierailija
46/66 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajanut monta vuotta viikottain kaiken peräreiästä kasseihin ja kaluun upotuksen kestävällä philishavella eli partakoneellani. Yleensä hoidan sheivauksen saunomisen tai suihkun yhteydessä. Kalun yläpuolella pidän puolen sentin sänkeä, koska jostain syystä sen alueen karvoitus on kuin rautalankaa:) Siihen ei mitkään partakoneet tai viisiteräiset höylät tehoa, aina jää pistelevä sänki! Olisiko tähän ongelmaan jollakulla ratkaisua?

En oikeastaan ymmärrä, miksi miesten pitää jollain höylällä karvojaan poistaa, kun sama homma hoituu kunnollisella partakoneella! Aluksi partakone voi ärsyttää paikkoja alapäässä ihan samalla tavalla kuin naamassakin, mutta samalla tavalla sielläkin iho ajeluihin tottuu.

Vierailija
47/66 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan sen leikkaamisen jälkeen sattuilee ja se ei ole kivaa mutta voi voi :'( tänäkin aamuna(leikkasin samana aamuna karvoja) heti kävelin mäkeä ylös oho alko sattuu kivesten kohalta ja se on sen syytä

Vierailija
48/66 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttasko kuumavaha liuskoineen?

Vierailija
49/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää sheivasin tossa viikko sitten ja nyt on ihottumaa intiimialueella. olisko kellää vinkkejä siitä eroon pääsemisee...

Vierailija
50/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon sheivannu alapään täysin posliiniksi lukuunottamatta tuota navan alapuolista "viivaa" jo viitisen vuotta ja kieltämättä vieläkin nolottaa mennä julkisiin saunoihin ja suihkutiloihin. Käy mielessä, että mitähän muut mahtavat ajatella tai tulevatko pian kommentoimaan jotain asiasta. Vaikka kyllähän sitä parrankin ajaa niin miksei alapäänkin? Vaimokin pitää sheivattua alapäätä mukavampana. Onko muilla vastaavia ajatuksia?

Kaveriporukassa tosin ei ole tuota nolotus ongelmaa. Myöhemmin osa kavereista on jopa itse alkaneet sheivaamaan alapäänsä posliiniksi.

M25

Mulla sama tilanne. Vaimoa lukuunottamatta posliiniani ei ole muut nähneet. Odotan "mielenkiinnolla" tilannetta kun mennään saunaan tuttavien kanssa, mikä lie silloin mielipide asiaan. En uskokkaan että tuttavissani olis muut ajelleet. No, ihan sama, on kiva välillä järkyttää kanssaihmisiä ja aiheuttaa pahennusta ;)

M49

Vierailija
51/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen karvaton rinki munan ympärillä muuten karvaisella miehellä on kyllä yks pahimpia turnoff ikinä. Pahin on naisen kutsuminen äityliksi tai mammaksi, rintojen kutsuminen kaksosiksi on myös *oksu*. Imeminen/imettäminen ---> *oksu* ja perseen syöminen *oksu*

Vierailija
52/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ajelen mieheni ja hän minut. Ihan kiihoittavaa molemmin puolin. Kova penis kädessä parta geelillä liukas kun putsasin samalla kiusallisesti runkkaan välillä. No sitä saan mitä tilaan, hän tekee saman minulle Liu uttaen sormiaan herkkunappulaa ja huulilla.

Vierailija
53/66 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen karvaton rinki munan ympärillä muuten karvaisella miehellä on kyllä yks pahimpia turnoff ikinä. Pahin on naisen kutsuminen äityliksi tai mammaksi, rintojen kutsuminen kaksosiksi on myös *oksu*. Imeminen/imettäminen ---> *oksu* ja perseen syöminen *oksu*

Ja mulle nainen mille kaikki on turnoff tai oksu. Et ilmeisesti ole kovinkaan kokeilun haluinen?

Vierailija
54/66 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jo reilut 10 vuotta höylällä pallit + varren! J a siis päivittäin, aina suihkussa!!!

Päivittäinen karvojen ajelu on jo homoa.

Vierailija
55/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakoneella kirjoitti:

En oikeastaan ymmärrä, miksi miesten pitää jollain höylällä karvojaan poistaa, kun sama homma hoituu kunnollisella partakoneella! Aluksi partakone voi ärsyttää paikkoja alapäässä ihan samalla tavalla kuin naamassakin, mutta samalla tavalla sielläkin iho ajeluihin tottuu.

Mulla kans partakone (eri ylä- ja alapäälle) leikkaa sileämmäksi kuin höylä. Vaahdolla ja höylällä jää hienoinen sänki vaikka olis uus terä mut koneella saa täysin sileäksi. Koneella yleensä ajan aamuin illoin niin ei pistele eikä kutise. Ei tuu näppyjä eikä muitakaan ongelmia kun iho on tottunut. Posliinina noin vuoden.

Vierailija
56/66 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän munan ajettuna ja esinahka taakse vedettynä aina.

Silloin olo on mahdollisimman alaston.

Se tunne on miellyttävä ja saa seksihormonit jylläämään.

Vierailija
57/66 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ekaa kertaa näin kolmissa kymmenissä. Oon ihan lapsenomaisen innoissani uudesta posliinipippelistäni. Varsin hotti fiilis. Enpä olisi uskonut.

Nyt pitäs vaan löytää nainen imemään sitä.

Vierailija
58/66 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassisokerointi on paras karvanpoistomenetelmä. Pysyy iho sileänä pidempään ja olo on hieno.

Vierailija
59/66 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brassisokerointi on paras karvanpoistomenetelmä. Pysyy iho sileänä pidempään ja olo on hieno.

Paitsi jos on ympäri karvainen kuten minä, jolloin vaihtoehdoiksi jää karvaton pyöreä laikku nivusissa tai koko kehon sokerointi. Kumpikaan ei oikein innosta, joten on trimmattava vähän maltillisemmin jotta kokonaisuus toimii. Muuten kyllä sokerointi olisi ihan ok. Ehkä parempi näin kuitenkin, kun vaimo mutisee jo siitä lyhyeksi trimmaamisestakin.

Vierailija
60/66 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää on ruvennut ajelemaan mies ystävän posliiniksi ja samalla on jääny pois sauna illat ja mökki reissut.Seuraavaksi ajattelin hankkia munalukon joululahjaksi =)