Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla kun en saa mitään hakemaani työpaikkaa?

Vierailija
06.04.2010 |

Olen hakenut varmaan satoja työpaikkoja ja käynyt muutamissa haastatteluissakin mutta mihinkään paikkaan ei valita.

Mikä vialla? Olen hakenut juuri sellaisa työpaikkoja johon koulutus ja työkokemus riittää.

Olen siis vaihtamassa työpaikkaa koska vaihtoehtoina on joko uusi paikka tai työttömäksi jääminen. Työttömänä ei paljon velkoja maksella, joten töissä on pakko olla jos ei halua jättää lainojaan maksamatta.

Mitä tehdä? Nykyisessä työpaikassa ahdistun päivä päivältä enemmän ja enemmän. Kohta olen ihan oikeasti lanttuloman tarpeessa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ms og En ole kaynyt yhdessakaan haastattelussa saamatta paikkaa. Vielapa yhdessa tapauksessa entinen pomo oli haukkunut minut uudelle tyonantajalle kun oli soittanut hanelle (talla ex-pomolla oli jotain hampaankolossa) ja silti uusi tyonantaja oli valmis palkaamaan minut.

sinulle kertoi, että entinen pomo haukkui...olisi voinut samalla sanoa sen mitä oli haukkunut, ettei sinulle jäisi väärää kuvaa.

Monillakin pomoilla on jotain hampaankolossa, mutta se ihan riippuu siitä MITÄ se on. Vaihtoehtoja on monia ja kaikki eivät vaikuta valintaan. Kyllä sinulla varmaan jokin arvaus on haukkumisiin, jos sitten edes oli haukkumista jos se olikin vaan huomioitavaa...

Vierailija
42/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 luki viestissä. Tosi juttu viime viikolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yli 150 kiinnostavaa hakijaa". En ollut tarpeeksi kiinnostava. Olen akateeminen, 15 vuotta työkokemusta. Olen ylipätevä hakemiini paikkoihin mutta kun tällä hetkellä matkustelu ja ylityöt ei iske...

Vierailija
44/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole ap seitsemään vuoteen saanut yhtään positiivista asiakaspalautetta? entä oletko keksinyt parannuksia työhösi tai tehtävääsi? Entä oletko opetellut käyttämään uusia tietokoneohjelmia? entä oletko saanut jonkin vaikean asiakastilanteen ratkaistua? Entä onko sinulle tullut uusia vastuita?

Edes joku noista kertoisi, että olet kehittynyt tehtävässäsi ja opit uutta.

CV:ssä ei riitä vain tittelit ja palvelusvuodet, kyllä siinä pitää nimenomaan kertoa omista saavutuksistasi. Vaikka sinä tiedät mitä työssäsi teet, et voi olettaa muiden sitä tietävän.

Vierailija
45/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kenellekään ei pahemmin mitään kiitoksia satele. Ihmisten mielestä teemme niille vain kiusaa. Pomotkaan ei pahemmin anna palautetta. Tiedä nyt sitten onko työssään hyvä vai ei. Vaikeat asiakastilanteet on työni, eli helppoja ei ole olemassakaan. Erityisvatuita ei ole enää kenelläkään, varsinkaan vuodenvaihteen muutoksen jälkeen. Tällöin organisoitiin kaikki uusiksi. Joten paljon saavutuksia ei ton jälkeen enää jää. Työn laatu ja sisältö käy ilmi hakemuksessa muuten.

Kaikki yleisimmät ohjelmat täysin hallussa. Kaikkia yritysten ohjelmia ei voi erikseen opisekella.

ap

Vierailija
46/46 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle kertoi, että entinen pomo haukkui...olisi voinut samalla sanoa sen mitä oli haukkunut, ettei sinulle jäisi väärää kuvaa.

Tama uusi tyonantaja sanoi (jotenkin nain) "Soitin muuten Villelle, ja hanella ei ollut kauheasti positiivista sanottavaa. Han sanoi mm. etta olet ollut toykea joillekin asiakkaille."

En oikeasti ole todellakaan mitenkaan toykea, mutta kuten sanoin niin talla Villella oli joku henk.koht ongelma, joka oli siis jotain ihan muuta kuin minun asiakaspalvelutaidot.